November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Margootje wat een prachtig meisje en wat zie jij er ook goed uit op de foto zeg.

Babyproject geniet lekker van je kleine meisje en je zeker niet schuldig voelen over ons verwaarlozen hoor, het is tijd om te genieten.

De dames die een knuffel nodig hebben bij deze.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ga zo ook maar lekker op bed!

trusten allemaal en tot morgen:)

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je :)
    Ik ben ook echt helemaal verliefd op onze kleine meid. Die zwarte haren heeft ze trouwens echt niet van mij ;)

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Lief09: strippen of inleiden is een groot verschil, dat ben ik me ook wel bewust. Maar als het niet nodig is, hoeft het voor mij ook niet.
    Zitten er trouwens andere verloskundigen in je praktijk? Anders zou je nog een laatste keer kunnen bellen en uitleggen hoe het voor jou is en daarna naar de gynaecoloog gaan. Wel moeilijk hoor! Maar ik snap echt niet dat ze je zo door laten lopen met pijn en je geschiedenis.

@Lilalien: heb je nu een nieuwe banner? Of kan ik het weer aan zwangerschapsdementie wijten...
    Hopelijk kan je een afspraak tussendoor krijgen! En je hebt toch ook een bal in je vagina zitten! Alleen heet dat nu hoofdje! Hihi...
    Grmbl. Fijne bovenburen heb je... *gooit wat oordopjes richting het zuiden*

@Ruby28: poeh, ook al zo'n heftige geschiedenis... Dan is het een hele geruststelling dat ze je vrijdag gaan inleiden!

@debbykoops: yesssss, Owen is thuis! Geniet er lekker van meid, je hebt er al zolang naar uit moeten kijken!

@peertje: aaaah, 'k zit hier met emo-oogjes... Wat zijn de oudste twee lief voor Tess!
    Ik ben ook zooooooo benieuwd hoe onze meiden straks reageren als de kleine er is.

@star34: fijn dat de bevalling goed is gegaan. Nu lekker thuis genieten van jullie meisje!

@Margootje: tja, voorlopig ben je nog niet van de gebroken nachten af! Wat een heerlijk prulleke is Tess! Die haartjes!

@babyproject: met een baby is het zoeken naar een nieuw ritme... Wat is Jennifer een lange tante! Geniet er lekker van. We snappen allemaal wel dat je nu wat minder tijd hebt!

'k Ben aan het wachten tot mijn (zwarte) was klaar is. Zit er al voor de derde keer in, want die blijft maar stinken, bah... Nu een laatste poging gedaan met HG nare luchtjes of zoiets. Baal er goed van.
    Ben ondertussen de Voice aan het kijken. 'k Geef geen drol om dat soort programma's, maar 't is toch wel lekker om mijn hormonen even uit te laten razen!

Groetjes en alvast weltrusten, want ik klap flappie (laptop dus) dicht.

Doei!

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

een foto van ons kleine manneke

6. LittleMonsters

en nog eentje om het af te leren:D

7. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ow wat een gave foto's Mrsnuke!
    die handjes ook, helemaal omhoog.
    echt wat een schatje zeg.

Wat heb jij een mooi meisje Margootje.
    Echt een poppetje!

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    oh meiden wat hebben jullie een mooie kindjes. hier alweer wakker.
    hoop straks ook mijn mannetje vast te kunnen houden. liefs simone
    dikke knuf voor iedereen!!!

9. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Moontje; heel veel succes strakjes!!!!

Ben al eventjes wakker, jammergenoeg niet omdat ik weeën heb!!
    Maar moest plassen en was gewoon klaarwakker. 3 kwartier liggen draaien en woelen en er maar uitgegaan.
    Voel me zo bleegh door alles. Ik weet niet meer wat ik moet doen....
    Verwijzing vragen voor de gyn, natuur afwachten, volgende afspraak vk strippen???? Ben een beetje aan het doordraaien, geloof ik.
    Straks nog maar even proberen te slapen...

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    #2890 wendy2010, 9 nov 2010
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
    wat een lieve beebjes!!!! *smelt*

ahhhh ben helemaal in de wolken.. das erg leuk wakker worden zo.. ! :):):)

*edit; foto's van jullie schatjes staan nu ook in jullie 'felicitatieboeken'

11. LittleMonsters

Morgen dames ben ook van de partij op de vroege morgen.. Ik ben jayson aan het voeden.. Hij doet het goed aan de borst! En heeft vanacht tien keer beter geslapen als gister! Hij is 2 keer wakker geweest!

Het is wel een donderstien want hij heeft gister tot2 keer toe nieuwe kleertjes aan moeten hebben 1 keer gepoept tijden luier verschonen en keer Zichzelf onder geplast hihi...

Nou meneertje is uitgedronken kom later weer even kijken

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

hihi wat een boefje.. ;)

geniet je er wel van mrsnuke??? :D

(ps zou jij niet eens een nieuwe banner regelen;) )

13. LittleMonsters

Ja nu al hihi.. Ja geniet onwijs erg slaap wel heel slecht.. Kijk de heletijd naar hem hihi elke kikje ben je wakker..
    En heb nog een beetje last van me hechtingen met zitten enzo..
    Peer gaat vandaag naar het gemeentehuis en als het goed is komen de kaartjes vandaag binnen! Dus hij heeft wat te doen!

Hoe gaat het met jou hou je het nog een beetje vol?

14. LittleMonsters

Ja moet ik wel even doen hè..
    Volgens mij is er hier ook eentje ze broek aan het vol werken haha

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja eigenlijk wel.. za avond was echt ***** en zondag en maandag overdag gingen lichamelijk wel goed.
    alleen psychisch was gisteren niet zo lekker. niet gelijk negatief van 'zie het niet meer zitten' maar eerder de zenuwen die op gaan spelen..
    wel me ernstig afvragen of ik het allemaal wel kan en het ene moment was ik daarvan overtuigd maar sloeg ook met gemak weer om binnen 5 a 10 minuten naar stress dat ik het niet zou kunnen,. gelukkig was hubbie de hele dag bij me om op me in te praten dat ik dat zeker wel kan maar toch..

wat fijn he dat genieten! heerlijk lijkt me dat als dat eenmaal kan..
    leuk vandaag de kaartjes! zou mooi zijn he! ;)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo ik meld me alvast weer met een BIB...gisteravond na het strippen de hele avond last gehad van mijn buik, maar dat hoort erbij, dus lekker op de bank gelegen met een kersenpitje.
    Tot 4 uur vanncht heb ik een keer goed geslapen...daarna was het helaas gebeurd...
    Mijn buik is nu erg gevoelig en ik heb zelf het idee dat het strippen niet echt gaat helpen.
    Volgende week maandag weer een afspraak bij de vk en dan willen ze weer kijken.

Moontjee, veel succes vandaag!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @Lief, ik zal straks reageren op jouw verhaal van gister!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @Lief, wat een verhaal zeg.
    Dat het vrij vroeg is om te strippen is wel zo maar dat hangt natuurlijk van de situatie af vind ik.
    Ik zou als ik jou was ook gewoon bellen voor een verwijzing naar de gyn.
    Ik vind ook dat de vk's tegenwoordig te weinig kijken naar de client/patient zelf en teveel vasthouden aan de standaad regeltjes.
    Ik hoop echt dat je vandaag belt en een verwijzing krijgt voor de gyn meid!

Dikke knuffel!

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    ***Buddynieuws van Kitty***

Vannacht op 01.51 uur is onze zoon Nick geboren. 3530 gram en heel mooi. X Kitty

***Einde buddynieuws***

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Zag je sms net pas....een keertje geen mobiel mee naar boven en er worden beebs geboren!! (mmmmm misschien vaker doen....)

GEFELICITEERD KITTY MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON!!! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina