zo heb vanavond lekker gezwommen. heerlijk zeg! voelde ik lekker die buik niet. ben nu wel super moe.
Weeën lijken korter op elkaar te komen, tussen de 5 tot 8 minuten... Ga straks even onder de douche, even kijken wat dat doen en misschien wat proberen te slapen. Hoop dat ik jullie straks nog even kan updaten!
Lief TOI TOI TOI!! Wij gaan ook naar 't zh sinds 21 u30 weeën , Ineke houdt jullie wel op de hoogte! Liefs en slaapwel Lila
Wat een ontwikkelingen allemaal wat goed! Meiden ik hoop dat het doorzet jullie kunnen het! Heel veel succes.. Zo ga weer even me kleine mannetje voeren! Hij heeft trek Kus en knuf
wooowo lilalien ook al naar zh.. benieuwd hoe het is.. en met lief ook! wens ze alle 2 + ruby vandaag heeeeeeel veel succes!!!!
goedemorgen! zo te lezen was het een spannende nacht....ben benieuwd... @mrsnuke hoe is het bij jullie?en met het kleine mannetje? @ wendy lekker geslapen?en was het vanmorgen nog gelukt....
Ik meld me hier ook weer met BIB.... Lila, Ruby veel succes vandaag Hier weer een rot nacht achter de rug...om 1.50 uur stond ik alweer naast mijn bed. Vandaag is dochter naar opa en oma dus ik heb vandaag alle tijd voor mezelf.
Ben ik weer, met BIB..... Gisteravond weeën gehad om de 5 minuten, warme douche genomen en naar bed gegaan. Toen nam het af... Bleef wel (onregelmatig) vrij pijnlijke harde buiken houden en die zijn er nog steeds. Maar of het echt weeën zijn..... Ben net ook een groot deel van de slijmprop verloren, dus begin is er wel!! Strakjes naar de gyn, hopelijk is er wat meer ontsluiting bijgekomen en wil hij snel helpen! Ik meld me later weer!
Hier gaat alles goed hoor! Lief dat je het vraagt we hebben vannacht een goede nacht gehad dat was gister wel anders hihi jayson doet het super! Hij drinkt goed.. Alleen me borsten staan op springen auw auw auw.. Maar even doorbijten haha Hoe is het mrt jou?
@Lief, fijn dat de vk je stiekum wilde helpen gisteren en dat ze je een verwijzing naar de gyn heeft gedaan. Wat jij beschrijft na het strippen had ik precies zo, het heeft helaas alleen niet doorgezet. Ik hoop dat de gyn vandaag wat voor je kan doen. Succes straks!
@ Mrsnuke wat fijn dat het goed gaat, en dat hij zo goed drinkt... Je moet je banjer nog veranderen... Hier gaat alles okay, begin het nu een beetje zat te raken. Mag vanmiddag naar gyn, hoop dat ze "iets" kan doen....
MrsNuke, fijn dat de bv zo goed gaat...ik hoop dat het deze keer bij mij ook goed wil lukken, de vorige keer had ik niet zo'n succes helaas. Nony, ik hoop dat de gyn wat kan doen...ik moet helaas wachten tot komende maandag...vraag me af of ze me na maandag nog een keer bij hun laten terugkomen of dan direct doorsturen naar de gyn
heey meiden hier ben ik weer een keertje sorry heb niet terug gelezen. ik wil even zeggen dat alles goed gaat alleen borstvoeding nog niet zo.. liefs, simone
hee moontjee, hoe is het met je? Ik had ook dat de bv niet goed wilde lopen, ik hoop voor je dat het alsnog goed gaat lukken meid!
zo nu ga ik douchen, want ik moet zo nog de hondjes uitlaten en nu is het (nog) droog...dan kan ik daar toch beter gebruik van maken toch? tot later
Wij gaan ook even douchen en aankleden, en dan naar het dorp lopen en een paar boodschapjes doe..... Lampion lichtjes niet te vergeten....miscchien dat ik straks nog kom en anders vanmiddag na gyn... Tot straksnen ik hoop op baby nieuws....