Pff... Vandaag kraamfeest gehad. Ik ben de hele dag al aan het rennen, maar het was superleuk! Er zijn heel veel mensen geweest, relaxte sfeer en we zijn enorm verwend met heel veel leuke cadeautjes. Ik heb dus geen tijd gehad om bij te lezen. Ik zag wel dat Luukske bevallen is. Gefeliciteerd met Mika!
He babyproject, lekker hoor, al weer helemaal op (zelfs onder) je gewicht. Lieve foto van je mooie dochter.
met 37 weken hadden ze ook een groeiecho gemaakt en toen was ze ook al 7 pond. 2 x fout lijkt me sterk. Maar ach ik zie het waarschijnlijk snel genoeg
Nee, schattingen kloppen niet altijd hoor. Mijn zoontje werd toen met 36 weken al op bijna 4 kilo geschat en woog met de geboorte met 39 weken 3295 gram.
Haha, ik maak ook al grapjes dat dit wel een mooie manier van afvallen is Wil het alleen niet dagelijks/wekelijks doen
Babyproject, lekker hoor dat je zelfs onder je gewicht zit. super! wat heb jij een mooi meisje zeg. wat is ze knap
Ik ga zo naar bed, heb middag dutje gemist... Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen..... Na de "appelmoes"...... Hihi. Slaap lekker allemaal!!!!