November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Succes buddy! Grote kans dat het nu heel snel gebeurt! Je lichaam lijkt er klaar voor.

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Tjilpje!! Wat maak je ons nou joh! Super goed nieuws dus.... Ga voor je duimen dat het nu gaat doorzetten hoor!!

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Aah wat een snoepie, en ook zoveel mooie donkere haartjes. Heerlijk hoor, geniet er maar van!!

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    miza: oo meid dat zou zo fijn zijn! tis jullie gegund hoor!!!!

kraamtranen: ik heb ze niet gehad, was tijdens mn zwangerschap wel heel emo, tijdens kramtijd niet..kon alleen maar lachen!:D
    en nu wel meer emo....maar det komt denk ook door slaapgebrek;)

senseE: ooofijn dat je mannetje t goed doet!! krampjes zijn zo naar!

lot: mooi meisje!!!!!

doobie: balen meid:(

tjilpje: KIJK! das ff mooi meegenomen....straks beval je nog zonder enige wee;)

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krampen worden wel heftiger....jeee zal het dan eindelijk? nog even soepje eten en dan ga ik nog even mijn meiden knuffelen pfff spannend..........;)

Bedankt meiden!!

6. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Kunnen we anders elk uur een update krijgen...BabyP? Nee hoor, geintje....maar vind het wel heeeeeel spannend!!

7. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Tjilpje, succes! En 't kan hoor, ik schrijf ook mee op een ander forum en 1 van de November mama's ging naar het ZH voor een CTG op 28-10 omdat ze dacht de kleine zo weinig te voelen de hele avond. Daar aangekomen bleek ze toch met regelmaat al weeen te hebben die ze echt niet voelde (dat wil ik ook :D) en 4cm ontsluiting te hebben. Dag erna is haar zoontje geboren.

Heb haar gisteren nog eens gevraagd hoe ze er nu op terugkijkt, of ze het ECHT niet gevoeld heeft? Ze zegt nog steeds van niet, dusss... hopelijk heb jij morgen ook de kleine in je armen!

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja kan me jas niet meer goed dicht krijgen heel vervelend maar niets aan tedoen ik vraag me wel af of met borsten nu weer van e naar een grote b gaan want dan heb ik meer vel als tiet denk ik;) afwachten maar...

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik had het bij Jaime ook en toen zijn ze uiteindelijk weer teruggegaan naar oorspronkelijke size :D...haha.
    Ik zit nu met d terwijl ik normaal ook b heb...vind het ook helemaal niks van die joekels zit alleen maar in de weg ;)

10. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Ik hoop dat hier hetzelfde gebeurd hoor uiteindelijk dan, van een E naar G en ben vrij smal verder gebouwd. Voel me net Lola Ferrari soms :(

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja hier bij Jaime ook 1 huilbui. Maar dat was met die k borstvoeding die het niet deed..Ik had al maanden daarvoor gesolliciteerd bij gemeente IJsselstein. Kreeg voor mn ks een brief dat ik op gesprek mocht komen. Gesprek was gepland op 23 oktober 2006...tsja dat was de dag van de ks. Ik dus nog eerlijk opbellen van ja de vrijdag ervoor kan wel (vond ik ook nog moedig van mijzelf) maar dat ging voor hen niet. Dus afspraak gemaakt voor een week na de ks (en dat vond ik ook al moedig van mijzelf heh) dus al borstvoeding gevend wat niet lukte, die stomme kraammuts die maar zat nee de tepel moet je zo doen en dat moet je zo doen, ontspan nou bla bla...ging de tel...gemeente IJsselstein...ja ze waren maar doorgegaan met de soll. procedure en hadden nu een kandidaat ja die werd m wel....Wat heb ik dat mens de huid volgescholden zeg! Ik zei nog muts zit ik mij hier in mn kraamweek voor te bereiden op dat gesprek en bel je nu vier dagen voor het gesprek op dat ik niet hoef te komen :x:x:x Had er bijna werk van gemaakt..vond het gewoon discriminatie...
    Maar ja na dat gesprek plofte de bom zeg maar..janken janken en die kraammuts maar zeggen ah meisje, moet je eens kijken wat je op schoot hebt liggen dat is toch veel mooier dan zo'n nieuwe baan...kon dat mens ook wel schieten toen...dat is toch een vergelijking van niks heh.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    You go girl!!!! Zet m op!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh Tjilpje wat spannend!!!!!!!! Ik ken iemand die twee keer (!!!!) zonder weeën is bevallen hoor (ja, de persweeën voelde ze wel) dus het kan echt (zou mooi zijn he ;)). Zet hem op he...!!!

Hier weer wat kilo's kwijt, als ik zo doorga wordt ik nog eens slank zeg! (ik voel me al wel heel slank maar mn spiegelbeeld ziet er nog niet slank uit ;)).

Dames, het duimen helpt dus ik ga er snel mee verder :D!

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ben tot nu toe 9 kilo kwijt de helft dus... Heb alleen geen idee waar die andere 9 kilo zit.. Me buik is nog niet helemaal plat maar het scheeld niet veel

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ehm... Ik ook...
    Bij Annabel heb ik geen weeen gevoeld of herkend tot vlak voor de persweeen. Ik moest gewoon vaak naar de wc. En bij Evelien was ik wel wat alerter, toen had ik regelmatig lichte krampjes, niet echt weeen te noemen als ik het zo van anderen allemaal hoor...
    Zulke bevallingen gun ik jullie allemaal!

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heej, ik zie op de andere site dat Happygirl86 bevallen is, dusss:

Happygirl86: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Bart!

Hoe heet het zoontje van Lilalien trouwens? Ik ben erg nieuwsgierig...

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Go Tjilpje!!

Verder even geen tijd om te reageren. Ik ga zo film kijken met mn man. Fijne avond iedereen.
    Misschien dat ik tijdens de reclame nog even kom spieken en anders fijne avond en tot morgen.

Hopelijk snel babynieuws!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ MrsNuke; hm, daar ben ik echt jaloers op zeg!!! Nouja, ik moet nog 8 kilo en dan ben ik weer 'op gewicht van voor de zwschap' maar dan wil ik er nog 4 af, dus nog 12 te gaan :)

@ Nelly; zo dan, das echt fijn (denk ik), maar ook wel weer heel raar???

@ HappyGirl; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bart!

19. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik hou mijn telefoon in de gaten, maar vooralsnog nog niks van Tjilpje...

@weeën: ik was ook bang dat ik ze niet zou herkennen, maar echt wel dus! Had het meteen door toen ik mijn eerste echte wee had.

Overigens had ik toen ik in het ziekenhuis aankwam ook al zomaar 3 cm ontsluiting! Ik had natuurlijk al wel een uurtje of 2 regelmatige weeën, maar toch, voor een eerste, ik had het niet verwacht!

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jah, je weet niet wat je overkomt en wil netjes tot kantoortijden wachten, zoals in het boekje staat, maar 't was maar goed dat we bij Annabel om 7u 's ochtends toch maar belden.
    Na de bevalling had ik ook echt zoiets van, mis ik iets? Een bevalling hoort toch pijn te doen? Zo raar.
    Van de ene kant hoop ik deze keer de bevalling bewust mee te maken, maar van de andere kant... Als het zo snel en makkelijk gaat als bij de meiden, teken ik er ook voor!
    'k Probeer ook iedere keer te bedenken waar het aan kan liggen, lichaamsbouw, hoge pijngrens, grootte van het kindje (allebei ruim 7 pond), geen idee...

Deel Deze Pagina