November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mooie fotos meid.. Hoop voor je dat je niet lang meer hoeft tewachten!

Dat hoop ik trouwens voor iedereen!! Het is zo moooooi allemaal.. Zegt zei terwijl meneertje zijn broek volschijt op het moment.. Ai ai wat een lucht pff dat is dan weer niet zo mooi hoor hihi nou ga weer verder!

Kus en knuf

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Morgen meiden.

En en en? Heeft het bij iemand doorgezet?
    Ik heb nog geen smsje van Tjilpje helaas...

3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    zo ben alweer wakker hoor.
    werd zo onrustig wakker...
    allemaal enge dromen gehad en nu verschrikkelijke honger.
    dus zit ik maar weer zielig beneden achter de laptop, met een hond die het natuurlijk helemaal geweldig vind dat ik nu al wakker ben.:(

Ben benieuwd hoe het gaat met Tjilpje.
    iemand nog iets vernomen?

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier ook alweer wakker, wat zijn de nachten bagger zeg. Geen baby nieuws... Ik wil wel vandaag. Morgen weer naar de vk en dan gaan ze weer toucheren, ben benieuwd. Ik ga proberen of ik nog even slapen kan.

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik meld me met bib....:)
    heb nu wel wat krampen maar waar het vandaan komt...:(
    of het nou mijn darmen zijn of iets anders...???

ben vannacht gelukkig niet leeg gelopen, heb nog wel redelijk geslapen, als ik wakker was had ik wel een keiharde buik....

zo nu kopje thee en met kindjes een broodje eten...

tot straks....

6. babyproject

Ik voel met jullie mee, die slechte nachten zijn helemaal niet leuk *knuffel* Ik heb in die laatste week regelmatig moeten huilen in het midden van de nacht door wanhoop.

Nu word ik, als het meezit en ze heeft geen last van krampjes, elke 3 uur gewekt, maar dat is veel minder erg.

Nog eventjes meiden!

7. babyproject

nony: klinkt als voorwerk! Spannend!

8. babyproject

Ik ga maar eens uit bed. We krijgen om 11 uur visite en anders redden we dat niet qua tijd als we Jennifer voor die tijd gebadderd willen hebben...

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen meiden.
    Hier een heerlijke nacht gehad. Heb de hele nacht doorgeslapen, werd alleen even wakker toen mn man vannacht thuis kwam van een verjaardag. Toen ben ik even gaan plassen. Verder niet wakker geweest. Zoontje heeft ook doorgeslapen tot net na 8uur. Toen zijn we eruit gegaan om te kijken of er wat in de schoen zat, en ja hoor! Allemaal een heerlijke chocoladeletter en auto'tjes voor mn zoontje waar hij nu lief mee aan het spelen is.
    Ik heb een leuke dag voor de boeg. Omdat ik morgen jarig ben gaan we vanmidaag lekker high tea-en, heb ik echt zin in.
    Verder geen verplichtingen vandaag, heerlijk!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Tjilpje: En?? Heeft het doorgezet?

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff nou uiteindelijk in slaap gevallen:( heerlijk geslapen buik is weer rustig baby zit er nog in;)

Hier loos alarm;) zo lekker douchen en dan toch maar even naar de verjaardagsvisite waar ik dacht niet meer heen te kunnen.

Lopen gaat trouwens met de dag minder, maar ja kan nu toch niet lang meer duren toch? *sprak zij hoopvol* Probeer er toch nog maar een beetje van te genieten, het is wel ons laatste kindje. (derde).

Maar die anderen waren er allang:p deze niet deze is dwars dat beloofd wat:$

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nog niet eens geboren en nu al dwars.

Hier was mannetje er met 39 weken dus ik was er steeds al vanuit gegaan dat ik nu heus niet overtijd zou gaan lopen, want de tweede komt toch meestal wat eerder...
    Maar niks is minder waar dus, als ik naar jou kijk, haha.

Fijne verjaardag!

13. babyproject

Tjilpje: heb je al afspraken staan bij vk of gyn wat er gaat gebeuren als beeb nog langer wil blijven zitten?

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hier ook BIB. En alleen even een kort berichtje omdat ik mijn banner vandaag even wil zien! Wij gaan zo lekker ontbijten met z'n drietjes!!
    Tot later!!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Babyproject mooi meisje. Heeft ze last van krampjes?

Coco nog bedankt we hebben een leuke dag gehad. Ennuh de 2de eerder, Tygo is geboren met 38w2d en dit kleintje is nog niet van plan om te komen.

Irene uitgerekent vandaag.

Tjilpje had echt zo gehoopt dat het door zou zetten bij je, balen zeg.

Zo vannacht weer een beetje bij getankt, heb aardig geslapen en dat had ik even nodig.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wendy, wat een schatje zeg!!! En je ziet echt wel trekken terug van de 3D echo!
    Ik hoop dat je een goede bevalling achter de rug hebt en dat de eerste dagen met je wondertje goed verlopen zijn :)

Luukske fijn dat jullie het allemaal goed maken en naar huis mogen!!!

Babyproject, Lief, jullie ook al zo'n mooie beebjes!!!
    En goed dat je al zoveel bent afgevallen zeg!

OOH IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!

rosa, gefeliciteerd!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lilalien, fijn dat je uiteindelijk alles gevonden hebt bij Ikea! En goed dat je die dames in de lift van antwoord gedient hebt hoor!
    Wel superstom van je schoonfamilie om de kinderen zo vol snoep te proppen, daarna zat jij wel met de miserie he! Zeker iets van zeggen...
    Is je zoontje al wat hersteld?
    En mooie buikfotootjes zeg! Lijkt me toch weer wat bijgegroeid he?

Hier weer super veel buikpijn... ben alweer 3 dagen niet meer op toilet kunnen gaan voor een grote boodschap! Beeb zit ook echt in m'n maag dus eten gaat er ook maar met hele kleine beetjes in :(
    Ik ga donderdag toch nog eens met de gyn praten, want ik wil echt geen 2 weken overtijd lopen!
    Kan niet eens meer netjes zitten want die plaats is er gewoon niet meer, nu is het meer een soort achteroverhangen wat ik doe!!!

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hier blijf ik een beetje gekke buik houden...:(
    geen weeen maar een soort van heftige ongi gevoel...

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Herkenbaar! Gisteren verjaardag en dan moet je toch een beetje netjes zitten, maar dat gaat amper meer. Thuis kun je meer "hangen"...:)
    Wel vervelend dat je zo moeilijk naar het toilet kunt Ineke! Kun je niet iets laxerends nemen..?

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nony! Hoe was jouw appelmoes experience????

Edit: als ik nou eens gewoon netjes teruglees dan zie ik dat je al geschreven hebt hoe je nacht verlopen is....

Deel Deze Pagina