dat is echt balen zeg...dat verwacht je dan toch echt niet maar ik zeg meestal hoe goed je ook met je collega's op kunt schieten, uit het oog, uit het hart.... was bij mijn 1e zwangerschap ook zo...deze zwangerschap laten ze bijna elke week nog wel wat van zich horen, dus dat valt me heel erg mee maar het is wel klote dat het zo moet gaan Fem, want dat verwacht natuurlijk absoluut niet :x
Wil jullie er ook niet mee lastig vallen, jullie hebben al genoeg aan jullie hoofd, sorry . Maar dit is geen 'normaal' gedrag voor hen zeg maar.... nouja, we zien het wel hoor. Idd uit het oog uit het hart
je valt er ook niemand mee lastig hoor meid. Maar ik weet precies hoe je je moet voelen en helemaal omdat je toch denkt dat je prima met iedereen kan opschieten en goed in de groep ligt en dan krijg je een kindje en laat niemand iets van zich horen... dat is ook erg zuur... bij mijn 1e kwamen ze pas na 2 maand een keer bij mij thuis...lekker op tijd
yep en dan als smoes gebruiken dat het cadeau niet klaar was voor die tijd.... nou ja....dankjewel gezegd en daar was ik ook klaar mee
Ik geef je groot gelijk zeg! Nouja, ik merk het hier wel hoor... Heeft iemand nog een leuke baan in de aanbieding?????? haha
hahahaha Fem, komt wel weer goed als je eenmaal weer aan het werk bent... hoe goed je ook met je collega's kunt...echt uit het oog hoor...
Ja idd zeg... nouja... komt wel weer goed.... denk ik. Hoop ik. LOL. Gaan jullie nou maar eerst eens bevallen, die werkzorgen komen later wel
......ik begin het nu echt zat te raken....Ik wil niet meer, en dat terwijl ik eigenlijk niet mag zeuren qua klachten.... Ik moet er gewoon niet aan denken om nog 2 weken te lopen... Twijfel zelfs om zo zh te bellen om voor vandaag nog een afspraak te krijgen.....zal ik? Nou ik neem nog maar een koppie thee met een flink stuk chocola erbij, wie weer helpt het...
ik wil graag maar ja de beeb heeft nog geen zin, die zal het wel te koud vinden buiten enne dat op je werk komt echt wel weer goed
mmm ik zal zo maar eens gaan aankleden, de kleine meid ook maar eens aankleden we zitten nog schandalig in de pyama allebei straks even boodschapjes doen
Brrrrrrr, het ís ook koud!!!! En zie ze dan maar eens warm te houden .... @ Nony; snap het best dat je het zat bent, gewoon bellen, not shoot is always mis he!
Zo de dokter is net geweest moet tot woensdag blijven mits de koorts er niet meer is... Lig je hier 3 dagen helemaal alleen gezellig hoor... Ben blij dat ik internet op me tel heb a anders verveel ik me helemaal zo
Goedemorgen!! Nou hier zit alles er nog in geen baby enorm veel harde buiken word er knettergek van, hoef maar op te staan en heb alweer een harde buik. Vanacht voor het eerst een behoorlijk rotnacht gehad. (dus mag nog niet klagen). liggen oh wat een pijn, steeds harde buiken, steeds weer plassen, tenminste het gevoel hebben te moeten plassen. Enorm veel pijn boven in de buik, dat is zo enorm gevoelig onder mijn ribben pfff. Vanmorgen braaf om 7.00 uur opgestaan, man is aan het werk. Meiden naar school gebracht. (gewaggeld). Krijg enorm veel aandacht nu...... nog niet? nee nog niet Zit nu even lekker, moet om 12.00 uur mijn dames weer ophalen buuf kon niet helaas. Dus zal zelf moeten Half vier vk ben benieuwd. Man gaat mee. Aan de ene kant zeg ik ERUIT ben er helemaal klaar mee.... aan de andere kant denk ik NEE ik durf niet wil niet......bevallen. Lekker dubbel maar de pijn pfff nou ja lang kan het nu niet meer duren
Ach Liesje jij mag ook klagen, iedere voelt/beleefd het weer anders he Ik heb tot vanacht in ieder geval nog redelijke nachten gehad. Dat scheelt een stuk hoor. Het blijft afwachten
@Mrs.Nuke: Nogmaals veel sterkte en ik hoop dat je weer snel naar huis mag. Hier nog even het topic voor de novembermama's. We hebben een lijst aangemaakt waar je het gewicht en lengte van de baby op kan zetten in het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/236200-november-2010-mamas-3.html#post8488769
@ Fem, wat vervelend van je collega's joh! ik hoor bijna elke week wel iets, gelukkig! @ MrsNuke, ga maar snel genezen hoor meis. hoop dat alles nog goed gaat? @ Tjilpje, vervelend joh! nog steeds een BIB @ hier, straks komt de VK langs. dus ben benieuwd! Spannend