zooooo de site is weer geupdate! mrs miami staat er bij en natuurlijk kersverse mama Lilalien! maareh.. wat moet ik nu bij de naam van haar kereltje zetten dan .. ?
tis gelukkig zo gedaan allemaal.. k ga maar eens slapen.. mn meissie heeft net gegeten dus die kan er weer een paar uur tegen... truste!
Goedenacht meiden.... Zijn er nog meiden die aan het bevallen zijn hihi Hoe meer baby's hoe meer vreugd. Hier net jayson de fles gegeven hij doet het er super goed op huild ook veel minder als bij de bv. Nou ga zo maar even kolfen kijken wat er bij mij uitkomt.. Daarna maar weer lekker slapen.. Ligt llen een nogal druk ventje naast me die vind dat het nog hekemaal geen slaaptijd is.. Die is druk aan het kungfu fighten includet kreten en al... Ook is er denk ik een baby geboren aan de andere kant van de gang.. Dat ik met peet een rondje deed over de gang was er wel iemand bezig.
mrsnuke ...en was het vannacht nog gelukt met kolven? en zo ja.. wat ga je dan doen? verder met fles of toch weer bv? nony zie dat je er ook al bent.. hoe is het ??
Goedemorgen! Ik meld me ook weer met BIB. Gisteravond van 20.30 uur tot 22.30 uur last gehad van regelmatige harde buiken maar toen ik even geslapen had was het weer helemaal weg. Vannacht er wel weer een aantal keren wakker van gelegen maar het heeft natuurlijk weer niet doorgezet. hoe is het hier? Lila, gefeliciteerd met je geboorte van jullie zoon! Ben benieuwd naar de naam!
had trouwens nog een foto'tje van Yinthe die ik ook ff wilde delen nog, hier is ze een paar uur jong.
meld me met bib....na een @#$%^&*nacht echt kan wel huilen zoveel maagzuur....en die onrustige benen Ik word er gek van... Zijn er nog beebjes geboren vannacht? Ga nu even wat eten, dan douchen en aankleden en kleine man naar het kdv brengen. Moet daarna nog wat kadootjes voor man kopen die is zondag jarig vanmiddag hier nog wat opruimen en dan om 14.45 naar gyn Hoe heeft de rest door gebracht?
Nony, ik heb me je te doen meid! Ik hoop voor je dat de gyn wat kan doen Hier een niet zo lekkere nacht maar ja is het de laatste tijd anders?
..... ik weet wel dat ik niet echt mag zeuren, want het is en blijft een godswonder een baby in je buik ( ik besef me dat vooral omdat mijn beste vriendinnetjes allebei niet zwanger kunnen raken) maar de nachten duren zo lang op deze manier....overdag heb je nog een beetje afleiding... sorry voor mijn geklaag....
geen sorry zeggen hoor iedereen mag en kan hier lekker klagen en voor ons zal het ook niet lang meer duren voordat we onze beebjes vast kunnen houden. Ik ben ook erg ongeduldig en daardoor duren de dagen nog veel langer...
thanks wendy had ik even nodig....moet er meteen van huilen... nog een paar uur en dan weten we of gyn iets kan doen.... misschien verwen ik mezelf ook nog even als ik in de stad ben... Hee buddy wat een lieve foto van yinthe en wat een schattig pakje... geniet je van je kraamtijd? tot wanneer blijft je kh? gan nu even douchen tot vanmiddag....alhoewel ik nog steeds een beetje hoop hou dat het uit zich zelf gaat beginnen...maar dan sms ik je...
nony...... geloof niet dat je de enige bent die al bevallen had willen zyn en trieste nachten beleefd op deze manier dus iedereen begrijpt heel goed wat je bedoelt en voelt. en daar mag je best over klagen! dus geen sorry zeggen, gewoon lekker spuien en je ei kwijt hier, ook daar zijn we voor op zo'n forum...
graag gedaan meid. ja verwen jezelf in de stad! klinkt als een goed plan! ik kreeg na een uurtje stadten 1.5 week geleden flinke weeen dus misschien heeft t bij jou nu ook effect?? genieten lukt wel hoor, ben alleen niet zo'n kei in rustig aan doen... kh is er zaterdag voor t laatst. ze is heel lief hoor en zal haar ook echt nog wel nodig hebben deze dagen maar zal ook wel blij zyn als t voorbij is zodat ik weer wat privacy heb.... ik blijf mn gsm bij me dragen hoor!! heeeeeeeeeeeeel veel succes en hoop dat t vandaag gaat gebeuren voor je!! xxxxxxxxxx
heb hier gisteren de eerste aanvaring gehad met schoonmoeder.... ludwi (hubbie) heeft deze dagen, ma di en woe, de middagdienst. Voor en na zijn werk laat hij tara uit, maar tijdens zijn dienst moet het ook nog een keer en dat komen mn schoonouders doen (moeilijk hondje, laat ik niet door kh of buren doen) vandaag komen mijn ouders over rond die tijd en doen zij het, maar maandag en dinsdag zijn schoonouders het komen doen. schoonvader althans, maar moeders kwam ook mee. nu had ik Yinthe maandag al gevoed, maar was nog niet helemaal naar d'r zin dus kh adviseerde om nog een beetje bij te doen. we hadden niet in de gaten dat het al bijna 5 uur was en mn schoonouders er ieder moment konden zijn maar goed, dan zou ik nog naar boven kunnen lopen als de deurbel ging. maar die ging niet... nee ze gebruikten de sleutel! :x ik was best pissed want nu stonden ze ineens in de huiskamer terwijl ik daar zo zat.. vond ik echt niet tof. gisteren kwamen ze weer en heb ik de sleutel aan de binnenkant van de deur erin gestoken zodat zij er niet zelf in konden komen. we zaten wel beneden toen schoonouders arriveerden en hoorden dat ze de sleutel weer wilden gebruiken, maar dat ging dus niet. kh ging open doen en lulde er een verhaaltje om heen en schoonmoeder had het er in de kamer nog over dus ik heb gewoon gezegd dat ik dat had gedaan omdat we boven bezig waren geweest en ik het niet fijn vond als er ineens iemand binnen zou staan. toen zei ze dat hun het maar waren dus dat dat niet uitmaakte. ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet fijn vind en zeker na gisteren dat ik bv zat te geven. zegt zei weer 'ja nou dat vind ik niet erg hoor dus dat kan geen kwaad'. heb toen gezegd dat IK het wel erg vind omdat ik me er gewoon niet gemakkelijk bij voel en daar heeft ze maar niet meer op gereageerd. (was al heel wat voor mij om zo'n antwoord te geven dus was er wel even blij mee, hoefde niet verder te discussieren maar had wel mn zegje gedaan) schoonvader is gelijk met de hond op pad gegaan maar heeft wel de sleutel aan de binnenkant eraf gehaald zodat hij er daarna weer gewoon in kan als de hond was uitgelaten.. ik denk nu dus dat ze het de volgende keer gewoon weer zullen doen... voorlopig zal het niet meer voorkomen omdat vandaag mijn ouders komen en die hebben geen sleutel en die zouden dat NOOIT doen als ze weten dat ik thuis ben EN hulp heb. morgen en vrijdag is hubbie vrij, zaterdag hoop ik het zelf weer te kunnen zonder baby want dan is de kh er nog en zondag met baby in de kinderwagen (zijn toch maar korte rondes met de hond) en de kh zegt dat dat wel kan met Yinthe als het zo goed blijft gaan met haar. daarbij zou het za en zo niet eens perse nodig zijn ivm de diensten van man, hij kan ervoor en erna doen en dat moet voldoende kunnen zijn. dus.... ben best pissed geweest eigenlijk! hubbie is het volledig met mij eens en gaat er indien nog nodig wat van zeggen aan de andere kant ook iets positiefs over schmoeder: ze komt steeds 'onnodig' mee omdat zij tara niet uit hoeft te laten maar pa, maar snap wel dat ze haar kleinkind ff wil zien dan. gisteren lag Yinthe echter al op bed en sliep toen ze er waren en daar had ze dan weer volste begrip voor. zo.. moest het ff kwijt. ben benieuwd naar jullie mening hierover.. ben ik echt zo'n kraamzilla of .... ? *edit: oeps is wel een erg lang bericht geworden.. sorry*