Lilian niet meer geweest?? oeh wat spannend!! Lief ik hoop dat het doorzet meid!! Jootje jee zal het dan nu eindelijk gaan beginnen? JOEPIE!! Hier heb ik mijn zelfmedelijden maar in de koelkast gezet Zit nu netjes in de kleren, heb de kindjes naar school gebracht een hele onderneming Nog een gesprek met de juf gehad, nu even zitten. Vanavond Sint Maarten!! had voor de kinderen al iemand geregeld die met ze zou lopen, de baby zou er dan allang zijn nietwaar?? Nou niet dus, maar ik ga er nu vanuit dat het nog wel een weekje kan duren. Ga maar niet meer zitten wachten, want wachten duurt wel een beetje lang Nou dames met weeen succes!!
***** Buddynieuws van Lilalien ***** Had 2 cm ontsluiting, slijm en bloedverlies, goede weeen, straks controleren ze opnieuw. Zal hier moeten blijven, als de baby niet vanzelf indaald, zelfde gedoe als met dochter ***** Einde buddynieuws ***** Jeetje, duurt nu toch al even he! Hier trouwens geen oog dicht gedaan vannacht, zou ik het gevoeld hebben van m'n buddytje? Had hetzelfde gevoel toen m'n vriendin beviel! succes aan iedereen die vandaag gaat bevallen!!!!! xox
Net de buddylijst even gecontroleerd... weet ik wie ik straks EXTRA in het ook moet gaan houden Wat spannend allemaal zeg! Ik wil ook!!!!!
zo ik ga eens kijken of die fiets van mij wil starten richting kapper, moet er om 10.30 uur zijn. Als ik dan ga bevallen zit tenminste mijn haar goed hihi tot later
volgens mij word 11/11 een mooie bevaldag! Lilalien: ooo meid....spannend, zet m op!!!!!!!!!!!!!!! jootje: sterkte meid! lief: jammer dat t vannacht niet heeft doorgezet...suc6 bij de gyn, hoop dat ie iets voor je wilt doen! star: wat een dotje! debby:wauw...heftig zeg.....MAAR NU GENIETEN MEID!!!!! *knuffel* luukske: rustig aan vandaag en suc6 vanavond! wendy: shopse! tjilpje: gewoon meelopen vanavond...wie weet doet de storm wonderen moedertjeB: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! spannend allemaal! en wauw wat doet Amé t goed! lekker! en verder voor iedereen die t nodig heeft een dikke KNUFFEL!!!!
***** Bubbynieuws van Lilalien ***** Hey, ik mag naar huis, het wil niet doorzetten en omdat de gyn het te vroeg vindt. Koppig ding in m'n buik, niks aan te doen *** Einde buddynieuws *** WAT ROT ZEG!!! dikke knuffel aan Lilalientje!!!
Lila: nou jaaa zeg!! wat jammer! Pffff hier:Heb me ondertussen maar beneden geïnstalleerd op kraambed. weeën komen wel iets regelmatiger, nu om de 6 a7 minuten en duren ongeveer 1 minuut. Is tot nu toe goed te doen, alleen heel vervelend dat beebje zo actief is. Het moet nu gewoon doorzetten, heb alles naar beneden gesleept wat nodig is straks.
@Jootje, zo spannend zeg. hoop echt dat het door zet voor je hoor. dan is het eindelijk zo ver! succes meid! we horen het wel. @ Luukske succes vandaag! @ Moontje, gefeliciteerd zeg, had nog niet eens gezien dat je was bevallen. alles voor de rest goed? hoe voel je je? @ Lief, wat jammer zeg dat het niet door zette! @ Lilalien, wat een toestand. echt balen meid. Vervelend dat ze niks gingen doen. nou hopen dat het snel komt! Zo was net wel ff schrikken moest om 8.50 bij de VK zijn. nou ik daar naar toe. gaan ze het hartje luisteren, maar je hoorde het bijna niet. en het klonk ook erg raar. En ook omdat mn baby de laatste tijd te rustig is voor haar doen. ze was eerst juist super druk vandaar! Dus moest ik met spoed naar het ziekenhuis toe. (ivm mijn man z'n vader en opa zijn overleden aan hartkwalen) om daar een hartfilm te maken. ik een half uur tot 3 kwartier aan dat apparaat gezeten. en daarna moest er gelijk een echo gemaakt worden. dus was wel erg spannend. gelukkig was de uitslag gewoon goed en klonk alles ook nog perfect. maar tjee wat zat ik in de stress.
Ja ben ik ook erg blij om! Kan me voorstellen dat je het een beetje zat begint te raken! Had ik ook en helemaal als iedereen om je heen bevald en je al die kleintjes op foto's ziet... Hoop voor je dat je kleintje zich niet lang meer schuil zal houden