November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik vond het ook wat raar vooral omdat hij 2 a 3 x per dag poepte. Ik dacht eerst ligt het aan de voeding maar goed die krijgt hij al vanaf zn geboorte in het zkh ook friso.
    Hij heeft net trouwens gepoept maar echt van die keutels...
    Nou ja morgen cb om te wegen dus gelijk maar ff vragen. Als het wel voeding is stap ik wel over.

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    MrsNuke, fijn dat alles goed verlopen is! Nu nog duimen voor een spoedig herstal!
    Wendy!!!!! Denk inderdaad dat een ks niet te onderschatten is! Wel super om te horen dat jullie je goed voelen en alles goed gaat! En die site loopt niet weg hoor ;) nu eerst jij en je meisje!

Overtijd gaan is gewoon balen!!!!!!!! NAH!!!
    Heb er nu al genoeg van dus begrijp de frustratie van de meiden die er al over zitten... heb ook een naar gevoel in m'n kleine teen die fluistert dat ik overtijd zal lopen met een ks tot gevolg trouwens...

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goed te horen dat alles is geslaagd. Wat een gedoe meid.
    Ben speciaal voor jou even komen kijkne. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee meid jij bent snel thuis! Hoe voelt je wond nu? Ja paracetamolletjes blijven slikken hoor!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sensee, keutels zijn meestal ook niet echt goed, dus zou het morgen inderdaad even vragen. En je kunt eventueel extra water toevoegen aan zijn fles (zeker als hij zijn flessen gewoon leeg drinkt), dat wil ook nog wel eens helpen voor de ontlasting.

@Hier, ik ga lekker op de bank hangen. Vanavond met het hele gezin gedoucht en gebadderd, 1 in bad met 1 en de ander onder de douche met 1 :D. Was erg gezellig! De kleine mannen liggen allebei op 1 oor, dus tijd voor papa en mama :D. Wel frapant, want Owen was ALTIJD wakker en huilerig rond deze tijd, maar nu hij lekker in bad is geweest, slaapt hij dus. Hopelijk gaat hij niet zijn huiluurtje nu verleggen naar straks of vannacht :-S. Dat horen jullie morgen ;).

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee dacht ook al keutels kan niet goed izjn, maar ook overgang van 2 a 3 keer per dag naar heel weinig is wat raar.
    Zou het aan die frisovoeding kunnen liggen denk je?
    DAt extra water heb ik gister heel de dag erbij gedaan.
    Ik geef 90cc water plus 3 scheppen maar dan dus 10 cc extra.
    Hij drinkt dat niet helemaal op, maar neemt meestal 80 per fles. Had alleen idee dat extra water niet hielp. En het maffe is hij heeft dus echt altijd flinke plasluiers..dan zou hij die toch ook minder moeten hebben?
    Ik haal anders die comfort mss wel..dat is ook van friso

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en debby anders wakker maken voor een fles. in de nacht huilen wil je ook niet....

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Ineke, wat een vervelende kleine teen heb jij joh :p
    ik hoop ook voor je dat je snel bevalt.

Hier, krampen blijven maar komen, ben gewoon buiten adem.
    krijg het ook steeds heel erg benauwd.
    man en ik hopen dat het vanacht nu eens doorzet.

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thanks Debby! Ik hoop het ook, we zullen het zien...

Lekker trouwens dat je mannetjes op bed liggen hè, even papa en mama tijd...want dat ik ook heel belangrijk!! Kan me goed voorstellen dat, na alle beslommeringen met Owen, dat nu juist wel even lekker is. Zuinig zijn op elkaar ;)

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nee joh, die teen van jou zit er compleet naast!! Mijn grote teen zegt dat jij niet overtijd gaat lopen :D

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Lig je gezellig in je eentje heb net een potje zitten janken.. De zoveelste jankbui voor vandaag wil zo graag naar huis lekker met me mannetje.. Nou heb ik me ene mannetje moeten latdn gaan gvd wat had ik het daar moeilijk mee...

Sorry voor het ego bericht

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik meld mij ook nog even, hier vanavond heel iets bloedverlies, maar ik weet niet of dat nu van de ontlasting komt of wat anders. Ik heb nu wel last van wat ongipijn, maar het zal wel weer vals alarm zijn.
    Morgen weer een bezoekje aan de vk afleggen en eens kijken of de bmm al wat verder verweekt en verstreken is en hoeveel ontsluiting ik nu heb.

Ik heb verder niet bijgelezen, gaat wat lastig met mijn gsm...sorry!

13. babyproject

babyproject Niet meer actief

@MrsNuke: OH NEE!!! Ik hoop dat je snel herstelt van je operatie! Wat een shitzooi...

@Wendy: fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Ben blij dat je een strenge kraamhulp hebt: het is belangrijk dat je voldoende rust neemt. Zeker na een keizersnede. Heb zelf gemerkt dat het heel makkelijk is teveel te doen als er niemand op je let.

@Tjilpje: *knuffel* Tis niks he, zo lang lopen... Je loopt inmiddels het langst van iedereen. Maak even goed duidelijk aan je VK dat je het hebt gehad. Misschien kan ze even voelen en je strippen? En anders moet er toch wel een afspraak worden gemaakt voor CTG en echo?? Serotiniteit brengt best wat problemen met zich mee. Ik eis vannacht een SMS ;):p

@Sensee: Jennifer heeft nog gewoon ontlasting, dus ik vraag me af of het aan de Infacol ligt. Ik heb wel gemerkt dat haar nachten beter zijn als ze wat van het spul heeft gehad...? Maar ik geef BV, dus misschien werkt dat ietsje anders dan met FV... Vraag het morgen even na inderdaad! Is wel belangrijk. Ontlasting van baby's hoort toch ook vrij zacht te blijven?

@Ineke: je kleine teen vertelt je leugens ;) Het komt goed, meisje. Er zijn maar weinig vrouwen die overtijd lopen én een keizersnee moeten... Ik hoop dat je kleintje de komende week gewoon komt!

@mrsmiami: ik duim voor je dat het vannacht doorzet!!

@hier: onze kleine meid ligt lekker in dr bedje. Volgens mij was ze moe :D Het is alweer 3 uur geleden sinds begin van de vorige voeding en ik hoor haar nog steeds niet. Vind het altijd een beetje eng hoor. Gelukkig hebben we een beeldbabyfoon, dus kan ik af en toe gluren en zien hoe het met haar gaat ;)

Had ik al gezegd dat ze inmiddels meer dan 4 kilo weegt! :$

Ik vind het trouwens best lastig om speelmomenten in te bouwen. Het voeden en verschonen e.d. kost al zoveel tijd, dat ik nog een beetje de neiging heb haar op bed te leggen zodra ik haar heb gevoed ;) Ze is dan ook zo slaperig altijd! Maar dat is natuurlijk helemaal niet goed voor haar ontwikkeling.

Ah volgens mij is ze wakker aan het worden...

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ha meiden,

Even snel een teken van leven vanaf hier, sorry dat ik er zo weinig ben, ik ben enorm moe en slaap erg veel en ren ook achter twee ukkies aan die nu ff veel van me vergen, geeft niet, maar blijft weinig tijd voor jullie over, sorry, sorry, sorry... dat komt vast wel weer....

Buddy; toppie, 40 weken, ik slaap al dagen met mn mobiel naast me, maar helaas, nog geen nieuws dus :(, ik ga duimen voor je hoor!

xxx van mij voor jullie allemaal!

15. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    MRSNUKE meid ik had ook flink gejankt hoor....tis even niet niks. *nogmaals een knuffel*

Maar mag je niet tot 42 weken bij een VK blijven? Moet je na 41 weken naar een gyn? nee toch?

Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de VK dus zal het dan wel horen.

Nou ik ga even douchen;)

Tot zo!!

16. babyproject

babyproject Niet meer actief

Nee, je mag tot 42 weken bij VK blijven. Maar sommige VK-praktijken verwijzen al eerder door als je dat wilt. Ik snap dat als je thuis wilt bevallen, dat je liever afwacht tot je 42 bent... Ik vond het zelf wel prettig dat ik met 41 weken al naar de gyn mocht ;)

Het is overigens wel heel normaal dat je VK je stript als je de 40 weken voorbij bent, mocht je al iets ontsluiting hebben. Dus hou dat in gedachten! Het zou maar zo de weeën op gang kunnen brengen!

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ mrsmiami ben je al aan het timen?

18. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Ach Mrsnuke, ik leef met je mee hoor.
    Tis ook gewoon balen.
    Nou veel beterschap!

M'n mannetje moest nog ff snel een foto van mn buik maken, voor het geval dat staks niet meer kan.
    Let ff niet op mijn Uber duffe pyamabroek;)

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mrsmaimi meid wat een bescheiden buikje:D prachtig!! ik hoop dat het doorzet voor je....;)

Babyproject speelmomenten zijn nog niet nodig hoor, lekker laten slapen groeien ze van:D

Zal zo ook nog even een foto van mijn buik laten maken, hoop vandaag de laatste;)

20. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    *babyproject* ik had de laatste afspraak met 39.6 dagen en morgen dus weer 1 dan zit ik op 40.6 dagen. Heb nog lachend gezegt nou deze afspraak maken we voor de lol want de baby is er dan wel. Nou niet dus........daarom had ik ook niet gevraagd of ze me wilden strippen oid. Maar ja...........:D

Deel Deze Pagina