Hier blijft het sowieso bij dromen, vind uberhaupt andere mannen helemaal niet zo leuk als mijn eigen ventje, hahahahahaha. (en dat al 7 jaar )
Jullie typen sneller dan ik kan lezen. Haha. Ben een beetje sloom ook. Even snel een berichtje dan en dan ga ik weer verder lezen. 40 weken zwanger! Nu mag ze echt echt echt wel komen hoor! Gisteren nog een lange wandeling gemaakt en manlief verleid. Manlief blij, maar baby zit er nog in en geen weeën o.i.d., dus heeft niks geholpen... Buik is vanochtend verbazingwekkend ontspannen. Baby beweegt ook opeens zoals ze 3 weken geleden deed...? Snap er niks van...
Gefeliciteerd met je 40 weken BabyProject... jammer dat het allemaal niet geholpen heeft, hoop toch zo dat het d-day wordt voor jou vandaag!!!!
jaaahh daar is babyP..dacht al, is ze stiekum aan het bevallen ? Tjilpje: kunnen elkaar de hand schudden..ook bang voor tandarts. Ben er nu tijdens de zwangerschap al 3 keer geweest...bah bah maar beter heen gaan dan pijn in je mond (daar kan ik helaas over meepraten...)
kitty: dank je maar dat hoeft niet hoor! wil ik je niet aan doen zo'n dag.. succes met je nichtje! en veel plezier met spelen met je meissie's kadot'jes.. mercedes: wat fijn dat het de goede kant op gaat met je kereltje!!!! *knuff* mrsnuke: leuk! zal straks ook ff op je gaan stemmen! ohhh daar is de link dus gelijk ff gedaan.. fem: ja ik wil ook eea doen hier in huis maar moet het echt rustig aan doen.. mag van hub zelf helemaal niks doen (maar dat kon ik hem niet beloven) ... enneh.. dat blijft wel bij een droom he, dat je zelf dan naar het zh gaat rijden.. ? lijkt me niet verstandig.. irene: hahaha dat dacht ik net ook toen ik mn haar stond te doen.. wie weet lig ik vandaag in het zh dus dan moet het goed zitten..hihiihi.. maar om het 'kraamhaar' te noemen was ik nog niet opgekomen... McD... heb er heel lang juist geen zin in gehad sinds de zws.. de laaste weken juist wel heel erg! krijg ook spontaan zin in een burgertje dankzij jullie...... thnx voor buddynieuws! peertje: ik vond dat ik wel 'moest' ... mn man wilde zo graag weer en keer lekker toeteren en met mij erbij.... hij is de laatste tijd iedere keer alleen geweest en hij doet al zo veel voor mij.. dus wilde het gewoon echt heel graag volhouden voor hem (en vind het zelf ook altijd errug gezellig bij zulke dingen, maar dat alleen zou niet genoeg geweest zijn) .. dromen: hahaha vreemgaan in je dromen??? HUHHH? nja.. als het dan alleen maar bij die dromen blijft.. ... we hebben het hier wel eens over een trio gehad.. haha.. met vrouw erbij dan.. en heb daarna wel een paar keer gedroomd hoe dat zou kunnen zijn *blooooooos* (tis er nooit echt van gekomen trouwns hoor!) nog meer dromen: vannacht een verschrikkelijke droom gehad... mn vliezen waren NIET gebroken maar de kleine had WEL in het vruchtwater gepoept maar dat wisten we dus niet.. houdt me nu wel bezig.. kan dat gebeuren? en wat dan? hoe kom je daar achter? marleen: tja beetje apart buikfoto van die man hahahaha.. tjilpje: oh meid succes bij de tandarts! ik ben er ook bang voor dus kan me voorstellen hoe je je voelt.. ineke: dank je.. voel me wel iets beter vandaag gelukkig!... wel lief bedoeld van je mannetje maar kan me voorstellen dat het niet altijd fijn zalzijn voor jou.. fem: ja mooi is dat he! dat je je eigen mannetje nog altijd het leukste vind.. ik weet nog dat ik vroeger als ik een vriendje had juist heeeeel veel andere leukere mannen zag maar die bestaan nu niet meer op 1 of andere manier... ! irene: ... neem aan dat je inmiddels wel boven bent eindelijk en onderhand ??!!!????? _____
babyproject... jeetje 40 weken.. feli! maar ja.. je bent er nie echt blij mee.. jammer dat de verleiding en wandeling niet geholpen hebben.. misschien toch maar een ananasje er tegen aan gooien??? (en dan niet letterlijk he!!! )
Ik zie mezelf er wel voor aan hoor; zelf naar het zkh rijden als het me niet snel genoeg gaat hahahaha. Wij zijn aangewezen op mn moeder aangezien Femman met maar 1 oog kan kijken (andere oog zit nog dicht dankzij operatie en ziet dus geen diepte, autorijden zit er dus ff nog niet in).
Haha, zie het al helemaal voor me (dat letterlijke gooien) Sinds ik zwanger ben slaat mijn verbeelding af en toe op hol Maar ik vind ananas echt vies.. Niet dat dat geeft, want ben sowieso allergisch voor fruit... Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat dat soort dingen echt werken... Als ze er klaar voor is, dan zien we dr wel verschijnen Wendy: wat een ***dag had jij zeg! Ik moest huilen van je post De wanhoop die je dan voelt! Gaat het vandaag weer beter?
Goeiemorgen! Hier weer wakker met: verrek, hij zit er nog! Weer wat voorweeen gehad, maar kan er steeds beter doorheen slapen. WEL seks gehad WEL veel tonic gedronken gisteren, maar het mocht niet baten. Ik hoop dat de vw inmiddels ook zijn werk doen en de echte bevalling wat makkelijker maken. De badkamer is alweer blinkend schoon en de was klaar om opgehangen te worden.. (Hoe deed ik dat toen ik vier dagen werkte?) Moeder komt even lunchen dus dat breekt de dag weer wat, ik 'moet' zoveel van mezelf. @Elleke welkom, hoe voel je je na al dat wachten?
Moedertjeb wat een mooie meisje! Hebben jullie een goede nacht gehad? Felicitatieboeken: ohoh heb er nog niemand gefeliciteerd, sorry dames! Wendy leuke laarzen en lijken me heerlijk zitten. Mercedes wat heerlijk dat het steeds wat beter gaat met jullie kleine man, en dat hij goed drinkt. Hopelijk mag hij snel mee naar huis. Jootje wanneer beviel je van Denise, op tijd? Tjilpje succes bij de tandarts. Babyproject ze heeft het goed binnen bij je, hoop dat ze zich snel aankondigt. Zo hier weer een goede nacht gehad al 2 achter elkaar ben helemaal verbaasd. Ik heb alleen zo'n pijn aan mijn schaambeen. Had nog zoveel plannen met schoonmaken maar doe nog maar even niets want het word er niet beter op dan. Als het met de bevalling maar over is want het lijkt me geen pretje tijdens de geboorte. Vandaag voor het eerst mijn trouwring niet om krijg ook vocht in mijn handen dus voor de veiligheid maar afgelaten.
hihihi ja das nie zo fijn denk hoor, met ananas gooien.. eten. tja. weet ook niet of ik het zou lusten maar heb toch serieuze plannen om er zo 1 te gaan halen.. ja was idd een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag.. heb ook veel gehuild! maja... we zijn er weer doorheen gekomen en vandaag is het vergeleken met gisteren iig heel veel beter.
Op zich ben ik dat wachten wel gewend... Ik heb namelijk een menstruatiecyclus van 38 dagen... Moet standaard 10 dagen langer wachten dan de gemiddelde vrouw
Babyproject dat wachten van de menstruatie ken ik ook ja alleen als je uitgerekent bent lijkt het me wel frusterender en sta je denk ik bij elk krampje stil. Hoop dat het wachten snel beloond word.
zo.... ff wasje gedaan en wezen douchen... en dan al weer aardig wat pagina's vol gekletst.... bijna niet bij te houden! @fem: met mij gaat alles goed hoor... weinig te klagen op het moment moet zo naar de verloskundige.... ff controle. hoe is het met jou? beter in je vel dan gister? knuffel voor iedereen!
zo daar was ik ook weer, maar meeeeeennnn wat schrijven jullie snel ik kan het allemaal niet onthouden hoor hier is de dochter met 41+6 geboren maar deze keer hebben ze me al beloofd dat ze me niet zo lang laten doorlopen. ik kon gisteren tegen het einde van de dag nergens meer tegen, drukte was me al teveel en natuurlijk was de dochter errug druk en op een gegeven moment moest ik er gewoon van huilen (huh?) dat heb ik echt nog nooit gehad.... ik weet niet of ik vanmiddag wel bij de vk kan maken om te vragen of ze willen kijken of er al wat gaande is, zou me zo stom voelen als ze nee zeggen...