Hoi, ben ik weer. Krampjes van gisteren zijn dus niet doorgezet. Vanmorgen gyn. Alles was goed. Baarmoederhals wel flink stuk verkort en veel meer verweekt dan vorige keer. Bruinverlies zou nog stuk slijmprop geweest zijn. Gewicht en harttonen goed, beebje ligt ook helemaal ingedaald (al zie je dat dus niet aan mijn buik). Als ons prutsje niet spontaan komt, dan halen ze hem donderdag (ze laten max. een week overtijd gaan hier). 'k Ben blij dat er nu een datum is! En ik ben helemaal gerust gesteld! Hier nog babynieuws?
He wat leuk MoedertjeB, mooie foto trouwens van jullie! Hoe komt het dat je in die tijdschriften komt? Moest je je daarvoor inschrijven of zo? Grietje, fijn dat alles goed gaat en je ook een datum weet... ik hoop ook niet teveel overtijd te gaan is toch al een geruststelling he!
Voor Yes heeft iemand mij gevraagd, ik ken haar al langer en zij werkt als freelancer voor Yes. Voor de WJO had ik zelf een stuk ingestuurd.
Echt heel tof MoedertjeB, ik denk dat je daar binnen vele jaren nog glimlachend naar zal kunnen teruggrijpen he
Sensee en Kitty oh ik WIL OOK!!!!! wat een plaatjes!! MoedertjeB wat leuk zeg, heb je ook gezien in wjo super leuk hoor!! Hier rustig, kindjes nog niet weer gezien vandaag ze vermaken zich wel bij broer en schoonzusje, volgens mij zitten ze nu bij de MC de bofkonten Lekker lang op bed gelegen vandaag heerlijk gedouched, even met man naar winkelcentrum en net nog heerlijk omgerommeld. Nu lekker soepie eten, buik rommelt wat maar ja dat zegt niks
sensee: wat een geweldige fotos! mooi stel! kitty: ook al zo'n dropje!!!!! heerlijk! moedertjeB: had je idd in de WJO gezien, leuk om nu eens een gezicht erbij te zien! ahaha en leuk, nu ook in de yes! ja veel bekijks heb je heh...hier ook....wat een beeb al niet doet grietje: wel fijn dat ze je niet te lang laten lopen! hier gaat t goed, Tess is morgen alweer een maand oud tijd gaat zo snel! tis een lekker ding....broer en zus zijn erg dol op dr...dus dat belooft wat hier nog ff een fotootje....
Mooi hoor Peertje Nazli, kan je ook moeilijk stoelgang maken? Dat is volgens de gyn de bm die op de darm drukt... leuk is anders!
Nou hier mijn "appelmoes" op....bleghhh vies.... Nu maar kijken of het wat doet..... Het blijft rustig vandaag..niemand bevallen of tekenen? Kom straks nog even kijken...
peertje wat een mooi poppetje. Nazli vervelend die pijn. Zo de visite is weg, net pannekoeken gegeten. We hebben eigenlijk nog een verjaardag maar ben wel moe dat ik denk dat ik maar thuis blijf dan kan ook Tygo lekker in zijn eigen bedje op tijd slapen. Was een gezellige dag en Tygo voelde zich helemaal jarig en is goed verwend. Zo geen babytje op dezelfde dag, dat red ik niet meer maar nu kan de kleine komen ieder hun eigen verjaardag.
nog gefeliciteerd met je mannetje! Nou t scheelt weer dat ze dan straks niet tegelijk jarig zijn zou ook lekker naar je bedje gaan!
Luukse van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Wat een mooie baby's allemaal zeg...