@ Coco, no worries! Al weet ik dat ik pas heel laat hier ben aangesloten, maar hier gaat het nog wel een tijd duren. Dit was pas de eerste x dat ik dacht, ooow kijk er gebeurd daar iets Zou mij niet verbazen als ik de 42 weken ga halen (Da's 13 Dec dus)
Wij gaan ook precies op. Als jouw banner klopt ben je ook de 29ste uitgerekend of niet? Zullen we toch maar samen proberen om het in november te laten gebeuren. Ik hoop iig niet dat het 5 december wordt. Lijkt me niet fijn voor een kindje om met Sinterklaas jarig te zijn.
Ja, ben inderdaad ook de 29e uitgerekend! Ik heb inderdaad hetzelfde met Sinterklaas, al denk ik dat het me ook niet uitmaakt als het eenmaal aan de gang is. Was je de eerste keer overtijd? Sinterklaas is vooral toch tijdens de kindertijd, kerstmis en O&N is dan toch weer iets wat je hele leven een rol speelt. Hier is het voordeel dat mijn man Amerikaans is dus we willen Sinterklaas en kerst vieren met cadeautjes (natuurlijk niet super uitgebreid, we zijn geen miljonairs )
Ja iritant hé? Wat wel grappig is mijn (stief) schoonvader en mijn vader zeggen telkens dat ik donderdag of vrijdag ga bevallen... morgen of over morgen dus... hahaha ik hoop dat ze gelijk hebben al geloof ik het zelf niet echt
wij vieren ook altijd sinterklaas en kerst beide met kado's. is wel altijd leuk hoor! lekker veel kado's maarja je moet ze ook weer voor anderen kopen.
ik ga maar eens slapen denk ik! Ben nog helemaal niet moe maarja moet toch maar ffies m'n mandje in.. weltrusten dames
Niet leuk dat je niet kan slapen.. Meachien heb je het voedings ritme al in je hooft zitten hihih nee is een grapje hoor! Vind het heel rot voor je.. Hier een beetje geschrokken jayson had gisteravond om 10 uur de laatste fles gehad.. En kwam pas even voor 5en om een nieuwe is dat wel normaal meiden hij ij s nog maar 11 daagjes? Hier nog steeds geen koorts heb ook gister uitslagen van bloed gehad.. Was aanzienlijk verbetert! Of had ik dat nou al gezegt? Anders sorry ben een beetje een vergiet op het moment! Net ook weer zitten huilen peet had me een heel lang bericht geschreven.. Wat ben ik blij en oh zo trots dat ik ben getrouwt met die man zou niet weten wat ik zonder hem moet! Nou ga nog even snel een dutje doen voor dat ze weer komrn met de broodkar.. Slaap nog even zacht meiden! Kus en knuf voor iedereen!
ik meld me met bib.... heb redelijk geslapen, veel rennies genomen....en bijna rechtop in bed... vandaag een rustig dagje, beetje rommelen in huis en om 3 uur s.dochter uit school halen... Hoe is het hier vannacht gegaan, heeft het nog bij iemand door gezet, en rommelt het ergens? En hoe is het met alle mama's? Hoe doen de beejes het? ik ga even lekker ontbijten...beschuitje en kopje thee!
Kom me melden met BIB... Heb een ROTNACHT gehad! Om 23u00 ongeveer naar boven gegaan en maagzuur tot en met... heb 2 kussens extra onder me gelegd en spuugemmer tegen me, maar niets hielp, wel telkens het gevoel dat ik ging stikken... en de kleine meid die dat helemaal niet erg vond en gewoon fijn verder peuterde tussen m'n ribben :S toen ik dan rond 2u30 in slaap viel begonnen m'n heupen van het liggen pijn te doen dus weerom wakker... Nu naar de gyn!!! vorige week kreeg ik te horen 'jij ziet er nog véél te goed uit om al te moeten bevallen'... tja wat make-up kan doen he' Dus vandaag maar less is more en alleen wat foundation op en geen wallen wegwerken... Dan wil je je al opmaken voor je gyn, ist ook niet goed Kom vanmiddag bijlezen he!!! Doei!!!
Ik meld mij uiteraard ook weer met BIB. De nacht was ronduit verschrikkelijk maar dat is denk ik wel te lezen Het rommelt wel, maar er zet gewoon niks door Ik heb veel slijmverlies met roze/rood verlies, maar dat komt gewoon de pogingen van het strippen. Ik verlies trouwens wel ontzettend veel slijm Vannacht echt veel last gehad van maagzuur, echt niet fijn meer Eens zien of ik tussen de middag een uurtje of 2 kan slapen als de dochter op bed ligt. Gisteravond mocht de dochter voor het eerst haar schoentje zetten, de 2e schoen/laars moest er natuurlijk ook bij en vanmorgen moesten we haar er echt even op wijzen dat we gisteren de schoen hadden gezet en ze snapte het nog niet echt, totdat ze er een klein cadeautje in zag zitten. Helemaal geweldig hoe zo'n kindje blij kan zijn met een ontzettend klein stukje Duplo.