@MrsNuke. Jeetje meid wat is dit nu opeens??!!??!! Wel schrikken hè, maar laat ze maar even uitzoeken waar de koorts en buikpijn vandaan komen. Sterkte!! Knuffel voor jou...en hou ons op de hoogte! Edit: lees net wat er aan de hand is!! Heel heel veel sterkte meid!!! Mega knuffel
Jeetje wat naar. Veel sterkte en hopelijk mag je snel wer naar huis dan. Is je mannetje ibj je? knuffel
Babyp, ja inderdaad, tis niet makkelijk die beeb-in-maag! Als ze mij 2 weken laten overlopen is het toch nog 3 weken... dat zie ik echt niet zitten, heb ook helemaal over m'n toeren, super emotioneel, moest daarstraks m'n tranen bedwingen omdat er een scheur in de voorruit van m'n auto zit! Stel je voor zeg... Lilalien, ja die lieve vrouwkes zijn superlekker, maar inderdaad erg zwaar op de maag... ocharme en kinderen hebben geen rem op dat gebied he! Het klinkt trouwens weer spannend bij jou!!! DUIM DUIM! MRS NUKE! NEE TOCH! Veel sterkte toegewenst *dikke knuffel* kan begrijpen dat je erdoor zit zeg...
hier zijn de krampen weer.....helemaal weg, wordt er gek van! ik ga zo maar even wandelen als kleine mannetje wakker is... sint komt aan in het dorp... en dan vanavond misschien nog een hapje "appelmoes"...
Oh MrsNuske wat een domper he bahHeb het echt met je te doen.......Heel veels sterkte!! *knuffel* Nony ik hoop dat het doorzet bij jullie!! spannend. Hier terug van visite lig nu weer even lekker. Babyproject nee er niks niks afgesproken, moet morgenmiddag weer naar de VK maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet verwacht had om over de datum heen te gaan. De eerste kwam met 39.6 dagen en de tweede met 40.1 dagen. Nou ja afwachten.......
Nou meiden ik ga zo naar de ok.. Ben zenuwachtig... Me mannetjes zijn hier alle 2 gelukkig en jayson blijft hier bij mij die 2dagen die ik moet blijven daarna zien we wel weer verder hoop zo snel mogelijk naar huis te mogen!
Nu ben gesoigneerd helemaal onthaard enz.... laat maar komen dus Voel ook meer en meer beneden .Straks ook ff ouders op de hoogte brengen dat moeder haar ook maar in klaarstand houdt en wat gerief meepakt naar hier. Want morgen is school voor de kindjes. Mrs.Nuke ,meisje beterschap ,hier kun jij niets aandoen hoor ,laat je goed verzorgen en behelpen. Ineke , ik ben zo geen snoepdoos maar dat kan er bij mij ook wel binnen en couberdons ,vroeger hadden ze van nic nacjes zo grote circels met glazuur op mmmm (maar ze maken die helaas niet meer). Wel zo met teutjes op zoals softijsjes. Nony ,veel plezier met de verwennerij! Moontje ,waar zit jij meisje???
wendy: wat een dotje!!!! hoe zwaar was ze? luukske: fijn dat je weer thuis bent! was alles goed gegaan? babyp: oo wat een dropje! ze doet t super goed zo te zien en te lezen! Lief: wat een heeerlijk kereltje! flinkie hoor! lila: oo meid hoop zo dat t snel doorzet...je hebt een mooie toeter hoor! vand e zijkant lijkt t mee te vallen maar van voren nony: wat jammer dat de 'appelmoes' niet zn werk heeft gedaan...hoop dat t snel begint! mrsNuke: oo meid wat rot nou sterkte meid! hier ook voor elke voeding infacol en we gebruiken al vanaf t begin friso comfort(tegen krampjes) en ze poept elke dag wel een paar keer....of t helpt geen idee....ze heeft wel nog krampjes...maar daar zal ze toch doorheen moeten! we gaan de infacol nu wel afbouwen, kijken of t zonder ook goed gaat....
Mrs.Nuke jeetje wat schrikken, je zal nu wel naar de operatiekamer zijn, sterkte. Gelukkig dat Jayson de 2 dagen bij je blijft maar dit is niet hoe je het voor je zag. Dikke knuffel. Het is hier echt veel rustiger de laatste dagen kan het nu wel bijhouden. Lekker met mijn man op de bank tv gekeken net, kleine mannetje is ook wakker nu dus lekker samen thuis.
Dank je Peertje!!! Lilalien, ja ik ben eigenlijk wel een snoepdoos, maar was vroeger erg hormonaal bepaald... nu kan ik me goed inhouden Maar in de sint-periode durf ik nogal eens 'zondigen' hoor hihi MrsNuke, goed dat je mannetje bij je mag blijven! Veel sterkte voor de operatie en herstel!!! Ik mag hier een klein vreugdedansje doen!!! Ben net -heel moeizaam en pijnlijk aan m'n staartbeetje/heupen- naar het grote toilet geweest!!! Ben best beschaamd om het te zeggen, maar wat een opluchting, maar erg pijnlijk brr... Lila'tje zo spannend he!!! Ik gun je snel een prachig boeleke in je armen hihi
Hallo lieve mede-novembermama's. Eindelijk weer even tijd om achter de laptop te kruipen. Alle nieuw bevallen mama's: gefeliciteerd!! Ik spin er vanaf nu weer in en hoop regelmatiger online te kunnen zijn. Manlief is alweer aan het werk sinds deze week en het ritme moet er nog langzaam in komen. De kraamverzorgster is weg (wij kregen gelukkig nog een aantal uren couveuse nazorg) en a.s. donderdag de eerste afspraak bij het cb. Ben benieuwd...en dinsdag komt de wijkverpleegkundige van het cb nog even langs om Owen te wegen, want woensdag belt de ka even om te informeren hoe het gaat en hoe zwaar Owen is (of hij thuis ook goed groeit). Ben erg benieuwd! @MrsNuke, heel veel sterkte en beterschap meis! Wat een domper is het toch . @Iedereen met slechte nachten/onrustige buiken en BIB, succes meiden!! Hopelijk mogen jullie ook snel bevallen en genieten van het kleine wonder in jullie buik! @Coco, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met de high-tea! @Tjilpje, hopelijk is het voor jou ook nu snel klaar . Veel plezier op de verjaardag. @Ineke, vervelend meis dat je niet naar de wc kan voor de grote boodschap . Misschien anders een clysma vragen aan de ha of mag dat ook niet? @Darmkrampjes, Owen heeft er ook behoorlijk veel last van, erg zielig! Wij leggen nu vaak een warme pittenzak op zijn buikje, dat lijkt hij wel lekker te vinden. Verder hebben we Cinababy, maar voor mijn gevoel werkt dat niet echt. @Lila, misschien dat het geklieder vanochtend toch het begin is van, ik hoop het voor je! @Kitty, het is weer even wennen he de onderbroken nachten? Komt Nick nog veel 's nachts? Edit: @Ineke, zie nu dat je net naar de wc bent geweest, dat zal een opluchting zijn geweest!
Operatie is geslaagd voel me duffig maar heb geen weeen meer gelukkig denk je een snelle bevalling tehebben hebben krijg je een week later nog even een halfe dag weeen..