Lilalien en Fem: hoera voor zoon en dochter Doobie, spannend, hopelijk vandaag nog een beebje erbij! Hier superpijnlijke krampen! Maar geen voorweeën of zo... Wel weer heel emo, net een potje staan huilen in de babykamer...
Waw Fem -10 kg al! Super zeg! Hier is de weegschaal sinds vorige week stuk, maar kwam de laatste weken zo'n 400g per week aan dus dan zou ik nu +8 kg zitten! Maar ik woog dan ook 'slechts' 56kg voor de zwangerschap en 53 voor de mmm en ik hoop daar weer aan te geraken achteraf (tegen de zomer of zo) MrsMiama, heeft de wandeling wat gedaan? Heb nu zelfs erg pijn m'n doos, binnenin ook! Precies of ik door m'n heupen ga zakken... Grietje hier vanmorgen ook leuk gaan wandelen, en 3 weken sinds vorige gynafspraak, lang zeg! Stort je hart maar eens meis!
Doobie oeh even gaan klokken meid spannend!! melkboer kwam langs even snel wat boodschapjes gehaald, toch handig als die voor je deur stopt Kan ik straks weer een pannetje verse groentesoep maken. Ik durf niet meer in mijn 1tje naar het winkelcentrum
Ik moet om 15.20. Ga mijn best doen m'n poot stijf te houden, heb alleen van te voren een grotere mond dan op het moment zelf Zeker bij een 'nieuwe' gynaecoloog
zo ben ik weer. wat een wind joh! kreeg bijna een tak op mn hoofd (1 van bijna 2 meter lang) tis echt gevaarlijk om in het bos te lopen. pfft mn krampen zijn wel weer erger geworden. heb nu zo'n gevoel of ik elk moment kan plassen, net ofk op klappen staat. terwijl dat niet zo is. en die krampen steeds weer hé! heb tonic gekocht. gaak lekker drinken @ Ineke, wel grappig dat we zowat gelijk lopen en ook de zelfde kwaaltjes hebben. tja wie weet wanneer de baby's komen? hoop zo snel mogelijk! @ Doobie, spannend zeg, klokken? ben benieuwd
@ Ineke: Lekker hoor, dat je even (stiekem) de deur uit bent geweest om te wandelen. Ik moet er ook iedere dag even uit hoor, de hele dag binnen zitten is niks. Gisteren ging het echt niet met die regen, maar ben vandaag al de halve stad doorgefietst met mn zoontje voor boodschapjes en op visitie. @ Nazli: Balen van de financien bij jullie, en dat precies in de maand dat je kindje geboren gaat worden en de decembermaand. Succes met rustig aan doen met de centjes. @ Lot: Zou het je voorkeur hebben? Bevallen op de verjaardag van je zoontje? Ga je de verjaardag vieren trouwens? Lijkt me lastig om te plannen, je weet maar nooit..... @ Lilalien: Is je zoontje vandaag jarig? Gefeliciteerd! @ Tjilpje: Wat een mooi vrolijk wiegje zeg. kan me niet voorstellen dat beebje dat niet mooi zou vinden... @ Irene: wat grappig, de familiebanden bij jullie. Dat was hier ook zo met de opa en oma van mijn man. Twee zussen met twee broers getrouwd. @ Fem: Is het raar, de eerste dag zonder kraam? Of valt dat bij de tweede wel mee. De vorige keer vond ik de eerste dag zonder kraamhulp heel erg onwennig en een beetje eng. En lekker veel afgevallen al, goed hoor! O, en gefeliciteerd met je dochter! @ Mrsmiami en Doobie: Spannend bij jullie. kilo's: Hier nu 10 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap 9 kilo. de naam: Hier weten de mensen nog niet eens wat het geslacht wordt, dus de naam al helemaal niet. Wil dat tot het eind geheim houden. Zal straks als de kleine geboren is wel de naam noemen voor de lijst, maar blijf eigenlijk liever anoniem.
Mmm lekker gebadderd ,zeggen ze dat weeën wegebben na een bad of door een bad maar ik kreeg er juist meer van (denk van de babybewegingen). Nog niks maar wel stekende pijntjes beneden iek* Tjilpke ,ik durf ook niet meer alleen weg te gaan nu zenne ,heb zoiets van stel je voor in een winkel en dan pats vruchtwater breekt of echte weeën
Ik ga maar aan mijn tweede pot frambozenbladthee ...... Baat het niet schaadt het niet.... Het is weer rustig hier....
Is 't lekker die thee?Niet te flauw van smaak ofzo? Wordt hier verzorgd door mijn dochter ,ze zit aan mijn haren te frullen en me te overladen met kusjes
@ coco, hihi late reactie, maar ja heb ze zelf gebreid. 45 stuks er zitten 25 kindjes bij mijn oudste in de klas en 15 bij de jongste ieders twee leerkrachten houdt ik er nog 1tje over hihi. Het was een heel gedoe maar vind ze wel leuk geworden.
@ Lilalien, dat gebeurt niet zomaar hoor dat de vliezen breken in een winkel. meestal s'avonds of als je uit bed komt. maargoed je weet maar nooit. update hier, krampen worden weer minder. super iritant zeg. elke keer denk ik ja gaat het nu gebeuren en dan wordt het toch weer minder. nou ja we zien wel!
Coco het heeft niet mijn voorkeur maar als het gebeurt went dat voor beide kids ook. Je doet er niets aan als het komt. We hebben gewoon visite uitgenodigd overdag en mocht het beginnen bellen we iedereen af. de jarige kids gefeliciteerd! even met mijn mams naar het dorp geweest even wat doen. De kleine ligt met lopen soms zo hoog dat het gewoon zeer doet mijn man zei al heb je wel gezegd dat de bordje naar beneden wijzen waar hij/zij heen moet Straks even boodschappen doen voor morgen en dan lekker binnen blijven.
@ lila ik vind het niet hele lekkere thee,maar met een beetje honing erin is het te doen.... Vorige x was mijn herstel heel snel, liep een dag na ks al weer rond... Alleen daarom doe ik het al....
Frambozenbladthee, waar koop je dat? Ik had vanochtend met de boodschappen een ananas gekocht. Doe ik wel vaker want dat vinden we allemaal lekker. Maar terwijl ik hem in mn mandje deed dacht ik: Ze zullen bij de kassa wel denken dat ik het om een andere reden doe. Maar ik zal eens van het hart gaan proeven, wie weet...