November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Loooooooooooool ,lang nadenken of even ;)

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was de bedoeling dat man gewoon weer aan het werk zou morgen en dan ben ik alleen met de kindjes:D Maar we zijn ook nog maar net thuis dus we moeten het er maar even over hebben zo.

Wil ook niks forceren, vind het ook wel een beetje eng. Ben bang voor wat komen gaat......nou ja ik hoop dat mijn vliezen gewoon over een uurtje breken.;)

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lief: ja ik heb ook ruim 5 dagen last gehad van hevige naweeën! gelukkig mocht ik aan de ibuprofen!

ineke: mannen....*zucht* zooo vermoeiend!!!

tjilpje: wel fijn dat alles goed was! ik zou wel voor t strippen gaan denk!

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Tjlipje. Jaaaa dat zou wel helemaal goed zijn! Als het gebeurt MOET je het wel even komen melden hoor. Jij bent namelijk zoooo aan de beurt om te bevallen!! Ik ga gewoon vast beginnen met duimen!

5. Lilalien

Ik zou dat ook doen het is niet dat het ongehoord is of wat dan ook e Tjilpje met 6 dagen overtijd ed.

Alle weer een hoop harde buiken ,als het eens zou doorzetten ,is nog erger of ik iedere avond 1000 sit-ups heb gedaan.

Wat me ook opvalt is dat de baby's hier helemaal niet geel zien op foto ed.

Die van mij zagen echt bijna oranje :)

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik meld me ook weer een keertje. 't Is nog allemaal rustig hier.
    Behalve mijn dochters, jeetje, wat zijn die druk! 't Zal wel weer overgaan, maar 't is behoorlijk pittig op het moment.
    'k Heb geen tijd gehad om onze kleine te voelen. Die zal vanavond op de bank voor Grey's wel wakker zijn. 't Lijkt nu al op zijn/haar vader, die's ook al geen ochtendmens.

Verder ben ik zaterdag met mijn moeder naar de Ikea geweest voor wat kleinigheidjes. Pfff... Dat gesjouw en geslenter viel weer toch weer tegen, maar ik heb in ieder geval wat ik moest hebben.
    Hm... Ik bedenk me nu net dat ik een heerlijk broodje met brie heb gegeten bij de Ikea, maar mag ik dat eigenlijk wel hebben?

Zondag zijn we naar de intocht in mijn geboortedorp geweest. Sint heeft iedere keer een ander vervoermiddel en deze keer zat hij achterop de trike bij mijn vader. Alleen ging de route niet door vanwege het slechte weer. Zo ontzettend jammer!
    Verder niet veel te melden...

Oooooh, de meiden die inmiddels bevallen zijn! Even op de site kijken hoor...

Zonnebloempje: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Hanna!
    Ruby: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Ziyana!

Ik weet even niet meer of ik jullie gefeliciteerd heb, maar dan nog een keertje:
    Luukske: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Mika!
    Lief09: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Sem!
    Wendy2010: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Yinthe!
    Jootje24: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Lianne!

Groetjes,
    Nelly

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn twee dochters zijn niet geel geweest......;)

IreneH ik gun het jou ook hoor......jij bent ook al over de 40 wkn:D

Maar even over dat strippen is er ook kans dat gewoon DIRECT de weeen beginnen?

Kijk ik kan het wel laten doen, maar ben wel alleen thuis. (dames zitten op school morgen).

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Tjilpje. Nee jij eerst meid! Ik wacht mijn beurt af...dus als jij nou eens even gaat bevallen kan ik daarna mijn plekkie opeisen! hahaha :p
    Ik durf het niet te zeggen mbt hoe snel je weeën krijgt na strippen. Je zou eens hier op het forum kunnen speuren, ik heb wel wat topics gezien over strippen... Volgens mij duurt het wel eventjes hoor voordat het "werkt". Maar nogmaals, ik weet het niet zeker!

@Nelly. Broodje brie mag wel hoor, no problem! Als je maar van dat broodje filet americain afblijft ;)

9. Lilalien

Oei wat lees ik Ruby bevallen???

Is dat al hier gemeld geweest?

zoja mijn excusses dat ik je nog niet heb gefeliciteerd!:):):)

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Klein beetje teruggelezen, wat wordt hier gezellig veel gekletst!
    Annabel is erg geel geweest, maar dat trok goed zat bij toen we haar wiegje in het daglicht zetten.
    Evelien is niet geel geweest.
    Deze keer weer een winterkindje, dus de wieg en de box staat al dichter bij het raam.

Oja, de box... Van het weekend hebben we de bodem omhoog gezet en 's ochtends hadden de dames dat meteen al gezien. Oh, da's voor de baby! En de benedenverdieping (er zit een la onder) werd meteen gebruikt om autootjes en little people in te zetten. Zo schattig!

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Volgens mij was dat bij ons niet bekend hoor! Het verbaasde mij ook al. Tenminste we wisten natuurlijk wel dat ze ingeleid zou worden maar hebben daar vervolgens niets meer van gehoord. Ze had ook geen buddy hier...:(

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Argh! Filet americain... En gerookte zalm... *kwijlllllll* (ehm, dat bedoel ik niet als combi trouwens, gatver!)
    Ik weet wel waarvoor ik mijn man direct na de bevalling voor op pad ga sturen!
    Kleintje, kom maar gauw!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje, ik lees dit nu pas... oh wat erg voor je zewg, wat zullen jullie geschrokken zijn meis... doe ajb rustig aan hoor, liever wat langer in het zkh en goed herstellen als iets anders... dikke kroel van mij!

14. Lilalien

Ah ok dacht al ,ben ik toch niet aan't dementeren...;)

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ohooh, ik heb het toch wel goed gelezen...
    Jah, volgens het "Laatste nieuws" op de novembermama2010 site is ze 11 november bevallen...
    'k Begon al te twijfelen.

16. Lilalien

:D Bij ons tegenover het ZH is een super-broodjesbar met overheerlijke broodjes.
    Vorige keer was mijn laatste avondmaal een broodje kip curry en dat smaakte zo af è!

Americain ofzo lust ik niet maar mocht ik honger hebben stuur manlief wel voor lekkers aan de overkant :p

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    hahahaha....ooooh ja Zalm...mmmmmmmmmmm zoooooo'n zin in! :D
    Hubbie heeft al een 'lijstje' van wat er allemaal gehaald moet worden als de kleine er is....can't wait!!!

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje MrsNuke, een levensgevaarlijke bacterie in je bloed... Dat is schrikken (vette understatement)! Heeeeeeeeeel veel beterschap!

19. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo en nu ga ik even twee dametjes duidelijk maken dat ze toch echt moeten gaan slapen. Ondanks de drukke dag vandaag zijn ze nu nog aan het hyperen in bed... *zucht*
    ...
    en terwijl ik dit typ, hoor ik even niets meer over de babyfoon
    ...
    of toch weer wel. Ff sjekken!

Doei!

20. Lilalien

Awel sinds onze babyfoon stuk is en geen nieuwe hebben gehaald slapen de kindjes sneller en beter in ,raar maar waar een echt verademing.

Deel Deze Pagina