November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nope....anders word ik helemaal zo'n bejaarde moeder! ;) En het is super zo, heb een heerlijk ventje en straks een mooie meid erbij. Het is goed zo. Als ik een ks krijg zullen ze mij waarschijnlijk ook gelijk steriliseren. Daar begon de gyn vorige keer over en ik vind het eigenlijk wel prima.

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Whahahahahahaha :D:D

Irene: bedankt voor je berichtje. Ik hoop gewoon dat vandaag snel voorbij gaat.

Moontje: wat is dat toch met die mannen en games tegenwoordig? ;)

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm...jullie met jullie chocolade, heb net een reuzemergpijp naar binnen gekauwd, nadat ik net ook al 2 stukken brood met gebakken ei op had.

heb nu eigenlijk ook wel zin in een pizzabroodje(had ik gisteren ook al, maar natuurlijk niet in huis)
    moet toch nog naar de winkel ;)

4. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hierna is het voor ons ook klaar. We willen graag 2 kindjes en hebben nu dan een meid en een jongen. Meer soorten heb je niet...;)

Financieel gezien is 2 voor ons ook de max en het moet ook nog te handelen zijn. Voor mij helemaal omdat ik er grotendeels alleen voor sta en dan is 2 echt meer dan genoeg.

Maar toch zal ik het zwanger zijn wel missen, is nu toch echt de laatste keer. Het getrappel in je buik, de steeds groter wordende buik, het kindje wat 9 maanden alleen maar van jou is en nog niemand anders.... Maar ga absoluut niet de bijbehorende kwaaltjes missen, die kan ik missen als kiespijn!!:D

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

Heee zeiden ze bij jou niet dan dat dat minder betrouwbaar is dan 'normale' sterilisatie?
    Kan je dat dan ter plekke beslissen??

Meiden een hikkende baby en misselijk zijn gaat niet goed samen :(.

Hier geen pc gamers maar wel ps3 en Wii. Al heb ik al even niet meer de Wii gedaan...iets teveel inspanningen..haha

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hebben jullie af en toe niet door het vele vreten van op de dag dan in avond geen trek meer te hebben?
    Hier wel nl. En dan zit ik als ouder met Jaime en zeg wel je bord leeg eten heh....haha. Ik schep mijn bord nu wat minder vol ;)

7. babyproject

Hier hetzelfde. Manlief houdt op deze manier best goed contact met zijn vrienden. Gelukkig alleen af en toe teamspeak, de rest via chat. Vind dat gepraat maar niks, zeker als ik maar de helft kan horen (koptelefoon) en als ie wel speakers aan heeft, kan ik me zo ergeren aan zijn vrienden: ze lachen zo hard! :$ :)
    Nee, veel te druk aan mijn hoofd, hou van stilte :p

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nee niets over gezegd!?!?! Het verbaasde mij net al toen ik dat van jou las. Zal het volgende keer eens vragen!!
    Het was nu de bedoeling dat wij er even over na konden denken en dan bij de volgende afspraak doorgeven of we dat al dan niet willen.

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oké ik ga weer even wat doen. Het zijn bij mij echt Op en Af dagen. En vandaag is een Op-dag. Heb veel energie dus daar maak ik maar even gebruik van....
    Laterrrrrrr

10. babyproject

Zooo ik moest net niezen en AUW! Pfff...

Sense: oh ja das lastig met een kleine! Om dan te zeggen dat zij dr bord moet leegeten terwijl je zelf geen trek meer hebt! Minder opscheppen is dan ook wel de enige manier lijkt me. Of minder snoepen tussendoor :)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh nou idd. Ik ben dan benieuwd. Baal er ook een beetje van.
    Ik heb het nl. nog expliciet gevraagd. Was het eerst nog vergeten maar ben teruggelopen naar de gyn. Ze zei: het kan wel als je dat wil, maar het is niet zo betrouwbaar als sterilisatie die niet direct na een zwangerschap wordt gedaan.
    Ik wil gewoon geen risico lopen dus het moet wel betrouwbaar zijn heh. Weghalen doe ik toch niet.
    Volgens mij had het iets te maken met dat eierstokken dan dikker zijn oid door hormonen zwangerschap en dat dan die klemmetjes ofzo wat lastiger te plaatsen zijn..zoiets dacht ik.

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    niezen met een dikke zwangere buik is inderdaad niet grappig!

hier is hubbie onderweg naar huis toe naar een heeeeele lange ochtendienst (zijn woorden) en dan gaat ie zo de hond ophalen.. dies vannacht bij d'r 'opa en oma' blijven slapen zodat ik haar vandaag niet uit hoefde te laten...
    zal blij zijn als ik ze weer zie... pfff kan niet zo makkelijk alleen thuis zijn zonder dat beessie in de buurt.

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Sensee, hier is 1 november een betaalde feestdag ;)

Lot, heerlijk zo'n verhaal!!! Geeft weer moed...
    Babyp, lastig zeg zo'n allergie! Ik heb het met appels en lactose, maar heb nu een nieuwe soort appel waar ik wel een halfje van op kan 'pink lady',... volgens mijn homeopaat kan zo'n allergie trouwens opeens opkomen en ook weer na een tijdje verdwijnen, dus af en toe eens proberen is echt goed van je!

En ik ga ook waarschijnlijk niet meer aan de anticonceptie na de bevalling, we kijken dan wel enkele maandjes uit, maar als je in de mmm hebt gezeten kan ik je zeggen dat ik m'n buik er vol van heb... haha letterlijk en figuurlijk dan :) we laten de natuur gewoon zijn gang gaan dan!

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ IreneH;
    Ohhhhhhh, jij mag dat :D hahahahaha. Ik heb er nu nog eentje liggen maar nu ben ik misselijk.. whahahahaha. Voor jullie hierna ook klaar dus. Manlief moet misschien nog geopereerd worden en dan komen ze zo dicht langs de hypofyse dat hij wrs gelijk onvruchtbaar is... nouja, het is niet anders, kan de pil ook de deur uit :).

@ Sensee;
    Hier ook hoor, een koningspaar; meisje en een jongen, meer smaken zijn er niet he ;). Ik eet ook zoooooo slecht 's avonds, heb de hele dag honger, tot het eten op tafel komt... haha.

@ Babyproject;
    Hier ook hoor lan-party's, hihi. Ik speel veel op de laptop, man op tv, maar die gaat pas aan als de kleine op bed ligt, ik vermaak me wel op internet :). Nee droevig omdat ik niet meer van een zw. schap zal gaan genieten... dit is echt de laatste......

@ Lief;
    Nope, geen ervaring met strippen (niet in de vorm die jij bedoelt ;)), maar ik bied me graag aan als vrijwilliger, misschien doen ze het morgen bij mij, geen idee.......

@ Wendy;
    Je kunt het natuurlijk altijd proberen (de ooievaar lief aankijken enzo....) *knuffel voor jou*

Gamen;
    Liever dat ie gamed als elke dag in de kroeg (zoals mn ex :x, grmbl) ja toch?? Mannen worden gewoon nooit volwassen (zegt zij die met de kinderboerderij van dochterlief aan de haal gaat...... met geluid en al he :)).

Ik ga ff lekker douchen, heb het zooooooo koud (deur is dicht :p) met een trui aan, dikke sokken, uggs, broek etc, en nog koud. Nouja, kan ik gelijk mn baarhaar in orde maken (die hou ik er echt in, geweldig vind ik hem!!!!).

Tot straks!!!

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Fem en Babyp, lastig trouwens als je een langere cyclus hebt want dan weet je inderdaad niet precies hoever je zwanger bent, totdat je de eerste echo hebt gehad op 6 weken he!
    Dat had mijn zusje ook aan de hand!

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ineke... kan ik me goed voorstellen dat je dan geen behoefte hebt aan anticonteptie straks... na zo'n (waarschijnlijk?) zenuwslopende periode...

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja aan de hand van de eerste paar echo's hebben ze uiteindelijk de datum vast gesteld, eerst was het 6 nov, later bijgesteld naar 3 november :) (zul je zien dat ik 6 nov beval ;)).

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hahahaha fem dat moet toch kunnen met die kinderboerderij!!!?? je moet je toch in kunnen leven in je kinder's wereld??? ;)

enneh.. mijn vader testte vroeger ook zeer uitgebreid de racebaan van mn broertje uit hoor.. oftie het nog wel deed.. uhu..

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet je straks na je ks maar niet niezen! Dat is helemaal niet grappig :x

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gisteren trouwens gehoord van kennis dat haar nichtje nu 8 wkn zwanger is.. controle bij de gyn (waarom weet ik niet maar zal wel een reden hebben) en eerste keer was echo helemaal ok (@ 6.5 wkn) en afgelopen week geen kloppend hartje meer te bekennen.... :(
    a.s. woensdag gaan ze besprken hoe en wat nu verder maar heb wel gezegd dat ze nog een keer moet laten kijken want: mn buuf heeft dat ook gehad!
    daar zouden ze het overleden vruchtje al weg laten halen en juist die dag kijken ze nog een keer; blijkt er gewoon toch een kloppend hartje te zien te zijn..! en het resultaat.. nou das bekend.. hij is 2.5 week geleden geboren..

Deel Deze Pagina