@MrsMiami. Hoe is het met jou meid? Is de vk langs geweest en wat zei ze?? Ben erg benieuwd!!! @Nony. Bij twijfel...bellen!!! Beter 1 keer te vaak hè.
Thijs update: Thijs ligt alleen nog op de neo omdat hij niet goed zelf drinkt. En omdat hij bij ons beter drinkt dan bij de verpleging gaan we morgen alle voedingen zelf proberen. Kijken of het dan ook wat beter gaat. Ook wil de verpleging morgen aan de kinderarts voorstellen, dat wij zelf gaan leren sondevoeding te geven, zodat het kleine mannetje toch een keertje naar huis kan. Ze vroeg of wij dat zelf zouden willen. Tuurlijk! We weten al bijna alleen van het kijken hoe het moet. Mocht Thijs de sonde er dan uittrekken, kunnen we een speciaal team bellen, die deze weer zal plaatsen. De voeding van half 12 hebben we helaas niet zelf kunnen geven (heeft toen 20cc gedronken), omdat ik een afspraak had bij de gyn. En deze liep nogal uit. Deze heeft mijn wond bekeken en het zag er goed uit. Over 4 weken moet ik weer komen en daarna mag ik beginnen met fysiotherapie. In januari gaan ze een echo maken van de kringspier en zal ik nog eens terug moeten komen bij de gyn voor controle. Ik heb nu een grote kans dat ik incontinent ga worden als het niet goed geneest, dus dat is ook best spannend nog de komende maanden. We proberen vandaag ook al zoveel mogelijk voedingen zelf te doen. Om half 3 gaan we zelf weer voeden en vanavond om 9 uur ook. Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft Thijs bijna niets zelf gedronken, maar sinds gisteren zit er gelukkig weer een stijgende lijn in. Vandaag is Thijs ook eindelijks boven zijn geboortegewicht. Gisteren zat hij daar nog 15 g onder. Ik ben een blog begonnen, als jullie onze start willen lezen (bevallingsverhaal en de dagen tot nou toe), de link staat onder mijn banner.
@Fem. Doe jij eens een beetje rustig aan buddy! Het is echt niet zo dat het hele bedrijf weet dat jij ontslagen wordt behalve jij. Onzin! Ik praat niet goed dat ze wel wat van zich kunnen laten horen hoor. Maar het is een mannenbedrijf hè...die hebben meestal wel hun prioriteiten anders liggen dan jij op dit moment. Vanaf januari gaan we lekker lijnen (dat doe jij nu al) en een andere baan zoeken...deal?!?! Nu eerst even genieten van je mannetje hoor. Je moet je niet te druk maken!
Nou daar ben ik weer met BIB. De Vk is langs geweest en heeft gekeken. Helaas zijn de weeën wel al WEER gestopt. Alleen de VK had er wel een verklaring voor. Ik kreeg gisteren erge pijn boven in mn buik, dat heeft dus een scheurtje in mijn vlies om mn vruchtwater heen gezorgt (door niet veel ruimte en te hard trappen van de baby) En nu komt er af en toe vruchtwater vrij. Dus ze wil me wel goed in de gaten houden omdat het infecties kan veroorzaken. En dat is ook de reden dat ik continu weeën krijg. Als het erger wordt willen ze me gaan inleiden. Nu kijken we het nog even aan.
Vonnie gecondoleerd met het verlies van jullie Valentijn... Wat heftig zeg. Heel veel sterkte.. Voor de rest een hele dikke knuf. Ik denk aan jullie, maar heb de tijd helaas niet om actief mee te lezen.
@Miza. Ik ga zeker je blog bijhouden. Hopelijk mag Thijs snel mee naar huis, dat zou wel heel erg fijn zijn!!
balen zeg dat de weeen weer gestopt zijn zeg...had zo gehoopt voor je dat ze doorzetten wanneer gaan ze je weer controleren dan?
zo ik ga even een spelletje spelen en dan even douchen moet natuurlijk wel lekker fris zijn als ik straks naar de vk moet he tot later
Jeetje Miza! Hopelijk komt Thijs goed bij deze week... wel leuk dat hij met jullie goed drinkt! En duimen dat je in januari goed nieuws krijgt he! Nony, heb je al gebeld? Ik heb het soms ook hoor dat ik enkele uren niets voel en dan 's avonds weer,maar eigenlijk zijn we beter voorzichtig hierin he! Al geprobeerd op je zij te gaan liggen en iets met prik te drinken? mrsmiami, hoe beschrijf je zo'n scheurtje? Ik hoor soms precies luchtbelletjes in m'n buik en denk dan altijd dat het vruchtwater is en verlies al enkele dagen een héél klein beetje vocht... maar niets noemenswaardig... Goed dat ze je goed zullen opvolgen!
Jeetje wat heftig.. Ik krijg er kippevel van.. Ben je thuis bevallen of in het ziekenhuis. Vreselijk om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies.
Sinds gisteravond 19u niet meer hier geweest en had 12 nieuwe pagina's, weet niet eens waar ik allemaal op moet reageren! Vonnie, iig gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Enorm heftig verhaal, en hopelijk kunnen jullie het langzaam een plekje geven. MrsMiami, bij jou dus eindelijk serieus iets aan de gang! Ben ook benieuwd wanneer ze je weer controleren, zie je op tegen een eventuele inleiding? Alle BIB mama's, heel veel succes vandaag en wellicht dat er nog wat baby's geboren gaan worden. M'n moeder was zeer overtuigd dat onze kleine zou komen vandaag, maar afgezien van flinke harde buiken toen ik opstond vanochtend helemaal niks.
Ahhhhhh lief van jou. Ik ben solidair trouwens en nog niet begonnen met lijnen, ik wacht netjes op je *neemt nog een hap brood* netjes he .
Meiden jullie blijven te veel kletsen Vonnie wat een vrselijk naar bericht. Afschuwelijk dat je je kindje hebt verloren. Gecondoleerd en veel sterkte. Ik weet ook even niet wat ik verder moet zeggen. Fem en Irene ik ga mee dieten hoor maar nu nog niet . Ik val sowieso nu af merk ik, buik is nog flubberig ook een beetje. Alle meiden met nog bib...sterkte en hij kjomt er straks uit hoor!! Hier een blije mama want Sacha heeft gepoept het lijkt weer gewoon normaal te worden dus hier geen infacol meer. Net naar het cb geweest om Sacha te wegen en hij zit nu op 3370 gram. Was keurig zeiden ze. Je ziet het ook aan hem hoor. dikke hamsterwangen. groetjses
@ Ineke, bij mij is het ook helemaal beurs en blauw. net of mn ribben gekneust zijn. heel raar want als ik ga zitten heb ik soms ineens een natte onderbroek. Hoe voel jij je voor de rest? is het ook nog aan het rommelen?
Fem meestal is het wel even uit het oog uit het hart hoe raar het ook klinkt, iedereen heeft het tegenwoordig druk en vergeet dan van alles. Maar sneu is het wel MRSMIAMI jeuh spannend zeg, misschien zet het wel door nu, spannend meid!! Hier net even lekker gedouched zal mijn nagels nog even lakken Onderkant even geinspecteerd nou daar werd ik niet vrolijk van laat maar snap niet hoe al die andere meiden het voorelkaar krijgen hoor. Nou ja tis kort maar geen rechte lijn laten we het daar maar ophouden pffff Ben benieuwd hoe het bij de VK straks.....ben vooral bezorgd over de pijn onder mijn ribben. We zullen zien
*mercedes* wat een domper hoop dat hij snel weer naar huis mag, sterkte!! *Miza* bewondering voor jullie.......had helemaal niet meegekregen dat het met jou ook niet zo lekker ging. Hoop dat de onderkant goed geneest, zal je er ook nog eens overheen krijgen zeg Heb het echt met jullie te doen. *knuffel*voor jullie kleine teddybeer!! dapper mannetje!! Sterkte!! zal snel jullie site eens gaan bekijken, is wel goed van je afschrijven!!
*Start klaagzang* Bleeeeeeh. Mijn moeder was hier net, en ik heb echt een hele lieve moeder. Ze kwam achter het straatje nog even voor mij vegen. Maar toen ze klaar was en even kwam zitten begon ze van alles te vragen. Wat ik nou woensdag ging doen als mijn vader jarig is, en wat ik zaterdag doe als ze voor de familie zijn verjaardag vieren. Laat me met rust!!!!!!!!!!! Weet ik veel!!!!!!!! Ik wil bevallen, ik heb geen zin om na te denken over dit stomme verjaardag. Ik wil helemaal niet kunnen komen omdat ik net een kind heb gekregen... **huil, huil, huil, huil** Afgelopen zaterdag hadden we ook al een verjaardag (dochtertje van mijn broer werd 2) en dat vond ik ook al vreselijk. Al die mensen die maar aan je vragen hoe het gaat of wanneer je uitgerekend bent. Ik was nog geen minuut binnen en toen dacht ik al "Als het zo doorgaat zit ik hier zo in tranen" Ik trek het echt niet meer al die vragende mensen. LAAT MIJ MET RUST!!!! :x En dan zo'n kleintje die bijna continue rondjes aan het draaien is in mijn buik en dat doet zo'n pijn.... Ik zie ook elke keer van breakdancers voor me die dan op hun hoofd rondjes draaien....mijn dochter doe dat ook...maar dan in mijn buik!!! *Einde klaagzang* Zo...traantjes zijn een klein beetje opgedroogd. Sorry dat ik jullie hier mee belast maar het werd me opeens allemaal teveel.
Sensee, joepie voor het 'pakketje' van sasha Tjilpje, hier ook een heel gedoe hoor om het downthere netjes te houden, ik de het lijntje voor de spiegel en de 'rest' op de tast onder de douche... daarna wel zwitsal rodebillencreme smeren want ik durf me nogal snijden en hierdoor krijg ik minder rode bultjes! Mrsmiami, ja hier soms een druppeltje hier en daar maar of het urine of vruchtwater is? Geen idee! Ik blijf soms 'geluidjes' horen uit m'n buik he, echt raar! De ongiekrampen heb ik nog steeds... maar niets heftigs eigenlijk... wel nog steeds de indruk dat meid wil indalen maar dus niet kan!