Jaaaaaaa, daar is ze dan!!! Joepie.. Wendy; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie namen zeg! Hopelijk mag je snel naar huis Jootje; ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat ze er eindelijk is ! @ All; hoe is het hier.....?
Nee joh, helemaal nergens last van. Geen krampjes of iets en voorweeen... wat zijn dat?! Hier dus waarschijnlijk voorlopig nog lekker zwanger.
WENDY: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER YINTHE! GENIET ER LEKKER VAN! JOOTJE: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LIANNE! EN NU GENIETEN! wat een beebnieuws heh vandaag! leuk man! mrsmiami: mmm zou t bij jou dan ook gaan beginnen???? spannend!
zo ben ik weer. blijf maar met die menustruatiepijn zitten en ik krijg ook erg veel druk van onderen en in mn rug. maar goed het zal nog wel ff duren. het wordt vanzelf wel duidelijk ik ga lekker proberen te slapen. truste dames!!! tr
Ik ben benieuwd of het gaat doorzetten MrsMiami!! Ik ga zo mn bedje in, val bijna om van de hoofdpijn en slaap . Tot snel weer meiden!!! xxx
Ik zie nu trouwens pas dat Lief09 is bevallen! Liefs; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sem Boaz!!! Lekker van genieten! Volgens mij ben ik dan weer bij .
hey meiden, kan even niet slapen...nouja, heb al een aantal uuurtjes achter de rug.... @lila, ik laat het dadelijk allemaal over me heen komen! @WENDY, mooie namen meis..... @nrsnuke, ik heb bij Luka ook grote verbandjes ingevroren, met de normale compressen jwam ik niet uit, zo'n meloenen waren het....maar voor de puhb hielp bij mij gewoon een beetje afkolven.... @mrsmiami, kun je slapen? klinkt toch als weeen, hopelijk zetten ze door....12-11-10 is gewoon een mooie datum, ik ga er ook voor, haha.... @all, ga nog even tv kijken, en hopelijk val ik nog even in slaap voor die kijkkast....dus wrs horen jullie pas weer wat als ik bevallen ben, haha...dat hoop ik iig.... ik zal Irene en Debby dan even op de hoogte stellen.... truste meiden!! enne kom op, we gaan ervoor!!
ik had zo gehoopt een keer een nacht lekker te kunnen slapen, maar helaas dat is ook al weer het raaam uit. Ik hoop dat ik in ieder geval zo nog weer in slaap val.
ben dus nog steeds wakker met zo af en toe nare krampjes in mijn buik...maar beebje mag echt niet komen vandaag...
Hoi Liesje Hier ook stomme nacht. Vanaf 2 u lage rugpijn en harde buiken. Zit hier nog steeds met een harde buik maar doet helemaal geen pijn meer. 'k Ben dan maar uit bed gekomen omdat ik honger had. Het waait hier zo hard buiten! 'k Denk dat er net iets is omgewaaid
bah grietje, jij ook al zo'n rotnacht...ik ken het helaas hier waait het ook zo, gelukkig is zo te zien hier niks kapot gewaaid. De krampjes zijn weer verdwenen en ik heb goede hoop dat de beeb vandaag goed luistert en lekker binnen blijft zitten.
Goh ik heb het hier 's morgens vroeg nog nooit zo rustig meegemaakt... iedereen is toch niet stiekum aan het bevallen he?
Nee hoor Liesje, ik ben er gewoon. Jij bent toch totaal niet uitgerust nu zeker? wat een rotnacht heb jij weer wachter de rug zeg, bah. Hier wel goed geslapen. Eén keer eruit geweest om te plassen en om 7uur werd mn zoontje pas wakker. We zitten nu even de wereld is mooi te kijken en als dat afgelopen is ga ik douchen. En dan zal ik vandaag toch de deur uit moeten voor wat kleine boodschapjes. De buurtsuper is tijdelijk gesloten dus moet helemaal naar het centrum, hopelijk blijft het een beetje droog. Maar wat een wind zeg,.... de prullenbak waaide net door de tuin!
Morguh! Hier geen bevalling hoor, alles rustig met BIB. Vanmiddag naar de gyn en het is de bedoeling dat ik niet de deur uitga zonder een uiterlijke datum. Ik wil best een weekje overtijd lopen maar niet zoals vorige keer 2,5 wk. Dusssss....hopelijk kunnen we een datum voor een ks plannen en heb ik dan nog even de tijd om op een normale manier te bevallen. We zullen het zien! Ben trouwens wel benieuwd naar Ruby. Denk dat zij geen buddy had. @Luukske. Weet niet of je dit nog leest....maar ik ga de HELE dag aan je denken. Zet 'm op en ga voor deze mooie bijzondere dag!! Liefs Irene
nee ik ben niet uitgerust en dan krijg ik vanavond ook nog bezoek voor mijn verjaardag hoop dat ze niet al te laat blijven ik ga straks gelukkig met de auto boodschappen doen..scheelt weer