irene: BEEBJE...........KOM ER NU UIT!!!!! MAMA IS ER KLAAR MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *knuffel meid* lila: ooooo lekker......mmmmm smaakt goed!
*deelt de chocolade netjes* Wat raar he dat wij zoveel ruimte vullen op zwp, ghehehehe. Hier Sharon ook opgehaald, heb dr wel gemist hoor !
Nou meiden de dokter is net geweest en ik heb een levensgevaarlijke bacterie in me bloed zitten... Ik kan het echt niet meer aan ben helemaal kapot ze hebben geen idee hoelang ik moet blijven maar de komende week al helemaal niet het is een langdurig herstel proces en als ik tesnel wilkan ik hartproblemen etc etc krijgen
Zo heb net bijna anderhalf uur gewandeld (gewaggeld)... lekker door het bos, hertjes broodje gegeven en nog even een boodschapje in het dorp... nu even rustig zitten kijken of ik beebje voel en anders toch even zh bellen... het voelt van onder of ze er zo uit kan vallen....dus heb voor de zekerheid ook nog maar een fles bitter lemon gekocht, begin het nu echt lekker te vinden... laat jullie straks nog even weten hoe het hier staat... nu even beentjes omhoog en ontspannen...
....mrsnuke.....wat erg! hoe kom je aan die bacterie? en is je kleine mannetje wel bij je....ik hoop heel erg dat het snel uit je lijf is en je weer lekker naar huis kan... ik denk aan jullie en een hele dikke knuf (nony geeft zich zelf een schop onder de kont, dat ze niet meer zo moet zeuren....)
Ah meid dat kan niet waar wezen. Wat is dit nu? Is het die ziekenhuis bacterie MRSA? Dit is echt niet leuk doe je voorzichtig meid en vragen aan de dokters heh hoe of wat! Dat je alles weet. Ik hoop echt dat je snel hier vanaf bent want dit is echt niet leuk
Anderhalf uur gewandeld doe normaal! Je bent bijna 40 weken..... En bitter lemon....dan maar niet lekker hoor!
Och meisie, hoe kom je daar nou aan? En beter...hoe kom je er weer vanaf!? Wat gaan ze nu doen?? Kus en knuff voor jou! Irene geeft zichzelf ook een schop onder de kont dat ze niet zo moet piepen...
Ben ik weer eventjes! ben nu even alleen thuis met Sem, Mischa is met Isa boodschapjes doen dus heb ik nu eventjes tijd voor het forum. Tis wel even wennen weer, zo`n kleintje! Sem vind het een goed idee om overdag veel te slapen en s`nachts lekker te feesten. Afgelopen nacht wilde Isa ook niet slapen dus zaten we met 2 huilende kinderen. Dat was wel even chaos en schakelen. Maar het is gelukt en iedereen heeft wat kunnen slapen. Verder is Sem een heerlijk ventje en is Isa hartstikke lief voor hem. Ze geeft hem heel veel kusjes en wil hem het liefst de hele dag op schoot. Ze moet alleen niet zoveel van mij hebben, is erg op Mischa gericht. Krijg 1 kusje per dag en verder moet ik me niet met haar bemoeien, vindt ze.... Daar heb ik wel wat moeite mee maar het schijnt helemaal goed te komen, hoorde ik van de kraamhulp. Zal nog even over de bevalling vertellen. Woensdag ben ik gestript door de verloskundige en daardoor had ik wel weeën gekregen maar die zetten maar niet door. Bij de gyn bleek dat ik al 3 cm had en kon ik zaterdag terugkomen omdat vrijdag al 3 zwangeren ingeleid zouden worden en dat is de max. M`n moeder (was mee naar de afspraak) vroeg of het die middag niet kon omdat ik al weeën had. Gyn ging even overleggen en kwam wat later terug met de mededeling dat we verwacht werden op de verloskundeafdeling. Dus we zijn meteen door naar de afdeling gegaan en ik werd meteen op een "weeënkamer" aan het CTG gelegd (was rond 11.45 uur). Wat later werden de vliezen gebroken, kreeg Sem een draadje op z`n hoofd voor het CTG en werd het infuus aangelegd. Om 12.40 uur ging het kraantje open voor het weeënmiddeltje. De weeën werden steeds krachtiger en heviger qua pijn en kwamen ook steeds regelmatiger. Op een gegeven moment voelde ik dat er steeds meer druk naar beneden kwam, volgens de verpleegster kwam dit om het hoofdje aan het indalen was. De druk naar beneden werd steeds heviger totdat ik het echt niet meer tegen kon houden en mee moest persen. Een aantal persweeën moest ik wegzuchten en ik voelde het hoofdje al komen.... Met een noodgang werd ik overal van losgekoppeld en naar een verloskamer gereden, daar zag de verpleegkundige dat het hoofdje al kwam en de verloskundige was er nog niet....... Eindelijk kwam de verloskudinge, ze had net haar laatste vinger in haar handschoen en toen was z`n hoofdje er al uit. Ik heb Sem bij z`n schoudertjes gepakt en nog 1 keer geperst en om 14.03 uur was hij geboren!! Tis echt een supersnelle bevalling geweest en het heeft ons allemaal een beetje overrompeld. De weeopwekkers was erg heftig, m`n lichaam heeft daar heel sterk op gereageerd. Ik ben wel heel blij dat het kort en hevig was i.p.v. lang en uitputtend. Sem heeft gelukkig ook niets overgehouden aan de snelle geboorte, hij is juist hartstikke gaaf en heeft geen plooien of vlekjes van het lange vastzitten in het geboortekanaal. Isa had dat wel en dat duurde een aantal dagen voordat dat weg was. Hij lijkt wel heel veel op Isa toen ze net geboren was, dus echt broer en zus! Ik heb wel weer genoeg gekletst!
lief: wat fijn dat t goed gaat met sem! en ik dnek dat isa ook wel zal bijdraaien hoor! straks als alles weer "normaal"is! jeetje ook al zo'n snelle bevalling! heftig heh die weeënopwekkers! heb je ook nog veeel naweeën gehad? zag al fotos op je hyves, echt lief!!!!! geniet lekker meid! nony: suc6 meid!! t word wel weer tijd voor een beebupdate!!!!
zo daar was ik weer, strippen maar voor de helft gelukt, kindje lag met handje in de weg, morgen of overmorgen moet ik een groei echo laten maken, ze vonden mijn bm te weinig gegroeid. Bloeddruk voor mijn doen aardig hoog 130/80. Vrijdag nieuwe strippoging, maar bmm niet voldoende verweekt om op te bevallen
Nony, veel succes in het zh!!! MrsNuke, wat vreselijk nieuws zeg! Veel sterkte *knuffel* Ook een knufje voor Lilalien, hopelijk zullen de grote broer en zus wat rustiger zijn als de baby er is he! Man en ik zijn net naar Ikea gewees om een stom haakje van een gordijntje te halen voor boven dat ik per ongeluk stuk had getrokken... man maakte er een drama van want nu ging dat stokje niet meer om open en toe te doen maar moest je je handen gebruiken... Jeetje, zoveel harde buiken gehad he! En begon hij daar nog te zagen dat hij moest plassen en ECHT niet meer kon! Ja, ik was gewoon aan het lekken, buikpijn, rugpijn, heupen die knellen en dan moet hij plassen Ben blij terug thuis te zijn en van het gezaag voor die stomme gordijn af te zijn... heb belangrijkere dingen aan m'n hoofd... zoals bevallen
Mrsnuke jeetje het zit echt tegen. Hoe krijg je dat... Heel heel heel veel sterkte en een dikke knuffel. Liesje moet je bm de laatste weken nog zoveel groeien dan dat wist ik niet. Balen dat het strippen niet echt is gelukt, deed het niet weer zo'n pijn? Nony naar het zh, succes. Mrsmiami niets meer van gehoord, zou ze aan het bevallen zijn...