November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zit eraan te denken om straks de vk eens te bellen, ben de hele dag al beroerd, heb barstende koppijn ( kan natuurlijk ook door het slechte slapen komen) en ik heb de beeb nog maar 1 keer gevoeld en dat was alleen maar een licht kriebeltje

2. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Irene, spannend zeg morgen dan eindelijk de knoop door hakken, succes hoor

@ liesje, jij slaapt de laatste tijd ook echt bagger hé?
    Echt balen voor je!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @mrsmiami, ja ik slaap echt heel erg slecht...dat is tevens ook 1 vd redenen wat meeweegt bij evt inleiden volgende week...
    een mens kan gewoon niet functioneren op 3,5 a 4 uur slaap per dag

4. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

nou leuk is dat;), ik houd gewoon bijna helemaal geen vocht vast!
    Dus dan gaat het voor mij waarschijnlijk nog erg lang duren:(

5. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

Ja dat geloof ik, dat is gewoon heel vervelend.
    Ik slaap ook heel slecht, wordt ook continu wakker.
    Ben grotendeels aan het gamen op mijn Nitendo DS omdat ik ook niet kan slapen.

6. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Weetje wat ik echt K*T vind.
    Elke keer rommelt het bij mij en krijg ik weer weeën die weg gaan.
    Niks zet door!
    Mijn mams belde vanmorgen en zei dat zij dat ook bij al der kinderen (ik en mn zusjes) had.
    En dat zij bij alle keren ingeleid/gestript werd omdat niks op gang wilde komen...
    Dus waarschijnlijk ben ik zo'n zelfde geval.
    Alleen weet gewoon niet wat ik moet doen.
    Als ik dat vraag aan mn VK of ze me willen strippen, zeggen ze doodleuk "ja wacht maar tot 41 weken."
    Net of ik daar zin in heb.
    Voel me soms net zo'n zeurpiet...
    Tenminste dat gevoel krijg ik bij hun.
    Maar ben het gewoon echt zat elke keer die hoop die dan weer weg zakt.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is ook nog wel een idee voor 's nachts...die moet ik maar eens mee naar boven nemen....

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is ook balen dat je dat elke keer gebeurt en normaal gesproken strippen ze ook niet eerder dan 41w tenzij dat daar een goede reden voor is (helaas voor jou)

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Vocht hou ik ook niet vast en zou ook geen teken zijn op een naderende bevalling...

KNUFFEL aan Liesje en MrsMiami! Zullen we een nachtclubje oprichten??? Hier ook superberoerd!!! Hoe kan je nu 'fit' bevallen als je niet kan slapen?

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo'n nachtclubje zou ik prima inpassen op dit moment :p

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Liesje even bellen hoor! Zo op het eind met hoofdpijn...vind ik maar niks! Beter te vaak langs dan te weinig!!

12. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

Ik wil wel meedoen aan het nachtclubje;)

13. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

Ja daar baal ik zo van.
    Ik ga gewoon net zo lang zeuren totdat ze het wel willen doen

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    eerst even wat eten, kijken of dat helpt tegen de misselijkheid
    en trouwens kan ik niet zomaar weg, dochter ligt op bed en ik heb geen oppas ;)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    er is een aanzienlijk verschil tussen een oudere en jongere vk...de jongeren zijn eerder geneigd je tegemoet te komen is mijn ervaring

16. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

nou dat is nadeel deze gewoon niet.
    En durf ook gewoon niet te bellen

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ MrsNuke: Wat super zeg dat je naar huis mag. Nu lekker genieten van je mannen.
    *doet slot om omheining op wolk en verstopt sleutel*

@ Ineke: Nu maar hopen dat het strippen iets uit haalt.

@ Liesje: Heb je al wat gegeten? zakt de hoofdpijn? Heb je beebje al weer gevoeld?
    Een mens kan inderdaad niet goed functioneren na wekenlang 3,5/4 uur slaap per dag. En zeker niet als je ook nog eens zwanger bent én nog een peuter rond hebt lopen. Jij gaat straks uitgeput aan de bevalling beginnen en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Zo hier een trotse mama. Dinsdag is onze gezonde en mooie dochter Isa Anna Mara geboren, een klein flink meisje van 4180 gram en 49 cm. Met een mooie bos donker haar. Maandagnacht begonnen de weeen tegen 2.00 uur en deze waren erg onregelmatig maar slapen ging niet meer, rond een uur of 7 kwamen ze om de 3 a 4 minuten dus de vk na een uur gebeld. De vk was er rond 8.15 uur en ging gelijk alles klaarzetten wij dachten nog die gaat wel weer weg maar nee ze ging toucheren en ik bleek al bijna 9 cm ontsluiting te hebben, kraamhulp gebeld en de persweeen nog even wegpuffen. Om 8.50 uur heeft ze mijn vliezen gebroken en om 8.54 uur was Isa al geboren dus dat ging erg vlug. Haar hoofdje was er en toen draaide ze iets met haar schouders. Toen de vk ging kijken besloot ze niet zelf te gaan hechten omdat ik bijna een totaal ruptuur had dus na een uur weer moeder te zijn waren we onderweg naar het zh. We hoopten dat de gyn het gelijk zou hechten maar dit durfde hij niet aan dus binnen een half uur lag ik op de operatiekamer en werd de ruggeprik gezet. Dit was even een domper op alles en we waren pas rond half 5 thuis dus heel veel uur zonder mijn meisje. Gelukkig voel ik me aardig goed.
    Met Isa gaat het goed al zijn de nachten nog niet echt wat en slapen in haar bedje vind ze nog niets graag bij papa en mama. Ook heeft ze wat krampjes maar verder genieten we volop van ons meisje.

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wanneer moet je weer naar de vk?

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb net 2 boterhammetjes gegeten, de misselijkheid zat heel iets af alleen de hoofdpijn niet

nee het is erg vermoeiend ;)

Deel Deze Pagina