November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Jootje, spannend, hopelijk zet het nu echt door!!!
    Inderdaad BALEN voor Lilalien zeg!!! :(
    Lila, welke gyn heeft je terug naar huis gestuurd als ik vragen mag?

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ****BUDDYNIEUWS****
    "ik word nu ingeleid! lig aan ctg, strax worden mn vliezen gebroken en krijg ik een infuus! heb 3cm ontsluiting, ons mannetje komt vandaag!"
    ****EINDE BUDDYNIEUWS****

lief, zet m op meid.....you can do it!!!!!!!!!!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Lief succes!

Grrrr wat een dag, ik heb zo'n last van mijn rug hij voelt zo vermoeiend aan dat zitten ook niet fijn is ben al in de weer met een lekkere warme kersenpittenzak. zo moest ff klagen

4. Jeanette1982

18 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Lief: heeel veeel succes!!!!!! Eindelijk gaat er iets gebeuren voor je :D

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Succes voor Lief!!!

Hier net flink gaan wandelen - uitwaaien met manlief en hond! Arme beestje zit anders de hele dag binnen en een bordercollie vindt dat niet zo leuk!
    Hopelijk heeft het wat afgedaan, we hebben flink doorgestapt!

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Lief; Succes, spannend zeg!

@Lila: Oh dat is even balen dat je weer terug naar huis gaat, omdat het niet doorzet.

@Wendy: Succes met je boodschappen :) , maar je bent waarschijnlijk al weg ;) Doe maar rustig aan he!

7. Jeanette1982

18 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Lilalien: Wat balen dat je weer naar huis moet en dat ze nog niks gaan doen :( Hoop dat je snel je kleine mag vast houden. Succes!!!

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Lief, spannend. hoop dat alles voorspoedig gaat!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lief, spannend meis...en zet hem op!

@lila, balen meis dat ze je richting huis hebben gestuurd!

@jootje, zet hem op, hopelijk vandaag ook babynieuws bij jou!

@mrsmiami, das zeker schrikken....gelukkig is alles goed!

@all, ben terug van de vloskamers....ze hebben nogmaals getoucheerd, en ik hoef vanavond niet een nieuwe catheter te krijgen, maar ik mag morgenvroeg komen, want heb genoeg ontsluiting om de vliezen te breken....jippie....dus hopelijk hier morgen ook babynieuws....en zoals verwacht, op de verjaardag van mijn overleden pa! werd er wel een beetje emo van....

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Fijn dat er genoeg ontsluiting is. Wel bijzonder dat jullie beebje ws. op de verjaardag van je overleden vader geboren gaat worden. Een nieuw leven op een speciale datum.

11. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi, meld me even met bib.

Luukske: zou mooi zijn meid!
    Lilalien: jammer dat je nog moet wachten
    Lief: zet em op meid!

Hier: Ik vind 12/11/10 ook wel een mooie datum ;) maar ik denk mijn afspraak van 13/11 nog te halen...voel helemaal niets meer (gelukkig nog wel beweging;))
    'k Heb de laatste dagen heel veel schrik dat het toch nog fout zou gaan... daarom zou ik liefst vandaag nog bevallen! (Komt door voorgeschiedenis familie) Mijn buik staat nu wel erg gespannen, bij elke niesbui voel ik precies bijna scheuren, auw! Anders alles super ok ;)

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: oo meid wat fijn dat je genoeg ontsluiting hebt! wel heel bijzonder.....

13. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Jootje: hoop natuurlijk dat het voor jou ook D-day wordt!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lief zet m op!

Lila balen balen balen..maar hopelijk snel nu!

Luukske, wat mooi dat hij dan was geboren wordt op datum van jouw vader. Wel emo maar wel heel bijzonder.

Mrs Miami oh dat is schrikken, gelukkig is alles goed!

Ik hou het verder even niet meer bij hoor...pfff
    ondanks dat Sacha het super doet en heel veel slaapt (en echt bijna niet huilt alleen om zn eten) is het even een nieuw ritme vinden zo ook met vierjarige kleuter (die af en toe wat dwars is).

groetjes

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sensee geloof zeker dat het even ritme zoeken is. Heerlijk dat Sacha het verder goed doet.

Luukske super dat je al ontsluiting hebt en niet opnieuw een catheter hoeft. Moeilijke dag morgen maar ook wel bijzonder als de kleine dan geboren word.

Jootje hoe is het?

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb geen idee of Jootje nog online komt. Ik heb net wel een SMS gekregen dat het nog niet echt opschiet. De weeen worden wel steeds pijnlijker. Ze heeft helaas ook rugweeen. De verloskundige komt zo langs.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Jootje: En? Hoe is het met jou? Waarom ga je beneden bevallen? Is jullie eigen slaapkamer op zolder?

@ Luukske: Yeah, voor jou nu ook het einde in zicht. Mooi hoor, die speciale datum...

@ Moontje: Fijn dat je een goede kraamhulp hebt die je goed helpt met de bv. Ik denk dat ik het de vorige keer niet zonder haar had gered, zo'n mens kan de bv maken of breken. En je mannetje is ook nog maar 2 daagjes oud he, dus jullie moeten ook nog wennen aan elkaar. Komt allemaal helemaal goed!

@ Lilalien: Oooh, wat balen zeg. Inderdaad een koppig kindje in je buik.

@ MrsMiami: wat een stress zo op de vroege ochtend. Gelukkig was alles goed.

@ Lief: Succes vandaag! 't Gaat vandaag gewoon gebeuren!!

Iemand al iets van Ruby gehoord?

Bah, bah, bah, wat een rotweer. Kan gewoon de deur niet uit met de fiets. Was nog van plan om even naar dorp te fietsen voor geboorteversieringen en schoencadeautje voor Sinterklaas, maar dat zit er niet in helaas.
    Ga maar even op internet kijken voor gebeoorteversieringen, maar dan zal je wel een hoop verzendkosten moeten betalen.
    Nu moeten we ons binnen maar vermaken. Als het straks misschien ietsje minder wordt met de regen ga ik nog wel even met zoontje een blokje om met de paraplu, maar zie het echt niet zitten om met dit weer de honden uit te gaan laten, dus die moeten maar even met hun benen gekruist zitten totdat mn man vanmiddag thuis komt.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zet hem op meid!
    toi toi toi!

19. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Luukske, dat is wel heel erg mooi als die kleine straks geboren wordt op de verjaardag van je vader.
    dat is echt heel bijzonder.

De vader van mijn man is op 29 nov jarig (maar is ook vroeg overleden), iedereen hoopt ook dat de baby dan geboren wordt.
    ik eigenlijk niet omdat ik dan nog zo lang moet.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat een babynieuws krijgen we vandaag zeg...
    (ben stiekum een klein beetje jaloers)

hier is het gelukkig nog droog...vanmorgen lekker naar de kapper geweest, even daarna een rondje winkelcentrum gedaan, nieuwe outfit gekocht voor mijn verjaardag morgen en nu gaan we straks in huis aan de gang, moet nog even 2 toiletten poetsen en het bed vd kleine meid opmaken

Deel Deze Pagina