Zo even snel bijgelezen, bij de VK was alles goed gelukkig. Het stresshormoon veroorzaakt geen weeen vertelde ze me. Dus kan gerust naar de tandarts8) Jullie moeten allemaal giga gaan relaxen dat is veel beter anders blijven die weeen weg Nou ik zal mijn kinderen even uit school waggelen.
Was ik 'slechts' een uurtje mee bezig.. Maar zie mn eerste post een quote...en dan lullen jullie dus gewoon vijf kwartier in een uur...want die post van mij daarna...daar ben ik aan begonnen nadat ik die eerste quote deed.. Oh meiden volgens mij hebben we muizen . Ik hoor hier zo over het plafond een soort getik getrippel . Had al eens een zak van de rijstwafels snack a jack kaas in het voorraadhok..wilde ide pakken en zat een gaatje in en al die snack a jacks waren eruit gegeten..maar verder nooit ene muis gezien....
Weet je wat ik trouwens irritant vind.... Jaime is dus van 23 oktober maar bij sommige sites over horoscopen staat dat ze weegschaal is en bij anderen weer dat ze schorpioen is...wat is het nou???? Aan pittig karakter zou ik denken schorpioen..
Ben ik weer ff snel . Mbt zwanger raken; wij hebben er 8 maanden over gedaan, 5 rondes ofzo. Hier ook laatste ongi op 16 jan. Kwam er op dag 41 achter dat ik zwanger was, geen idee hoe het met mn eisprong was, heb wel getempt maar niet echt consequent, dus ik ben gewoon ook 42 weken zwanger . Hier netjes brood op, heb afgelopen weekend een fles Bitter Lemon achterover geslagen maar heeft niet geholpen... Trouwring krijg ik echt niet meer af nee . De rest ben ik alweer vergeten........ sorry.....
en een weegschaal als ze een twijfelaartje is.. net als ik.. maar he ook best een pittig karakter krijg ik meestal wel te horen.. maar das idd heel irritant als je net op dat randje zit..
mijn man had je berichtje hierover gisterenavond ook gelezen.. en die had nog een (goeie??) tip... met een touwtje.. had hij geleerd bij zijn ehbo/bhv cursussen. hij zei dat ze dat in het zh ook vaak eerst proberen.. hier een soort uitleg: http://members.multiweb.nl/luyrink/ehbotips/Het%20verwijderen%20van%20een%20ring.pdf
ok nu is het genoeg! ik zit net ff heeeeel serieus te denken of ik wel/geen ananas ga halen en oppeuzelen... tv staat aan maar kijk er de hele tijd niet naar, werp 1 blik op dat beeld en staan ze daar een ananas te snijden.. dat is mijn teken! ben ff weg!
ik heb al die dingen ook bij mijn dochter geprobeerd maar ze kwam echt pas bij 41+6 bitter lemon, wandelen, ananas, sex....niks hielp
***Buddynieuws van Luukske*** Ze heeft net een vaginale catheter gekregen om op te rekken. Bmm was deels verstreken maar nog geen ontsluiting. Mag geen gel ivm ks van Luka. Nu afwachten... *** Einde buddynieuws*** Ze hadden mij ook verteld dat ik geen gel zou krijgen om bevalling op te wekken. Ook ivm keizersnede, ze hebben daar namelijk geen grip op en zijn bang voor overbelasting van de baarmoeder bij een weeënstorm. Ik ga nu voedsel scoren... Guess what?? Tot straks!!
Iemand enig idee waarom mijn beeb nu opeens meer beweegt? Mijn hele buik gaat weer heen en weer! Ik dacht dat een baby vlak voor een naderende bevalling rustiger werd?
Hoi november 2010 mama's, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de aankomende bevalling,dit is jullie maand. Ik was vorig jaar een november mama en op de 11e uitgerekend,maar onze dochter is op 1 november geboren en vandaag dus 1 jaar geworden. Dus mijn gedachten gaan uit naar vorig jaar,wat gaat de tijd hard...
Mijn beebje beweegt ook meer nu hoor, of het lijkt maar zo, omdat ze minder ruimte hebben. Ik vind het ook onplezieriger als ie beweegt, soms doet het gewoon pijn. Groetjes, Elleke
Fem niet te lang wachten met hem eraf laten halen hoor. robijntje bedankt voor het succes wensen en een jaar vliegt zeker, gefeliciteerd met je dochter. Babyproject ik weet dat Tygo wel wat rustiger was maar of dat altijd zo is geen idee. Misschien kondigt de kleine bij jouw zich zo aan. Zo hier netjes brood gegeten ondanks alle lekkere etens praatjes die hier voorbij kwamen.