Ik heb ook gerookt...al ben ik er nu zo'n 3 jaar af, het ruikt nog steeds lekker en idd bij etentjes, gezelligheden mis ik het ook nog wel. Zal ook wel zo blijven denk ik. Maar volhouden joh! veel beter
:x ok, mag ik even mijn ongenoegen uitdrukken!! Ben hier echt ongerust omdat die - ik denk spierscheur- steeds meer pijn doet. En net bruine afscheiding had (terwijl ik dacht mijn slijmprop al kwijt te zijn) dus bang dat mijn ventje het moeilijk heeft. Bel ik naar de gyn, wordt ik 5 keer doorgestuurd, zonder enig resultaat!!! Heb dan maar neergelegd en een potje gehuild. Vriend zegt dan nog dat ik daar niks mee oplos, ja, mag ik even?! (sorry)
Ohw Grietje, dat is NIET leuk nee... zeker als je je zorgen maakt, maar je kunt de slijmprop in verschillende delen verliezen he...?! Ik hoop dat je snel gerust gesteld kunt worden *knuffel*
Grietje als je je erg ongerust maakt gewoon nog een keer bellen tot je iemand gesproken heb hoor. Jootje jeetje dat is zeker vroeg, succes en ben benieuwd wat ze zegt.
Jeetje Grietje, dat is niet fijn. Maar begrijp ik nu goed dat je dus niemand gesproken hebt? Wbt de slijmprop die kun je in delen verliezen he! Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken...
Grietje: Ik sluit me aan bij Fem, en anders gewoon weer bellen! in onzekerheid zitten is niks, heb jij niks aan, beebje niet en je hubbie ook niet!
Ik kom nog even tussen door om te jubelen! Onze kleine kanjer heeft om 6 uur zijn hele fles (85cc) leeg gedronken!! Hij was ook heel wakker. Hopelijk gaat ie dat vaker doen. Zijn spruw is trouwens zichtbaar minder, alleen zijn zijn billen zijn daardoor nog erg rood. Fem wat een schatje zeg! Grietje wat vervelend.. Dikke knuf.
Ohhhhh Miza, wat knap!!!! Heel goed dat hij zijn FV zo goed binnen krijgt. Heerlijk dat zijn spruw ook beter gaat, het gaat de goede kant op!
Goeie avond!!! Ben weer terug van de gyn... ben wel wat teleurgesteld want blijkbaar hebben de voorweeƫn vorige week NIETS afgedaan! Nog altijd GEEN opening en de baby zit -zoals ik wel verwacht had- nog steeds erg hoog... Hij verwacht niet dat het voor deze week zal zijn, maar zei er wel bij dat het natuurlijk ook gewoon opeens kan beginnen! De baby wordt nu op 38 weken geschat op 3100g, maar zonder echo, op de tast... hierbij heeft hij me wel flink pijn gedaan, hij duwde echt op de baby!!! En ik maar altijd zo voorzichtig doen als ik een voetje voel! ZO NU BIJLEZEN, KOM ZO REAGEREN!!!
fem: wat een heerlijk ventje!!!!!! hihih je verveelt je? hoe kan dat? irene: oo meid...kan me voorstellen.....tis mooi geweest heh! grietje: bruine afscheiding....moest gelijk aan vruchtwater(met meconium) denken .... bij twijfel...weer bellen hoor!!!! miza: wauw super meid!!!!!!! moontjee: ben wel benieuwd....weet iemand hoe ze gingen inleiden? inleiden: toch blijf ik t raar vinden dat ze geen gel willen doen als je een ks hebt gehad ivm weeƫnstorm...ik heb bij job een ks gehad en nu bij Tess ingeleid met infuus...en wat kreeg ik juist...een weeƫnstorm.... dus ik snap de redenering niet zo.... bij job trouwens ook ingeleid met gel, maar kreeg toen na 3 uurtjes weeƫn, bleef steken op 3cm en zn hartslag daalde, dus werd t een ks. vriendin van mij hebben ze 12 dagen over gel gedaan...toen pas sloeg t aan en is ze bevallen....
@Fem; wat een mooi ventje!! @Grietje; wat vervelend meis. Bij twijfel gewoon weer bellen hoor!!!! @Miza; wat goed dat Thijs zo goed heeft gedronken!!!!!!
*Grietje* als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor. Wat een mooi kereltje zag ik voorbij komen heerlijk. Ik voel me rot!! heb zolang vanalles kunnen doen en nu kan ik amper mijn kinderen uit school halen:x heb alleen om 12.00 uur mijn kindjes opgehaald wilde ik zelf, maar mijn hemel was kapot daarna. Is vijf minuten heen en vijf minuten teruglopen waar praten we over:x Vanmiddag nog even naar de winkel zakte bijna door mijn bekken heen:x Ik weet ik mag niet klagen, nee ik mag niet klagen, ik mag helemaal niet klagen........Maar ben het nu even zat:x Morgenvroeg brengt de buuf mijn kinderen naar school. (man moet weer werken) en mijn schoonouders halen ze op en dan blijven ze daar smiddags. Ik vind het niet leuk wil graag zelf de touwtjes in handen hebben. De baby drukt in mijn piep........moet 100 keer in 1 uur plassen. (ok is wat overdreven) Ik had gedacht allang de baby te hebben maar nee...... Een derde kind komt toch altijd eerder?? tenminste dat hield ik mezelf voor. De eerste kwam met 39.6 de tweede met 40.1 en de derde? ik denk dat deze nog twee weken blijft zitten Zo genoeg gemoppert........ga zo maar even douchen misschien helpt het
@miza wat een goed nieuws!! @grietje je kan beter een keer te vaak bellen, dus als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!!
tjilpje: IEDEREEN mag klagen....meid...heb met je te doen....weet helaas heo t voelt als je niet kan...maar wel wilt................ nog ff meid.....dikke knuffel!
Knuffel voor Tjilpje en de andere meiden die er eentje kunnen gebruiken!!! Fem, wat een SUPERMOOI ventje zeg ♥ Miza, super dat je schatje zo flink gedronken heeft! Hopelijk kunnen jullie hem snel mee naar huis nemen... Grietje, heb je pb'tje teruggestuurd... ik lees net dat je je wat zorgen maakt, heb je al naar het verloskwartier van het ziekenhuis gebeld? Dat had ik ook gedaan toen ik mijn gyn niet meer kon bereiken na mijn val en ze hebben mij goed geholpen!
Thanks meiden ben ook supertrots !!! Ik probeer hier een film uit te zoeken om te kijken (een komedie anders ga ik weer de hele tijd zitten huilen, haha). Mbt klagen; lekker doen!!!!
ohh fem wat istie lief!!!! *love* irene: ik ga heeeeel hard duimen dat jij vannacht gaat bevallen! *duim duim duim duim duim* ... roken.. ik heb er nu ook al een hele tijd geen moeite mee gehad niet te roken maar de laatste dagen heb ik wonderbaarlijk geneog weer zin in een sigaret (maar doe ut niet!!) en heb ik zelfs gedroomd een keer dat ik met kerst aan de baileys met een sig'je zat.. haha hoe erg? maar ben ook van plan om er straks vanaf te blijven... drank: ohhhh ik kan niet wachten tot mn eerste baileys! hahaha daar heb ik al weken zin in .. maja.. ook bv hier (hopelijk) lot23: ik voel me goed! dank je wel! jij ook??? grietje: gewoon volhouden met bellen.. ze moeten je toch fatsoenlijk te woord kunnen staan? en tegen je vriend moet je zeggen dat ie je moet steunen of z'n mond moet houden maar niet zulke dingen zeggen.. dat wil je echt niet horen. en huilen lost niks op maar kan wel erg opluchten. miza: wat fijn dat het de goede kant op gaat!!! ineke: wat zonde zeg dat er nog niks te merken is... hopelijk duurt het niet lang meer voor je.. tjilpje: waarom zou jij niet mogen klagen??? we hebben allemaal onze mindere momenten en zo te zien zit je er ff doorheen en dan mag ook jij gewoon klagen hoor!!
Thanks Wendy!!! Had je nog een pb gestuurd ! Ik ga ff een filmpje kijken, laterssssssssssss *en duimt verder voor veel baby's aankomende nacht, 10-11-10 is zo leuk namelijk!!!*
@all, wat betreft inleiden NA een KS: een infuus mag wel, MAAR de gel niet....een infuus is makkelijker te regelen, en wordt gebruikt als er al ontsluiting is.... en het zou zijn dat de gel meer voor een weeenstorm kan zorgen, vandaar dat ze bij geen/weinig ontsluiting een balloncatheter moeten gebruiken, om littekenscheuring te voorkomen, want dan gaat het wat rustiger! heb het er ook nog eens met mijn gyn over gehad, en mag nadat de vliezen zijn gebroken, en de ontsluiting komt niet op gang, wel gewoon aan het infuus om het op te wekken.... het verschil bij inleiding met een eerdere KS en een eerdere normale bevalling of bij een 1e kindje, is dus gewoon de weeenstorm bij geringe of geen ontsluiting die kans geeft op littekenscheuring.... @all, kamer is versierd en de lego trein hebben we opgebouwd, dus Luka zal morgen verrast zijn...