November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    waar kan ik stemmen??

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@lila: klinkt goed.. lekker relaxen :D
    thanks voor je stem :D

@jootje: dat stomme wachten he.. volgens mij komt het bij iedereen de strot uit

@fem: hihihi zie het al helemaal voor me hahahah... hier ligt peet nog op 1 oor.. hij zei dat hij er zo uit zou komen dus heb een wetje gelegt ondertussen zijn we alweer een uur verder en peet is nergens te bekennen hahaha
    hahaha kraamhaar

@dromen: ik ga altijd vreemd in mijn dromen;):) oeps.. vanacht heb ik ook weer een wilde nacht gehad.. hahaha geen idee met wie maar hij kon der wat van:):$

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    moedertjeB: wat een mooi poppetje! hoe is de nacht gegaan?

wendy: wat ben jij dapper zeg! menig vrouw zou allang hebben gezegd: de groeten!!!
    leuke laarzen!

kitty: ja met mij gaat t ook wel goed, nog wel last van mn bekken, maar als ik rustig aan doe, komen we een heel eind!
    hoe lang ligt je nichtje nu in zh? houdt ze t een btje vol? hopelijk mag ze snel naar huis!

fem: hihi die rare dromen.....nog ff volhouden meid!

liesje: mannen....*zucht* soms zou je ze toch!!!!

mrsNuke: zal zo ff stemmen!

mercedes; wat fijn dat valentino zo goed gaat! hopelijk mag ie snel mee naar huis!

debby: hoe is t met owen??

luukske: nou zet m op meid...hopelijk gaat t snel en voorspoedig!

verder iedereen een dikke knuffel.....en t is nu november heh meiden...dus kom maar op met die beebs!!!!!

4. LittleMonsters

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooooh ja zo'n lekkere Big Mac...mmmmmmm..... Weet je nog dat ik aan het begin van mijn zwangerschap telkens zo'n zin had in MacD?? Ik denk dat ik totaal misschien 3 keer ben geweest maar meer zeker niet. Dus ik vind eigenlijk dat ik het wel verdiend heb....

Oké, nu echt naar boven en onder de douche! hup hup hup...:D

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb je een echo gehad voor afwijkingen aan het hart? T3 echo oid heet dat?

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oké nog 1 reactie en dan ga ik ECHT naar boven hoor!

Ik ga ook altijd vreemd in mijn dromen....erg hè! Wil helemaal niet vreemd gaan ben super happy met hubbie maar het gebeurt wel altijd. En dan na een nacht wilde sex....wakker worden en je mannetje aankijken....oeps....sorry.....:):):):)

8. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb gestemd!
    ik heb hier eindelijk een redelijke nacht gehad. heb daar dus meteen vanmorgen gebruik van gemaakt door het huishouden te doen, ben nu al zo goed als klaar, dat is wel prettig.
    ik moet vanmiddag weer naar de gyn voor controle.
    het wordt hier al lekker druk in het centrum. we wonen vlak aan de duitse grens en die hebben een extra zondag, dus dat betekend dat het hier megadruk wordt en bijna al het verkeer komt hier door de straat. dikke kans dat er straks weer file staat. gggrrrr.
    jullie zitten me wel lekker te maken met die mac haha

9. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ok ,dank je!

Ik mag donderdag om 9 uur naar de kapper :)

10. LittleMonsters

hahaha ja precies hetzelfde hier.. in het begin voelde ik me altijd schuldig ook nog.. maar nu denk ik ach het hoort bij mij hahaha

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @MrsNuke: Ik heb ook gestemd. Mooie foto! Ik zie ook een foto van een man bij de wedstrijd staan?? Zal wel een foutje zijn haha!

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier enorm in de zenuwen, dit weekend is er spontaan een gat gevallen in 1 van mijn kiezen tot aan het tandvlees dus dat kan je gewoon niet negeren.;) Is me nog nooit gebeurt. Heb maar wel gebeld, wil ook niet met kiespijn in mijn kraamweek zitten. Maar ben zo zenuwachtig dat ik er pijn in mijn buik van heb:( vanmiddag moet ik er heen en jullie raden het al.......Ik ben bang voor de tandarts:(

Moet toch proberen rustig te blijven, zal toch eens weeen krijgen in die stoel:$

Nou zo eerst naar de VK.

Iedereen fijne dag!!

Luuske en man succes vandaag!! we wachten in spanning op nieuws;)

13. LittleMonsters

hahaha ja dat dacht ik ook al maar dat ze die er evengoed tussen hebben gezet hahahah

14. LittleMonsters

ik heb het ook gehad heb nooit wat en er brak zomaar een stuk kies af laatst.. ik ben ook heel bang voor de tandarts..
    kan je niet vragen of hij een tijdelijke oplossing maakt en dat je na je bevalling etcetc terug komt?

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

ik ontbijt ff en dan even oogjes dichtdoen tot de volgende lading was klaar is ;) x

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhh, lekker he, had ook altijd zo'n trek in de Mac (nog wel hoor, maar ik hou me in :D). Thanks voor je update mbt Luukske trouwens.

@ MrsNuke; ik kan ook zo goed vreemdgaan in mn dromen.. :) erg he :D hahahahahaha.

Ok, weer ff verder lezen.

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lilalien, gisteren helemaal over je post uitgelezen denk ik!
    Wat rot zeg van je schoonfamilie dat die zo agressief deed! Pff word er zelf kwaad van zeg!!! Dat ze dat maar nooit meer doen...

Wendy, wat rot zeg dat je je zo voelde! KNUFFELTJE voor je!
    Voel je je al wat beter vandaag?
    Als het een troost mag wezen... ik heb gisteren bij mijn ouders in een woeste bui het elastiek uit m'n broek geknipt omdat het ineens zo knelde!!! EN natuurlijk met de nodige traantjes he!

Doglover 'welkom' hier nog en hopelijk word je snel een novembermama!!!!!! ;)

MrsNuke, waar kan ik op je buikje stemmen?

Wendy, LEUKE LAARZEN ZEG!!!!!

Mijn mannetje wil ook niet dat ik nog 1 pas verzet zonder hem... soms wel vervelend... hij heeft speciaal ochtendploeg aangevraagd tot aan de bevalling zodat ik niet alleen ben s avonds! Lief natuurlijk, maar voel me wat opgesloten he

Moedertje, wat een schatje zeg!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben ook een schijterd voor de tandarts hoor..... ben zelfs jaren niet geweest..... :), tot afgelopen augustus en... ik had helemaal niks behalve wat tandsteen maar omdat ik bijna de stoel uitdreef (lees; zweet) doen ze dat in januari onder verdoving weghalen :D toppie he.

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mrs nuke, heb het gevonden, ga zo stemmen!!!
    en die dromen heb ik ook hoor hihi ;) zolang het bij dromen blijft ist geen probleem toch?

Iemand nog iets gehoord van Miami?

20. LittleMonsters

@fem: zolang het dromen blijven is het niet erg hahaha

@ineke: wel heel lief van je mannetje.. maar snap ook wel dat je je opgesloten voeld.. peet laat me gelukkig nog wel een beetje gaan.. maar mijn schoonouders zijn een ramp die zien me het liefst de heledag om de bank zitten en niets doen.. niets voor mij :D
    Zwangerschapspagina - Buik van de Maand
    hier kan je stemmen :D

@all nou ik ga peet even ze bed uit schoppen :D want hij ligt er nog in... goh wat verrassend..
    en dan ga ik even gtst kijken

Deel Deze Pagina