@debby Ik word er helemaal verdrietig van als ik het allemaal zo lees. Het is inderdaad niet eerlijk en zo zou het zeker niet mogen zijn! Erg dat ik niks anders kan bieden dan troostende en begrijpende woorden Je hebt er helemaal niks aan... Jouw verhaal biedt wel wat perspectief voor mijn pijntjes en zoals t lijkt oneindig wachten. Het zijn maar onbelangrijke randzaken zolang je kindje maar gezond is/blijft. Heel veel sterkte deze tijd en ik duim en wens voor betere tijden voor jullie.
wat een rust hier zo joh! Ik ben ondertussen alweer terug uit het bos. Heb een erg grote ronde gelopen. Heerlijk die frisse lucht in ademen en de vogels een beetje horen fluiten. Alleen heb een hond die altijd snel wil lopen.. Dus ben kapot nu! Mijn benen voelen nu aan als lood..
hey meiden, ben zo alweer een week ofzo een beetje bij jullie aan t lezen.. ben zo benieuwd naar jullie ukkies.. vind het heel erg voor debby. met owen als ik het goed onthouden heb. en t kindje met het hangarmpje.. hoop dat het goed komt meiden en jullie mogen genieten..
ineke: spannend meid...tis in iedergeval aan t werk daarbinnen veel plezier bij lila.... debby::x:x heb zo met jullie te doen.....waarom nou??? hoop zo dat voor jullie allemaal t zonnetje nu eens gaat schijnen!!! *kus* verder nog geen beebupdate???
HET ALLEREERSTE ECHTE LACHJE IS EEN FEIT!!!!! zo leuk weer!!! was tegen tess aan t praten en opeens lachen joh! geen stuipje meer, maar bewust! heb een net niet foto kunnen maken met mn foon en daarna was t over,....MAAAAR dat gaat goed komen...dus foto houden jullie tegoed
Peertje, Wat leuk zeg! jammer dat geen foto heb kunnen maken, maar goed dat lachje zal nu vast vaker komen. Echt super
heb net een linkje gekregen van buikfoto's ben er heel blij dat ik het toch nog heb laten doen... krijg ze volgende week binnen... beebje is vandaag weer erg rustig, maar wel af en toe een harde buik en als ik loop heb ik af en toe het gevoel dat ze er bijna uit valt.... @mrs miami heb je er ook rekening mee gehouden dat ze helemaal niet kunnen strippen...wil je niet een rot gevoel geven,maar ik dacht ook ze strippen wel en er was niks te strippen...
Ben net terug van bij Lilalien en L en het is zoooooooooo plaatje! Een superschattig en rustig kindje! En Lilalien zag er ook goed uit... morgen mogen ze naar huis! Hier is het nu toch wel wat aan het 'rommelen' in de auto op weg naar huis toch wat steken gehad... Nu gaan we snel snel naar de stad de laatste sintinkopen doen voor kindjes van mijn mans zus en dan zijn we klaar
@all: thanks voor jullie reacties, hartstikke lief.. Ik ga nu naar de winkel een DSi halen! Eindelijk dan! toedeloei!!!
Debby, het zit jullie ook totaal niet mee.. word er dubbel verdrietig van meis.. Kan mij enigzins een beetje indenken hoe jij/jullie je moeten voelen. Dikke knuf en heel veel sterkte. Wij hebben inmiddels al een paar keer zelf sondevoeding gegeven en dat gaat goed. Ze zijn op de neonatologie alle papieren voor het ontslag al in orde aan het maken. We krijgen als Thijs thuis is hulp in huis. Er komt een team langs die als de sonde er uit ligt een nieuwe plaatst en er komt een fysiotherapeut voor Thijs zijn linker armpje aan huis. We zullen nog heel wat naar het ziekenhuis moeten slepen en de zorgen blijven ook, maar we zijn zo blij dat hij bijna naar huis mag. Al voelt het ook wel een beetje eng
*** BUDDY NIEUWS VAN TJILPJE *** Kreeg net een sms van Tjilpje: Ze heeft 5 cm ontsluiting zonder weeën, alleen harde buiken. Ze is nu op weg naar het ziekenhuis waar ze haar vliezen gaan breken. Spannend! *** EINDE BUDDY NIEUWS ***
Ik had al lichte ontsluiting afgelopen maandag dus de VK zei dat ze me wel kon strippen Dus ik hoop het wel
ooo tjilpje....spannend meid!!!! is t overtijd lopen toch nog ergens goed voor....5cm miza: oo meid wat fijn dat thijs bijna thuis is! zal ff wennen zijn, maar komt vast goed!!!
Wat fijn dat Thijs lekker mee naar huis mag! En tuurlijk zijn er dan ook nog zorgen, maar wel super dat hij lekker mee naar huis mag, lekker rust even voor jullie ook. En ik vond het ook heel eng toen Owen mee naar huis mocht, maar het is zooo fijn om je gezin thuis te hebben! Geniet er lekker van meis.
Iedereen bedankt voor de lieve woorden! Dat doet me goed om te lezen en te weten dat jullie meeleven. @Tjilpje, heeel veeel succes meis, spannend hoor! Je kan het.
@All. Vanmiddag naar het zh geweest. Gyn ging gelijk tot actie over door te kijken hoe het ervoor stond. Toucheren dus. Binnen no time riep hij: Niet inleidbaar. Dussss.....datum voor ks is nu gepland. Ik vind het wel vreemd dat 3 weken geleden de arts assistent zei dat mijn baarmoedermond aan het verweken was. Afgelopen dinsdag zei de vk dat ik 1 cm ontsluiting had. Vannacht dacht ik serieus dat het zou kunnen beginnen. En hij concludeert dat alles nog dicht zit Het zal wel!! Ik vind het wel prima zo. Mocht er onverhoopt de komende dagen nog een wonder geschieden dan zou het in theorie nog een 'normale' bevalling kunnen worden, maar daar ga ik nu maar niet meer van uit. Ik twijfel nog of ik "De Dag" hier ga melden...daar ga ik nog even over nadenken...