Hallo Allemaal, Op 1nov ben ik bevallen van een mooie jongen bij een zwangerschap van 39w5d helaas is ook mijn mooie Valentijn tijdens de weeen overleden e heeft ie helaas niet bij ons mogen zijn, hij is ons 4de kindje. Echt een prachtig jongentje!! Ik vraag me alleen af of het stom is dat me verlangen er nog steeds is en dat ik eigenlijk toch weer een baby wilt, weten jullie overigens wanneer je weer gaat menstueren? Ik vloei bijna niet meer. Liefs Vonnie (Yvonne)
Vonnie jeetje wat erg zeg. Weten ze waaraan/waarom jullie zoontje is overleden? Na een bevalling ga je vaak na een week of 6 weer menstrueren, maar dat kan natuurlijk bij iedereen verschillen. Ik geloof zeker niet dat het stom is dat het verlangen er nog steeds is, je hebt al die maanden uitgekeken naar jullie 4de kindje en dit kindje is een sterretje geworden en niet bij jullie ik geloof zeker dat je verlangen blijft. Heel veel sterkte! Fem geeft niets toch ook even aan jezelf denken toch.
Livee Vonnie, Wat een vreselijk bericht zeg... heel veel sterkte met dit moeilijke en oneerlijke verlies... . Eerlijk gezegd wil ik je graag verwijzen naar de Vlindertuin, hier staan berichten van mama's die iets soort gelijks hebben meegemaakt en (helaas) ook een kindje zijn verloren, zij kunnen jou misschien beter helpen als dat ik (of wij) dat kunnen. Nogmaals heel veel sterkte en gecondoleerd. Ik hoop dat je in de Vlindertuin goed geholpen kan worden bij het vinden van een anwoord bij je vraag. Liefs, Fem
Oei Yvonne, wat een enorm groot verlies heb jij onlangs meegemaakt! Kan het me bijna niet voorstellen en ik word er eerlijk gezegd helemaal stil van... Allereerst gecondoleerd en veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies!!! Ik denk wel dat dit verlangen erg normaal is hoor... je hebt maanden naar de geboorte van je kindje uitgekeken en er dus naar verlangd! Ik dacht dat je 1 menstruatie moest afwachten en die zou na 3-6 weken moeten doorzetten...
Op 31 okt was Valentijn nog goed bewegelijk en was er verders niets aan de hand eigenlijk sƔvond om 21 uur begonnen de weeen maar gelijk super krachtig ik heb ze 2 uur elke minuut gehad vreselijk was dat je hebt geen rust, rond 23.45 is ons mannetje in mijn buik overleden door de stress van die vreselijke weeen en met 1 perswee om 00.18 op 1nov is hij geboren levenloos. Volgens de Gyn was ons mannetje geheel gezond en is het onverklaarbaar waar hij aan is overleden. Ik hoop eerlijk gezegt dat ik snel weer zwanger ben, niet om Valentijn te vergeten of vervangen want dat kan nooit. Maar toch om onze wens/verlangen te vervullen.
mrsMiami: spannend hoor!!!!! wendy: meid doe je rustig aan! die lijst komt wel! mrsNuke: ach meisje...vind t ook zo rot voor je....hoop dat je snel weer thuis bent! nony: nog ff meid...... vonnie: gecondoleerd meid.......................... je menstruatie komt vanzelf...niemand kan vertellen wanneer.....t kan 6wk duren, 3 maanden...afwachten meid.....
Vonnie zit huilend je bericht telezen. Heb er geen woorden voor heel veel sterkte met het verlies en verwerking van jullie prachtige jongen!
Dank jullie wel!! Als jullie ons mooie mannetje zou willen bekijken kan dat hier Y&J Profiel - hyves.nl Liefs Vonnie
Vonnie gecondoleerd met dit enorm grote verlies.....ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd...
@Vonnie, gecondoleerd met dit vreselijke verlies, je kijkt maanden uit naar je kindje en dan gebeurt er dit. Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden en elkaar kunnen troosten in deze moeilijke tijd. Verder heb ik er geen woorden voor..oneerlijk...dat is het!
ik ga er eens eentje op bed gooien...en dan ben ik straks terug... zelf ook even eten en de troep hier opruimen, douchen en dan naar de vk om 16.10 uur even oma charteren om vanmiddag heel eventjes op te passen totdat mannetje thuis is
Heb al de hele dag ongi buikpijn, zou het wat betekenen? Heb beebje al de hele dag nog niet gevoeld, zal ik bellen? Of nog even wachten....
dat had ik vorige week ook en aan het einde van de dag voelde de beeb ineens weer en 's avonds nog meer... maar als je het niet vertrouwt moet je altijd bellen
Vonny79 vreselijk......gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje zo oneerlijk. Weet even niet meer te zeggen, durf niet meer. Ga zo maar weer es douchen.......
ik ga zo ook maar even douchen....even wachten tot de kleine meid slaapt, want anders staat ze naast me in de douche en ze moet toch echt eventjes slapen