@ Ineke: Hier lag de baby ook steeds zoals jij net beschreef, maar gisteren bij de vk lag hij/zij opeens duidelijk de andere kant op met de rug. Je kan bij mij ook zo goed zien dat de ene kant van mijn buik vol zit met baby en de andere kant niet.
Hihi, zeggen wij ook nooit hoor mijn mannetje heeft daar véél 'leukere' woorden voor!!! Maar ik zei het gisteren nogal op een sluwe, lacherige manier, waaraan hij wist van 'ze heeft wel een beetje zin, maar het is haar om iets anders te doen' haha, hebben er achteraf nog om gelachen! Ja sex na het strippen lijkt me wel pijnlijk ja... ik denk dat het gevoel misschien te beschrijven is aan een IUI (komen ze met een lange naald in je baarmoeder en trekken ze de baarmoedermond ietsje meer naar buiten om recht-op-recht te zijn) en daarna ook NO WAY dat we zouden kunnen sexen... Hopelijk doet het toch nog wat af he meid Coco, heel raar zicht he! Je hebt dan een harde bult en de andere kant is gewoon zacht! En een half-uur of uur daarna ist gewoon omgekeerd... Zal vanavond eens proberen een foto te nemen, maar ik weet niet of dat zal lukken!
Zo grappig, hier ook een poepje rechts boven, mooi afgetekend. Zondag heeft pruts wel heel erg acrobatische toeren uitgehaald (denk dat ie nu ingedaald is). Ik was net bij mijn ouders. Mama kon het niet laten aan de buik te voelen en was verbaasd dat een baby aan die termijn nog zo fel kon bewegen (ik moest me aan alle kanten draaien want er is echt geen plaats meer om die dingen te doen!) Toen riep ze naar papa, je moet komen voelen! En papa zei doodleuk: 'ik geloof je wel, ik zie het van hier bewegen!' (overkant van de salon). Poepje is wel rechts blijven zitten...
die kleine in mijn buik is trouwens ook errug beweeglijk de laatste 3 dagen ofzo maar wel steeds in dezelfde houding... t hoofdje doet ook echt pijn bij mij.. voetjes voel ik heeeel goed en dat vind ik zooo schattig!
normaal is de beeb erg druk bij mij maar gisteren voelde ik de beeb pas toen ik zat te wachten bij de vk vandaag is ie ook weer zo rustig....zou me bijna zorgen gaan maken
De vk hier zegt dat de kleine goed vast ligt in mijn bekken maar ook hier wisselt iedere keer de kant waar de billen en voetjes liggen. Zou het dan wel goed ingedaald zijn?
ja, gyn zei bij mij 3 weken geleden dat beeb 'vast' lag. Dat ie niet meer in stuit kon draaien maar wel nog naar links en rechts (schroefbeweging?) . Weet niet of hij met 'vast' ingedaald bedoelde... Nuja, wil blijkbaar niet veel zeggen want loop nog rond
toch maar niet naar de winkel bij mij heeft gyn ook gezegd dat uk vast ligt maar die is ook echt nog niet van houding veranderd sindsdien... heb het wel een paar keer gedacht maar voel uiteindelijk toch steeds het hoofdje op dezelfde plek.
Grietje, ik zie dat jij ook uit BE komt, als je wil mag je een pb'tje sturen met je nummer hoor! Ik ben wel al buddy van Lilalien, maar als ik in het zh op het internet kan is dat geen probleem
joepie ik ben blij...mijn koelvries is weer gemaakt gelukkig maar zo vlak voor mijn verjaardag en dat voor 95 euro daar koop je geen nieuwe kast voor
@all, ik ga komende donderdagavond weer opgenomen worden, en ingeleid worden.....dus misschien vrijdag wel ontsluiting, en Jaapie die eruit wil....zou wel een speciale dag zijn, is namelijk de verjaardag van mijn pa, die 1 aug 2009 is overleden.... toen ik dat straks hoorde van de arts, en op weg naar de auto liep moest ik even een traantje wegvegen....zou hij het zo hebben gewild?!
@indalen, hier ligt hij wel ingedaald, sinds vorige week, maar zijn kont kan hij gewoon draaien....dat merk ik aan het CTG!