fijn dat jullie zo genieten van jullie meisje! balen van de bijna totaal ruptuur, dat verwacht je toch niet he meid
Kijk dames en dat is mijn redding Ik slaap de meeste nachten nog heel erg goed, oke twee keer plassen maar dan slaap ik lekker weer verder. Ik lees dat heel veel dames niet kunnen slapen, nou dan had ik het ook niet meer volgehouden hoor Nou zal de dames zo weer op school droppen, eten alvast klaarmaken daarna verloskundige en dan op verjaardagviste dus genoeg te doen.
edit: Niet zo'n best verhaaltje voor degenen die nog moeten bevallen, sorry... @ Lot: Wat balen zeg, dat je na zo'n voorspoedige thuisbevalling alsnog naar het ziekenhuis moest. Hoe gaat het nu daar beneden? Ik was de vorige keer ook bijna helemaal ingescheurd. En ook nog eens van binnen gescheurd omdat mannetje zn handjes onder zn kinnetje had toen ie geboren werd dus met zn alleboogjes alles opengehaald. Gelukkig kon het toen wel ter plekke gehecht worden. Ik hoor het de vk nog zeggen: Dat ziet er niet best uit, ik ga even iemand erbij halen... Damn.
@ Tjilpje: Volgens mij maak jij je gewoon veel te druk om te gaan bevallen, jij hebt er nog helemaal geen tijd voor, bent de hele dag maar bezig elke dag weer....
Pfffff zit net de verhalen van jou en Lot voor te lezen aan hubbie. Ik lach maar ben niet blij....zoiets.... Weet ook niet of ik nu op deze info zit te wachten...hahahaha Mijn god.... Maar goed...Lot. Nogmaals gefeliciteerd met je dochter Isa. Ik hoop dat alles snel heelt en dat je niet teveel last hebt van je ruptuur. Geniet van je meisje!!
Dames, ik denk dat ik toch maar een buddy wil. Dus als er iemand is die (bijna) dagelijks online is en me haar nummer wil geven zodat ik haar kan smsen als het zover is... Want ik denk niet dat ik meteen nadat ik bevallen ben de laptop aanzet om te gaan forummen.
meiden heb een probleem hoe maken jllie de flesvoeding klaar op de verpakking staat dat het met gekookt water moet maar hij heeft mega honger heb wel water gekookt maar dat duurt een eeuwigheid voordat dat is afgekoelt en hoe weet ik nou dat het niet te heet is moet ik er de heletijd een termometer in stoppen? sorry voor me meschien domme vraag maar normaal komt het uit de tiet hihih
Mij is verteld dat het niet met gekookt water hoeft maar ook met kraanwater mag. Effe in de piep en klaar is Klara! Edit: piep is magnetron hè
mrsNuke hier mogen we gewoon warm water uit de kraan pakken en dan voel je op je pols of het warm genoeg is als je bijna niets voelt dan is het op temperatuur succes.
ik heb friso comfort en dat MOET met gekookt water oplossen...wat ik doe is ong 60cc gekookt, schepjes erbij, roeren en dan aanlengen met koud mineraalwater(heb flesjes in de koelkast) kan ze glijk drinken..... als je gewone voeding hebt(standaard) dan kan je t ook in de magne doen hoor....
@ Lot, wat lekker dat je zo'n snelle/ goeie bevalling had zeg! Nu lekker genieten van je kleintje. Succes hoor meid! @Liesje, Balen zeg dat je je zo rot voelt hoor.
ik heb de vk toch even gebeld en die komt zometeen aan huis controleren. Ik heb gezegd dat ik zo barst van de hoofdpijn en dat ik het kindje vandaag nog maar 2 keer gevoeld heb.
@ mrsmiami: O, ik heb net met peertje afgesproken dat ze mn buddy wordt Maar wij kunnen ook nog wel nummers wisselen. Moeten we alleen niet tegelijk bevallen he, hahah. Ik zal je even pb-en. @ Liesje: Goed dat je gebeld hebt.