November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    goeie avond!

Nony wat balen zeg!!! :(
    Ik duim voor OWEN dat het snel beter met hem gaat Debby!
    MrsNuke, heb je verhaal gelezen en ben echt sprakeloos: veel sterkte en hoop dat je snel gewoon naar huis kan!

Heb niet alles goed doorgelezen, ben supermoe! Ben nog wat wezen winkelen en met de hond gaan wandelen, eten gemaakt en nu douchen en op de bank liggen...

Kolven: ik heb de handkolf van Avent op de lijst gezet... als die niet voldoet zal ik er waarschijnlijk een huren van de ziekteverzekering of apotheek!

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet mijn loopje ook niet zien hoor, gewoon rustig aan doorschuivelen:D:D waarschijnlijk kan ik morgen niet op mijn benen staan maar ja was wel even lekker;);)

Morgen moet ik zelf naar de VK en dan kijken ze weer even. Denk dat ik anders gewoon tot 42 weken moet doorlopen?? geen idee.

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wel balen dat het zo lang duurt he.
    ik ben vanmiddag geweest in het ziekenhuis en als ik maandag niet bevallen ben moet ik terug komen en dan gaan ze een afspraak maken om donderdag of vrijdag in te leiden.

succes morgen en ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de groeiecho vanmiddag was prima, gewicht van het kindje wordt geschat rond de 3300 gram op dit moment.
    Ik zal wel gewoon een bm hebben die deze keer niet higer wil groeien.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Och, arme Owen. Ben je blij dat je eindelijk thuis bent en lekker kan gaan genieten en dan heb je dit... Sterkte!

@ mrsmiami: hebben de taco's gesmaakt?

@ Tjilpje: Jij moet nu wel gesloopt zijn zeg, na 3 uur shoppen. Maar fijn dat je even lekker je zinnen hebt kunnen verzetten.

@ Ineke: Ik had ook de handkolf van Avent. Is me prima bevallen maar omdat ik hem de vorige keer zo vaak gebruikt heb en ook lang gekolft heb, ga ik nu een elektrische kopen.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat betreft de borstkolf, ik heb bij mijn dochter de Medela mini electric aangeschaft, alleen had ik bij haar zo weinig bv dat ik hem nog maar 3 weken gebruikt heb.
    Maar hij ligt weer klaar voor deze keer

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Mijn buik ik weer erg onrustig sinds einde van de middag, zal wel weer niks zijn....grrrrr

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Tjilpje, Succes morgen hoop echt dat ze wat voor je kunnen betekenen

9. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Coco, ja de taco's waren heerlijk!! :)

zoo pfft ben vandaag zeker een uur in het bos wezen wandelen en ben 2,5 uur in de stad geweest...
    Dus ben nu erg moe!
    En mn buik is al weer aan het rommelen.
    continu harde buiken en veel slijmverlies.
    ook mijn bekken voelt erg week aan..
    Ik hoop dat het nu eens een keer gaat omzetten in iets echts.
    en niet heel de tijd hoop voor een paar uur en dat alles dan weer afzakt.
    Dus wie weet!

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ......ik baal echt zo dat er nog geen beweging in zit...:x
    Dus ga me er maar bij neer leggen dat het gewoon 2 weken overtijd wordt,dan kan het altijd meevallen....:(

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Liesje: zomaar nieuwschierig, met hoeveel weken ben je vorige keer bevallen van je dochtertje?

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nony: Overtijd lopen lijkt me ook echt niet leuk. Hoop echt niet voor je dat je nog 2 weken moet...

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pfff.... het is hier weer Star Wars avond voor man, vind ik echt verschrikkelijke films dus moet me weer achter de laptop zien te vermaken.

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik ga vanavond maar op tijd naar bed, hopen op een goede nacht...

slaap lekker allemaal en tot morgen!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @coco, mijn dochter is met 41+6 geboren, dus 13 dagen overtijd...

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bah, hopelijk ga je nu een stuk eerder bevallen hoor.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ohhhh wat hebben jullie weer veel geschreven.. :(:( ik trek het echt ff niet om dat allemaal te lezen.. sorry..
    hele dag de kraamhulp natuurlijk, vanmiddag en avond mijn ouders over de vloer gehad, ben best moe nu...
    ben vandaag ook voor het eerst weer even buiten geweest.. heerlijk!

vk is ook langs geweest en die is tevreden, Yinthe mag morgen een rondje mee naar buiten! :) en vk heeft de controle stopgezet omdat het gewoon goed genoeg gaat.

schoonouders sleutel in laten leveren doen we maar niet want soms komt het ook goed uit als tara uitgelaten moet worden en wij zijn verhinderd en ver weg ofzo. komt bijna nooit voor maar als het dan zover is is het wel makkelijk dat zij er in kunnen.
    vind wel dat ze gewoon moeten luisteren naar ons en die sleutel alleen gebruiken voor dergelijke 'noodgevallen' en idd niet als ik gewoon thuis ben. dat hebben ze maar te respecteren. ze hebben mn man er nog niet over gesproken maar toen ik hem uitlegde wat er precies gezegd is gisteren weet hij zeker dat ze het niet meer zullen doen maar er ook nooit meer over zullen praten en over een poos ineens zeggen als het toch ter sprake komt dat ze dat nooit zouden doen omdat ze dat ongepast vinden. kan best zijn dat hubs er toch nog een keer over begint om het duidelijk te maken en als ze merken dat hij het met mij eens is dan respecteren ze het wel verwacht ik.

18. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Nou, eindelijk eens een aantal serieuze harde buiken gehad vanavond. Helemaal niets doorgezet, en het duurde ook maar kort, maar ben er toch wel blij mee op een bepaalde manier. Alsof er een heel klein beginnetje is gemaakt om deze kleine om de wereld te zetten :)

19. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    hier ook wat harde buiken gehad. maar leidt toch weer tot niks helaas

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Fijn zeker dat je even buiten bent geweest.
    Gedoe met schoonouders en sleutel heb ik niks van meegekregen maar daar wil ik je even een dikke knuffel voor geven. Jij hebt wat met (schoon)ouders he.... Elke keer wat.

@ Indigo: Nu dus geen harde buiken meer? Jammer.

Ik heb zo het idee dat iedereen binnenkort maar gaat bevallen en dat ik als enige overblijf tot december. Ik heb echt nog steeds nergens last van. Geen harde buiken, geen voorweeën. (of ik heb het wel maar merk er niks van, kan dat...?)

Heb ook geen idee hoe het voelt om rustig aan met weeën te beginnen. Vorige keer ben ik na 2 dagen ingeleid omdat ik gebroken vliezen had en toen was het meteen zo heftig allemaal. Echt geen idee hoe een normale, rustige wee voelt.

Maar goed, ik heb dus sterk het idee dat ik de hekkensluiter van dit topic word.

Deel Deze Pagina