November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Irene *knuffel* vreselijk is dat he!!! Ik wil ook helemaal niet nadenken over wat ik de rest van de week doe want dan wil ik bevallen!!!!! HALLO?
    Pff vergeten mensen dat misschien hoe ongelooflijk zwaar die laatste weken zijn?

memo in langetermijngeheugen => nooit meer neerbuigend doen tegenover hoogzwangere vrouwen of doen alsof het de normaalste zaak ter wereld is... this sucks!!!!

En dan die vreselijke hormonen erbij he! Werd daarstraks ontroerd omdat m'n hond aan m'n buik kwam ruiken (is verzot op zalfjes en wil altijd aan m'n benen likken als ik nivea op heb) precies alsof hij aan dochterlief kwam ruiken ♥
    Achteraf voel je je dan natuurlijk belachelijk, maar niet aan te doen he!

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Dit is een heeeeele goede! Die moeten we erin houden hoor!
    En bedankt voor je lieve woorden en begrip!

3. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    IreneH knuffel!! vooruit je krijgt er nog 1tje.......;)

Snap het helemaal meid.....ben gister ook nog op verjaardagsvisite geweest, voel me momenteel net een lopende attractie. Ook op school van mijn dochters......is het er nu nog niet?? NEE dat zie je toch........(maar vriendelijk lachend verder waggelend). ;);)

Nou wij gaan zo........:$

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Vonnie gecondoleerd :(en tevens gefeliciteerd want dat mag ook gezegd worden.Wat je zoon heeft meegemaakt daar zit de hoogste schrik voor ons ook in ,die hoge stress met die heftige weeën is blijkbaar toch samen met navelstreng en placenta scheuren/loslaten iets wat niet niks is.
    Als je twijfeld kun je met ovulatietesten gaan proberen??
    Dikke knuffel*

6. Lilalien

ff verder bijlezen!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sensee, en wat zei het cb over het niet poepen?

@Babyp, maar nu hoeven ze toch ook nog geen speelmoment te hebben? Vaak knuffel ik Owen even na de voeding en als hij wakker is, mag hij daarna even in de box. En daarna weer op bed.

MrsMiami, wat een mooie bescheiden buik!

@Luukske, wat balen meis dat je geen leuke kraamverzorgster hebt :(. Hopelijk pakt ze het vandaag beter op?

@Moontjee, wat een heerlijke foto's! Super dat het zo goed gaat!

@Mercedes, oh nee meis wat erg dat Valentino weer is opgenomen :( :(. Hoe gaat het met jou?

@Fem, al iets van je werk gehoord? Kan me voorstellen dat je schrikt als je niets hoort :(. Heerlijk dat Sharon op het kdv is vandaag, Ryan mag morgen weer, een dagje "rust"...is Sharon ook zo dwars als een konijn nu?

@Mrsnuke, wat balen meis dat je tot woensdag moet blijven :(.

@Vonnie, jeetje meis, wat erg van je zoontje dat hij overleden is! Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!

@IreneH, een hele dikke knuffel voor jou meis! Is ook niet niets als al die mensen vragen hoe lang je nog moet enz. En dan ook nog je moeder die gaat "zeuren" :( :(

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffff...vandaag een drukke dag met een puberende peuter. Ryan is zo dwars als een banaan en vooral als ik Owen de fles geef. Ik ben 1 uur bezig geweest om beide mannen te laten slapen, Ryan was gewoon dwars en Owen heeft onwijs veel last van krampjes (hartverscheurend huilen :(). Heb vanochtend Infacol gehaald, hopelijk helpt dat bij hem, want het is zooo sneu. Nu zelfs onder het slapen hoor ik hem af en toe huilen :(.

Ryan is inmiddels weer wakker en zit nu heel lief te spelen...

9. Lilalien

Mrs.Nuke ,hoe voel jij je ben je nog in't zh en zoja hoelang moet je er nog vertoeven?

Vonnie ,mooie mannetje!En ik wens je veel succes toe eens jullie voor een volgend kindje gaan!

Wuppie ,denk dan ook direct aan u ,hoe maken jullie het nog??

Liesje ,hou ons op de hoogte na de vk è!

Nony ,ik zou bellen hoor ,hier neem ik ook geen risico's meer ,heb net geniest en voelde wat komen en peins geen urine want was net gaan plassen maar als ik nu geen weeën krijg bel ik ook morgen om op controle te gaan.

Miza, hij zal jullie idd.missen ,arme kleine man ,ben jij eigenlijk al wat opgeknapt na de bevalling??

Mrs.miami ,ow dan heeft het idd.tot iets geleidt en verder geen opening ofzo?

Fem en ireneh , :p zotte mutsjes ,dat lijnen komt wel in orde ,zijn er trouwens als zo'n topics opgemaakt kwa afvallen en novembermama's??

Sense ,me like hamsterwangen :D nee echt vindt ik dus super cute bij een baby!!:)

Tjilpje ,ik gebruik meestal mijn make-up spiegeltje en richt ik het zo dat ik goed kan zien op de rand van de badkuip en wastafel en veel schuim gebruiken zodat je je niet snijdt.
    Nagels lakken hou ik me niet mee bezig is ook dat er vanalles onder kan kruipen en ik ben zo èèn als er dan wat mis is wil ik het herdoen en in't zh is geen schoonheidsfarm jammer niet:)

Ai Ireneh en Ineke toch ,probeer ook monter te blijven maar bij dingen wat ik lees zoals van Vonnie ,op tv of nieuws rollen ze ook over de wangen en de oudste is sinds zijn verjaardag zo onhandelbaar geworden, heb zoiets van laat me nu bevallen zodat ik zeker 5 dagen zonder zit buiten de beeb want echt het wreet aan je!En dan schaam ik me voor dit neer te typen maar heb geen andere woorden ,manlief is het ook moe het gedrag van hem zo om uit het niets kortsluiting te krijgen.

Debby ,hoe gaat het met u en de kleintjes?
    *edit zonet gelezen ,is ook niet niks e!*

10. Lilalien

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    THanks! Daar was ik aan toe!!!

En nu ga ik even lief met Ryan spelen....

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Lilalien mmmmm

Zo net even kort geslapen maar echt fitter ben ik er niet van geworden, hoop gewoon dat ik vannacht weer even goed slaap. Zo eerst eens even aktie ondernemen om boodschappen te gaan doen, daar heb ik al haast geen fut voor erg he maar voor Tygo ook wel even lekker om eruit te zijn, dus mama kom op hijs je uit die stoel.

13. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooooooh heerlijk!! Thanks, het zijn vast echte Belgische...!!

14. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Oooow lekker hoor, ik neem er 2. Op 1 been kan ik namelijk niet staan :p

Ben even nieuwsgierig, zijn de meesten van jullie hier actief sinds het begin van de zwangerschap? Het lijkt echt alsof jullie alles van iedereen kunnen onthouden, ik zie door de bomen 't bos nie meer hier ;)

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Irene; dat is ook NIET leuk nee, grrrrrrrrrrrrrrrr...... kom mij maar inhuren als je personal bodyguard ok???? ook vanaf hier een dikke knuffel!!!!

16. Lilalien

:D ik open telkens 2 internetpagina's en eentje dus om direct te posten en de andere om te lezen............

anders zou ik dat ZEKER NOOIT allemaal onthouden hoor !!! :)

Belgium chocolate mmmmm ,heb er zelf geen in huis erg è ,

eens controleren wat dat nu was met die niest ,gekke boel heb dat nooit gehad bij de vorige 2 zwangerschappen ,leg mij er dus stilaan bij neer dat het de laatste MAG worden :p

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    ohhhhhhh is er nog een chocolaatje over???????:D haha

18. Lilalien

*duwt een dubbele dikke doos door naar Fem 8)*

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    *Irene pikt er nog snel eentje weg bij Fem en gaat nu naar de BSO het lekkerste mannetje van de wereld ophalen*

*Oh ja, en ze bedankt nogmaals alle lieve meiden hier voor de opbeurende woorden....THANKS!*

20. Lilalien

Ben ook door ,man is kindjes ophalen ,
    ze zullen dadelijk binnenstormen

Tot straks!

Deel Deze Pagina