Nee dan zou ik een halve dag thuiswerken. Alleen de ochtend. Jaime is in de middag vrij en dan kan ik echt niet werken... Ik dacht ook al mss op de maandag dinsdag en donderdag ook wat extra uurtjes pakken (dan haalt Michiel de kids van kdv en bso) dan hoef ik de woensdag mss nog maar 2 a 3 uurtjes te werken. Fem al 4 scheppen Maar Renzo weegt natuurlijk ook een stuk meer dan Sacha. Hier nog 90cc water met 3 scheppen. Hij begint meer en meer 100 cc per voeding te pakken maar slaapt dan dus ook wat langer... Debby oh nee niet nog meer slecht nieuws nu het net beter ging! Knuf meid! Meiden die buik gaat wel weg hoor! bij Jaime heb ik er niets 'aan over gehouden' nu nog een kleine buik maar goed 9 mnd die spieren uitgerekt heeft even nodig heh om weer terug te gaan en kracht te krijgen. Dochterlief komt thuis ga bammetje voor haar maken.
@ Tjilpje, spataderen trekken volgens mij ook wel weer grotendeels weg. Wel fijn hé geen vocht vast houden? Ben er ook blij mee hoor! hihi ik heb zelfs af en toe nog normale broeken aan. Ik hoef niet eens altijd zwangerschapbroeken aan, dat is ook wel lekker! Zo ik ga maar eens ffies met mn hond naar het bos toe. want die staat hier te drammen om naar het bos t
@ Tjilpje, spataderen trekken volgens mij ook wel weer grotendeels weg. Wel fijn hé geen vocht vast houden? Ben er ook blij mee hoor! hihi ik heb zelfs af en toe nog normale broeken aan. Ik hoef niet eens altijd zwangerschapbroeken aan, dat is ook wel lekker! Zo ik ga maar eens ffies met mn hond naar het bos toe. want die staat hier te drammen om naar het bos toe te gaan! (snik strak weer een hele vieze auto, met die dikke modderpoten van hem)
Dan zou ik het wel doen hoor! Hou hem maar lekker thuis, het gaat het al hard zat. En Jaime mag dan 's middags wel vrij zijn maar neem van mij aan...over een paar maanden wil ze op woensdagmiddag met kindjes uit de klas spelen... En dan kun jij mooi nog een paar uurtjes pakken
Wat?????????? Dat meen je niet???!!!???!!! Oooh sommige zwangerschapsbroeken zitten al niet lekker meer, loop het liefst in zo'n hobbezakbroek van de Hema.... Mijn normale broeken aan......ja in my dreams
idd maar ja als je gespierd bent dan kan ik me er wat bij voorstellen...maar hier ook het liefste joggingbroeken ofzo hoor alles wat los zit om de buik
ik heb het liefst..... niets aan.... nee hoor ik heb lekker jurkjes aan het legging of panty zit het lekkerst en dan met uggs er onder.... ook handig voor na de bevalling....
Irene *knuffel* tjilpje, hopelijk heb je straks goed nieuws te melden na de vk!!! Nony, jij ook straks vk of heb ik verkeerd onthouden? succes alvast! Nazli, ja waar zit ze??? Kleding: ik heb wel enkele tuniekjes en leggings van bij h&m gekocht (zusje laten passen met tshirt eronder) en leggings gewoon mijn eigen maat want die doe ik nu nog aan en dan lekker botjes of ugg-achtige boots eronder, lekker warm en makkelijk! Net in kruidvat een legodoos en in wibra 2 baby-pony's gekocht voor de dochtertjes van m'n zus (4jaar) en eens op marktplaats of kapaza snuiten voor wii mario kart voor m'n 6jarig metekindje en dan zijn de sint-inkopen ook klaar
Ik pas ondertussen mijn broeken gewoon weer De kinderbijslag van januari is dan ook voor mij om te shoppen, ik zou vorig jaar een nieuwe garderobe aan gaan schaffen, maar ja toen was ik alweer zwanger
Nou VK is geweest, baby ligt nog goed, hartje klopt nog prima en ik ben niet gestript............... Was nog niet genoeg opening helaas missie mislukt. Morgenmiddag heb ik weer een afspraak bij de VK dan zal ze nog een keertje kijken. Maar alles zat nog te dicht. Hoe is het mogelijk na twee kinderen snap je toch helemaal niks van. De eerste kwam met 39.6 weken en de tweede met 40.1 weken. Het is niet anders, heb net tegen man gezegt dat ik vanmiddag wil shoppen dus even plekje voor kinderen vinden Probeer maar weer positief te blijven
Ja heb je ook gelijk in. Al speelt ze nu nog bij niemand. Ik denk dat ik die woensdag cancel. Scheelt me 300 eutjes pm. en we krijgen al zo weinig terug heh...Betalen hier voor Sacha voor 3 dagen bijna 900 euro was voor Jaime ook zo. Kregen dan pm 200 terug dat is netto meer dan mn hypotheek..... Jaime haar bso kost komend jaar 200 pm maar heb nu nog het schoolwekenpakket, wil dat omzetten naar totaalpakket (schoolwekenpakket is 8 euro pu en totaalpakket is 5,40 pu....hebben ze net veranderd...)
Goedemiddag dames. Ik meld me ook weer. Gisteren heerlijk genoten van onze waarschijnlijk laatste avondje/nachtje samen. J. is bij opa en oma blijven slapen en wij hebben 's avonds nog een hele lange wandeling gemaakt met de honden. Zijn bijna een uur weggeweest, op het laatst begon ik wel te waggelen, hahaha. Maar als we die wandeling niet hadden gemaakt waren we waarschijnlijk op de bank in slaap gevallen en dan hadden we de film gemist. We lagen om 3 uur op bed en hebben lekker uit kunnen slapen tot 9.30. Lekker relaxed. Nu is mn zoontje weer thuis en mn man is alsnog een middag werken want het was druk op zn werk. Ik ga nu eerst eens lekker in huis rommelen. Stofzuigen, dweilen en de was bijwerken en daarna lekker op de bank met mn zootnje een Disney film kijken. Ik heb niet alles bijgelezen, maar zal eens op de nieuwspagina kijken of er nog wat gebeurd is hier...
Ja vreemd hoor, dat het met de 3e zo anders kan lopen... Shop ze meid, wel ook iets voor jezelf kopen hoor!
Ja weet er alles van... Wat een geld hè! BSO is een stuk goedkoper Wij hebben hier trouwens geen keuze, je betaalt altijd voor het hele jaar. Voordeel is wel dat je dan natuurlijk ook altijd tijdens vakanties BSO voor je kind hebt.