ik meld me ook even gauw met BIB. De verjaardag hebben we gehaald, dus laat de beeb maar komen, maar ik denk dat ie dit weekend nog geen zin heeft om te komen. Al heb ik wel aardig wat pijn als ik loop, maar als ik rustig zit, dan heb ik weinig tot geen last! Luukske, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mika! Eindelijk genieten!
Vanochtend controle gehad bij de VK en alles weer goedgekeurd voor een week. Zaterdag mogen we weer Heb zelf namelijk echt niet het idee dat ik snel ga bevallen, maar je weet natuurlijk nooit. Fijne zaterdag allemaal! En Luukske gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
Indigo, fijn dat alles goed was vanmorgen bij de vk Is er al nieuws over de 'nieuwe' mama's? Jootje? Wendy? Ben zo benieuwd!!! Pff de frietjes liggen nog altijd op m'n maag, krijg ze niet verteerd bah zeg! Heb vandaag enkel een mandarijntje kunnen eten en voel me bijgevolg dus erg slapjes! Vervelen jullie je ook zo? Huisje is proper, zal dus maar een mini-strijkje doen... had wat kleding 'opgefrist' die in de kast lagen...
LUUKSKE: GEFELICITEERD MET MIKA! GENIET LEKKER! ineke: t is altijd wat heh met jou schoonfamilie! hihi.........vreselijk! suc6 meiden.....nog ff!!!!!!
Oh meiden, sorry dat ik hier niet zoveel meer ben.... Ik hoop dat ik volgende week wat meer tijd krijg om jullie gezelschap te houden. Luukske; van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! Hier gaat alles goed. Ik zal even een foto bijvoegen... Bekijk bijlage 107880
Luukske gefeliciteerd met jullie zoon LUKA Hier gaat het oke. Nog wat last van een gemene hechting. Lianne valt toch wel veel af..zijn er nu achter dat mijn productie dus wederom niet veel is! Ze slaapt ook veel meer, is wat suffer. Vanmiddag komt de vk ook weer even langs. kolven dus maar weer om de boel wat beter op gang te krijgen. Had zo gehoopt dat me dat dit keer bespaard zou blijven. Maar goed. Met Denise ging het ook zo en is het ook goed gekomen. Dus we moeten maar pos. blijven. Al ben ik nu wel een klein beetje verdrietig hierdoor. Stomme hormonen ook. Ben ook zo verliefd op mijn kleine meisie. (en natuurlijk ook op mijn ineens zo grote meid)
Ja hier ook! Maar niks doorzetten.. Heb nu m'n zinnen op dinsdag (16-11) gezet. roep al vanaf het begin dat ik op 16-11 ga bevallen, vandaar @luukske: Gefeliciteerd met MIKA @Kitty & sensee: Wat een mooie foto's @hier: Vannacht echt een k*t nacht. Was gisteravond ontzettend misselijk, toch maar proberen te slapen.. Heb zo'n last gehad van maagzuur, dat ik om 02.51 klaarwakker beneden op de bank ben gaan zitten. Wat kan dat frustrerend zijn! Verder gaat het wel goed, hoor.. Voel me wel een beetje een zeikerd En dat wil ik niet! Dus bij deze sorry!!!!!! En dan gaan we nu maar effe een hyves-spelletje spelen
Doobie, hier ook enkele van die nachten achter de rug!!! Mijn ventje kijkt 's avonds voor het slapen altijd nog 15 minuutjes tv, anders kan hij zogezegd niet slapen en dan blijft het lampje van de tv dus altijd branden... ik zit er al NACHTEN naar te staren te twijfelen zal ik opstaan? Dan maar naar het toilet, weer terug, nog steeds wakker... pfff En nu ben ik natuurlijk een wrak! Jootje, je meisie komt vast wel weer bij hoor komt dik in orde! Kitty mooie fotooooooooo!!!!! ♥
zo ben ik ook weer. ben helemaal aan het wegsmelten van die lieve baby's wat een mooie kindjes zeg hebben jullie Kitty en Sense! Ik wil NU ook mn baby Jootje!! hopen dat je hechtingen snel genezen. veel plezier met je kleintje hé!
Luukske gefeliciteerd met jullie zoon Mika! Sensee prachtige fotos! Kitty mooi mannetje! Heerlijk die babytjes. Zo de ochtendvisite gehad, was gelukkig niet zo druk. Net even lekker op bed gelegen en om 15.00 uur komt de rest. Tygo is vol van alle kadootjes dus hier een leuke dag. Mijn buik is verder super rustig dus volgens mij zit de kleine er voorlopig nog wel.
Luukske gefeliciteerd meid! Hier vanochtend even snel naar de hema geweest voelde me wel wat wankel hoor het zweet brak me af en toe uit.. Maar heb gekocht wat ik moest hebben! Hoe is het met iedereen?
zo ik ben weer terug van mode show in zh...kwam mijn gyn van de vorige keer tegen...ze zegt ga maar morgen bevallen dan heb ik dienst... stiekum zei ze neem maar 3 lepels wonderolie met wat appelmoes, het kan helpen maar zegt niks....dus net toch maar een flesje gekocht.alhoewel ik het ooit gezworen had om mooit meer te doen... nu hier even wat opruimen, en dan lekker met een potje thee boekje en kindjes op de bank, en dan vanavond aan de "appelmoes"... het is hier rustig, iedereen sinterklaas aan het kijken?
Hahaha fijn is dat hè mensen die mee werken Ik hoop dat de "appelmoes" wat doet.... Ipv alleen maar naar de wc te rennen Hier alles goed, vanmiddag even boodschappen gedaan, ben je een uur bezig want iedereen wilde even kijken natuurlijk. Ik heb een hoop aahhhhs voorbij horen komen en veel vragen hoe oud ze is. Ohja en of het een jongen of meisje is, nou ze ligt in een roze kleedje, met een roze mutsje en een roze jasje, ik denk een jongen! Ik kom volgende week in de Yes met Lise en Mas (tja weer in een blad ) sta ik deze week al op de laatste pagina met wat er volgende week in Yes te lezen is.