Goedemorgen meiden, @ Kitty; Ik hoop op goed nieuws mbt je nichtje!!! *duim duim* Veel plezier vandaag met het spelen (ik vind het stiekem ook errug leuk al dat kleine meisjes speelgoed, hahahahahha) @ Jootje; En, zijn bij jou de krampen doorgezet???? Hm, ik lees nu dus van niet.. shit he... nog even en het is d-day voor ons @ Wendy; Leuke laarzen!!! Ik heb ook geen reet te doen dus ga maar weer schoonmaken ofzo, haha. Hoe voel je je verder? @ Doglover; Oh bah, wat vervelend; overtijd lopen, ik hoop dat het allemaal snel doorzet, in ieder geval; welkom bij de nov. mama's!!! @ Nony; Oh lekker joh, het geb. kaartje afgemaakt. Weer wat klaar *afvinken!*, bij mij gaan ze morgen ook kijken of er al wat gebeurt hoor en dan ben ik 39+6 (dus geen 40 weken haha). @ Liesje; Oh bah, weer zo'n slechte nachtrust gehad, kun je niet eens aan de vk vragen of je er iets voor kunt krijgen???? En ja, mannen kunnen erg goed klagen, fijn he... Succes alvast vanmiddag (en waarom vraag je het niet gewoon ff aan de vk???). Hier is de kleine meid naar het kdv, zo pakken we nog een beetje rust, kunnen we het huis ff lekker onder handen nemen én zij blijft in haar eigen ritme, ook wel lekker he . @ Nazli; Oh wat vreselijk de kuitkrampen, Femman schud altijd met mn been (net zoals bij voetballers, dat snapt Nazli-man vast wel ) en dat helpt enorm goed! Enneh, lekker klagen hoor, ben ik ook een kei in . @ Mercedes; Fijn dat het alweer ietsjes beter gaat met de kleine Valentino... knap hoor dat hij zijn flesjes lekker leegdrinkt, ik hoop dat hij snel naar huis mag zeg...... @ MrsNuke; Fijn dat je een goede nacht achter de rug hebt. Hier denkt femman ook woe of don, ben benieuwd (tot op heden is er nog niks van uitgekomen van zijn voorspellingen haha). Ik ga ook op je stemmen!!! @ Star34; Alles goed met je??? Hier; 'fijne' ongesteldheidskrampen maar verder helemaal niks (as usual), heb vanacht wel gedroomd dat mn vliezen waren gescheurd en dat ik als een gek naar het zkh ging rijden (in mn eentje...), de rest weet ik niet meer, hahaha. Hopelijk is het een voorteken voor aankomende nacht?? Hier nog wat kleine dingetjes doen in de kinderkamer, Femman staat op het punt om te dweilen boven (ahhhhh, lief he). Ik maak zo de trap schoon, dan beneden, dan de kinderkamer en daarna plfo ik uitgeput op de bank neer denk ik . Fijne maandag en hopelijk snel positieve berichten van Luukske!!! (hoe laat moet ze eigenlijk????).
ahhh daar is Fem!! Dus bij jou ook nog geen beeb...Doe je wel even rustig aan vandaag?? nu babyP nog.
@kitty: hoop ook op goede berichten van je nichtje!! @fem: hihih raar kun je dromen he.. hier ook een droom gehad te erg gewoon hahahah vraag manlief altijd maar even of ik niet heb lopen praten in mijn slaap want anders zal hij wel denken hhahah jullie zijn ook al zo lekker in de weer alle 2 last van nesteldrang ahahah @all die gestemd hebben : dank jullie wel mijn dank is groot.. wou altijd al een keer meedoen maar mijn buik was gewoon niet groot genoeg... straks nog maar even een foto maken voor dat het telaat is.. niet dat dat erg is ofzo haha
Goedemorgen xxxxxxxxxxxxxxx Luukske ,iemand een idee of er al wat nieuws is van haar?! Hier lig ik lekker zoals een pascha in bed met laptoppie op een kussen en ik erlangs. Sta enkel nog op om te plassen en de machines om te zette n(droger en was). Kids zijn pas na 20 uur thuis en man pas na 14 uur. Kunnen we erna samen wat opkuisen en denken wat we willen eten gaan. Het is nu OFFICIEEL ONZE maand!!!!!! Meiden doe jullie best en probeer nog wat rust te vinden want eens het zover is .....
Oh joh, ik doe tegenwoordig van alles in mn slaap (ik bespaar je de details ), dan is praten nog het minst erge whahahahaaa
mrsNuke: hebben gsiteravond ook nog weer even snel een foto gemaakt...had sterk het idee dat het nog wel eens kon gaan gebeuren..maar nog niks!
Ik doe het best leuk; ik zit achter de pc en geef Femman aanwijzingen wat hij moet doen in huis hahahaahaha.
Ik ga even douchen, haren wassen, haren stylen ofwel kraamhaar regelen.... Vier jaar geleden zei mijn kapster dat toen ik net voor mijn ud bij haar was. Ik kwam voor "mooi kraamhaar" en nu denk ik elke keer als ik mijn haartjes sta te föhnen....misschien wordt dit wel mijn kraamhaar....hahahaha.... Daarna effe wasje vouwen en strijken en dan kom ik wel weer online. Heb trouwens nu al zin in een lekkere ongezonde lunch.. Zo'n overheerlijk belegd broodje ofzo....of de mac...dat is wel heel ongezond hè...in ieder geval lekker calorieën.... Nog iemand ideeën??
Wil ook nog foto maken maar fotocamera is op uitleen bij mijn ouders.... en dromen zoals Fem denk ik over de leukste dingen want manlief is "ziekjes" Hij voeld zich o zo slap ,hoofdpijn ,door teveel eten moeten overgeven 2 dagen geleden en daarover praat die nog e
Irene; jij zei Mac en ik zit nu te dromen van een lekkere, sappige big mac aan mij heb je dus niks whahaaaaaa
***Buddynieuws van Luukske*** We zijn nu pas in het ziekenhuis! *** Einde buddynieuws*** Gaat dus nog wel even duren! Als ik meer weet horen jullie het direct!