November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Tjijpje!!! Joeeehoooee eindelijk!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Roos!

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Mis alle nieuwe mama's wel een beetje op het forum hoor....het is toch een stuk stiller geworden :(
    En ik zit hier in een emotionele rollercoaster....weet niet meer wat ik moet vinden. Had ik moeten aandringen op inleiding? Of is het wel goed zo? Don't know... Ik had eigenlijk wel eens de ervaring van weeën willen hebben, zelf je kind eruit persen... Maar ja, mijn moeder zat me vanmiddag al met zo'n blik aan te kijken van 'waar heb je het over?'. Zit je op die pijn te wachten dan? JA, WEET IK VEEL!?
    Moest wel even slikken vanmiddag dat na de geboorte ze onze dochter al met hubbie naar de kraamsuite laten gaan en ze met mij nog zo'n anderhalf uur bezig zijn. Hechten enzo. Pas daarna krijg ik mijn meisje bij me....pfffff....dat vind ik wel heftig hoor. :(
    Was dat bij jou ook zo Sensee??? Trouwens ik ga in N'gein bevallen!

Ga nu naar bed. Fijne nachtrust allemaal, tot morgen!!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lieve Irene bij een tweede is een ks echt nog beter! Echt waar. Alles gaat sneller omdat je het al kent maar ook het voor eerste keer opstaan is gewoon anders dan de 1e keer.
    Leg tevoren uit dat je graag snel bij je kindje wil zijn. en je kan natuurlijk met je familie afspreken dat jij ze belt als je klaar bent van hechten etc, niet dat zij er eerder zijn dan jij!
    Voor mijn gevoel ging het hechten bij Sacha veel sneller. ook op de uitslaapkamer hoefde ik maar 15 minuten te blijven (dus gewoon vragen tevoren hoor!) en ik was in no time bij mn mannetje. Heb hem nog bloot op de borst gehad. Michiel heeft dat eerst gedaan (schijnt goed te zijn voor baby's).

Grappig wel dat je moeder zo reageert. Bij mij was het mn vader. Die zei joh Lin het is wel de meest veilige manier om te bevallen van een kind dus als je het kan doe het dan maar...
    Maar jouw gevoel is het meest belangrijke! Dus kijk voor jezelf wat je wilt en wat niet en bespreek dat met je familie en de artsen.

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wauw, dat is snel gegaan zeg!!!!

Tjilpje van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    vanaf hier een hele dikke knuffel, ik snap jou wel hoor, ik hoop dan ook zo dat ukkie zich toch uit zichzelf gaat aanmelden..... trusten en slaap lekker!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Tjilpje, gefeliciteerd met jullie dochter Roos!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hmmmm de buik is al de hele avond onrustig...ik hoop dat de bevalling op zich laat wachten tot de uitslag van mijn urinee morgen bekend is, want ik wil eigenlijk nu wel graag in het zkh bevallen....

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Joepie eindelijk heb je je kindje Tjilpje!
    Van harte gefeliciteerd.
    En nu lekker genieten van de kleine!
    Geweldig hoor

9. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    nou ik ga weer proberen verder te slapen.
    weltrusten

10. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    waar is het nachtclubje nou?
    Of kan iedereen nu wel slapen, ik hoop het wel voor de rest.
    Hier natuurlijk weer niet :(

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik ben d'r wel hoor.. ;)

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik was vannacht wel wakker maar had geen puf om naar beneden te gaan...
    zit nu alweer met zoon op de bank zappelin te kijken..:)
    met bib...

@tjilpje gefeliciteerd met jullie dochter roos! dat is heel snel gegaan...

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    nog 120 berichtjes en dan alweer een nieuw topic...

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Morgen lady's

Hier weer een lekker nacht gehad.. Ga even lekker douche en dan op tijd boodschappen doen.. Zo raar morgen is jayson alweer 2 weken wat gaat de tijd snel!

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    het blijft rustig hier is iedereen aan het bevallen?;)

behalve ik...:( alhoewel ik loop alsof ze er al half uit hangt...:p

kom vanmiddag weer ff kijken, nu even tijd voor kindjes en man

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Tjilpje: Gefeliciteerd met julie dochter. Erg leuke naam!

@Mrs. Nuke: Hoe gaat het nu met het stoppen met de borstvoeding? Nog veel last of valt het wel mee?

@Irene: Kan me je teleurstelling wel voorstellen. Ik vind dat Sensee wel een goed stuk tekst heeft geplaatst. Misschien heb je er gevoelsmatig wat aan.

@Sensee; Dat is schrikken als je hoort dat Jaime is gevallen. Gelukkig weet je nu wel hoe het gekomen is.

Hier een goede nacht gehad. Luuk sliep tot 4.30 uur en daarna tot 8.30 uur. Straks met beide kids naar de intocht van sinterklaas. Ben erg benieuwd hoe de oudste het vindt (= 2,5 jaar)

17. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt even in*

Vorig jaar ben ik met 41.6 ingeleid en uiteindelijk is onze dochter met 42 weken precies dmv een KS geboren (sterrekijkertje, kon niet op de normale manier geboren worden bleek tijdens de bevalling)

ik denk dat als jij zelf heel graag op de natuurlijke wijze zou willen bevallen (ik wil dat de volgende keer ook héél graag) je idd moet aandringen op een inleiding, zodat je er in ieder geval alles aan gedaan hebt om jullie kindje op de natuurlijke wijze geboren te kunnen laten worden. een ks kan eigenlijk altijd nog.
    Ik ben met 41.3 gestript en met 41.5 nog een keer gestript, ik wilde dit persé om er alles aan gedaan te hebben om de bevalling "spontaan" te laten beginnen... als ik dit niet gedaan zou hebben weet ik zeker dat ik nu onwijs spijt had gehad.

Ik hoop dat je mijn verhaal een beetje begrijpt en je alsnog een hele mooie bevalling mag hebben!

Wil alle nieuwbakken mama's hier ook even feliciteren met hun pasgeboren beebjes! geniet ervan...

*breekt weer uit*

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Meld me even met BIB!
    Vannacht flink wat gerommeld en weeën maar niets regelmatig... hoop alsnog dat het dit weekend doorzet hoor!

Heb nog niet teruggelezen, ben hier wat huishoudelijke taken aan het doen met man!
    Nu gaan we een anders 1ste pakje kopen, dat wat we hadden zal veel te klein zijn vrees ik!

19. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tjilpje! Hopelijk maken jullie het allemaal goed.

Wij gaan zo weer richting VK, die maakte vorige week de opmerking dat ze wellicht dit weekend onze bevalling wel kwam doen. Uhmm, dan moet het nog wel heel snel gaan, nog steeds geen enkel voorwerk merkbaar hier. Fijne zaterdag allemaal!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hmmm geen nieuwe baby's geboren...
    Meiden ik hoop echt voor jullie dat ze snel komen!

Debby wat naar dat jullie dit nu weer hebben. Hoe gaat het nu met je? Kun je er goed met mensen over praten want dat is wel belangrijk! Vooral ook omdat je je man mss niet al te veel wil belasten.

Irene hoe is het bij jou nu?

Marleen veel plezier bij sint intocht. Roel zal het vast leuk vinden!

Wat een nacht hier! We gingen al te laat slapen...Sacha kwam 2 keer om een voeding helaas...Daarna hoorde ik gehuil van boven. Had Jaime een ongelukje gehad..Ik had echt even geen puf het bed te verschonen dus mocht ze bij ons slapen.
    Negen uur werden we wakker en michiel en Jaime zouden vandaag om 11 uur bij zn moeder zijn in limburg. Gaat hij dus nooit redden.
    Ik ben niet mee gegaan want komt dadelijk kraambezoek.

Altijd zo stil in huis als ze er niet zijn...

Deel Deze Pagina