ik vind het ook niet top om naar buiten te gaan, als ik eenmaal buiten ben gaat het wel....gewoon rustig lopen. En idd voor kindjes is het natuurlijk heerlijk.... (dus hup ze doet haar schoenen aan (met veel moeite) pakt kind op en gaat naar buiten..)
maar goed ik ben natuurlijk geen graadmeter he kan best zijn dat andere vrouwen er wel last van hebben gehad
ik ga straks maar even wat boodschapjes doen, moet de voorraad een beetje op peil houden, mocht ik het straks niet meer kunnen
Meiden ik mag gewoon naar huis.. Nu huil ik maar van geluk.. Moet nog wel een hele strop pillen slikken voor 8 dagen maar mag naar huis!!!!!! Heerlijk genieten met mijn mannen ik zit weer op mijn wolk hoor heb er wel een omheining omgezet zodat ik er niet meer vanaf kan vallen! Nu kunnen we gaan genieten! Heb alles al ingepakt nu is het wachten op peet.. Wat duurt dat lang zeg hihihi... Kus en knuffffffelssss
lekker meid dat je naar huis mag!!! Heerlijk toch...en dan moeten de pillen maar hoor als je maar lekker naar huis mag!
MrsNuke, super dat je naar huis mag!!! Geniet nu maar flink van je mannetjes hoor! Wendy, leuk dat Yinthe zo goed geslapen heeft zeg maar ik kan begrijpen dat je geschrokken bent! Irene hou maar voet bij stuk hoor morgen!!! Vanmorgen dus naar de gyn geweest! Had 1 dikke vinger opening, baby nog erg hoog (hij zei: die zit precies in uwe maag) maar ja dat wist ik al hoor hihi EN IK BEN GESTRIPT!!! Geen leuke ervaring, beetje zoals met de IUI met die baarmoedermondklemmen, maar het kan maar helpen he! Gyn heeft eindelijk ook geluisterd naar het verhaal van mijn tweelingszus haar bevalling, alles genoteerd en naam gyn om eens info op te vragen. Hij is dit weekend van wacht en dat stelt me gerust! We hebben afgesproken natuurlijk te bevallen MAAR met een keizersnede in het achterhoofd van zodra de baby het slechter doet! Onze pruts woog nog altijd rond de 3100g dus niet echt meer bijgegroeid maar ze doet het nog prima volgens hem!
wat fijn dat je naar huis gaat, hoop voor je dat je nu niet nog meer tegeslagen krijgt. ga maar lekker genieten thuis van je mannen!!
Liesje, ik vond het wel pijnlijk hoor, maar doordat bij de IUI (inseminatie met man's zaad) er telkens 2 tangklemmen om mijn baarmoedermond werden gehaakt om die recht te trekken, wist ik ongeveer wat ik kon verwachten! De pijn blijft, maar ik kon het min of meer 'opvangen'... Gyn was wel lief stelde me gerust.
@Ineke. Rustig aan doen vandaag hè. Heb ergens gelezen dat strippen beter werkt als je daarna rust neemt....
Wat een verschillen he met strippen, hier doen ze het pas bij 41 weken. Maar fijn Ineke hoop dat het wat doet Hier boodschapjes gehaald, kan niet meer op mijn benen staan pfff. Zit nu lekker aan de bitter lemmon. Ik hou opzich nooit vocht vast bij mijn zwangerschappen alleen mijn hoofd zet aan het einde altijd op. Maar nu dus niet Nou ja we zullen het wel horen vanmiddag.
@mrsnuke WAT FIJN jullie mogen weer naar huis!!! en nu lekker genieten van jullie gezinnetje....en blijf voorlopig maar lekker op die blauwe wolk zitten... Zo hier de boodschapjes weer in huis...zo meteen broodje eten en lekker allebei een uurtje slapen... (of iets langer...) tot straks weer...
ineke: oo meid...t word steeds spannender heh! Ben benieuwd! mrsNuke: SUPER MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu weer lekker gaan genieten van je mannen!!!!! nony: ehmm groot glas zou je t wel doen....ik kreeg t niet weg...zo ranzig meiden...t word tijd voor weer een beebupdate.....!!!!!
Tjilpje, hij zei het nu al te willen proberen omdat je het soms meerdere keren moet hebben EN de baby in plaatsgebrek komt en hartslag al aan het dalen is wat erop wijst dat ze er toch uit wil... Oei rusten, en ik hier maar druk doen met huishouden... hmmm dan toch maar even op de bank na het eten! Nony, zit ook aan de Gini, maar ik vind het niet slecht hoor!
gelukkig maar...bij mij is het echt ontzettend pijnlijk en breekt me het zweet aan alle kanten uit, ze moeten tussendoor ook stoppen want anders kan ik het niet hebben
heb het bij mijn dochter 2 keer gehad en het hielp niks...nu ook weer 2 keer en weer 2 keer niks... zal mij benieuwen morgen