November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Goeiemorgen allemaal,

Weer zo'n rot nacht gehad helaas, veel wakker geweest.
    Dus bijna heel de nacht weer Sudoku of Mahjong gespeeld.
    Tja ik moet toch wat.
    Maar nog steeds geen baby, helaas laat zij zich nog steeds op zich wachten.

@ Ineke, Ik heb dat ook van die hele kleine pakjes zelfs een paar maat 44.
    Nou dat gaat die kleine van mij ook nooit meer passen.
    Heb je al iets leuks ingedachten qua pakje?

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Lieve Lin, bedankt voor je lieve berichtje! Had ik nodig!!
    Vanochtend weer wat meer rust in mijn hoofd. Ik heb er nu wel vrede mee. Het heeft allebei zijn voors en tegens, en ik berust erin dat het een ks wordt. Ook omdat ik het niet trek om weer tot 42,3 wkn door te lopen. Nog een keer proberen en dan toch nog een keer proberen en voor je het weet ben je een week verder. Dat staat me van Mathijn nog zo goed bij...
    En vorige week zeiden we tegen elkaar, we geven de natuur de kans om tot 41 wkn een normale bevalling te hebben. Daarna is het klaar en gaan we voor een ks. Dussss....
    Ik focus me nu ook volledig op alle voordelen die een ks heeft ;) En ik hoop gewoon snel weer op de been te zijn!

@PrincessD. Bedankt dat je de moeite neemt om hier op mijn verhaal te reageren, dat waardeer ik enorm! Zoals je hierboven kunt lezen ga ik toch voor de ks. En of dat nou wijsheid is....ik weet het niet, maar het voelt wel oké nu.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik meld me ook weer met BIB...gisteravond en vannacht een erg onrustige buik met (voor)weeen die toch wel regelmatig kwamen...nu gaat het wel daarmee
    ik zie erg wit en ben misselijk en heb nog steeds hoofdpijn.

gisteren naar de vk geweest en mijn bloeddruk was gisteren 140/80..ze vond het niet verhoogd..
    nou ik vind het wel aan de redelijk hoge kant aangezien ik de hele zwangerschap de bloeddruk rond de 110/60 heb gehad.
    Het toucheren en strippen heb ik achterwege gelaten..ik dacht dat ik mezelf de pijn beter kon besparen, we moeten toch eerst afwachten wat de uitslag is van de 24-uurs urine.
    Vanmiddag om 16 uur kan ik bellen voor de uitslag.

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Liesje. Hou jezelf goed in de gaten hè. Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt of het nog 'goed' gaat me je. Bloeddruk is zeker niet te hoog maar in combinatie met zwangerschapsduur, bloeddruk voorheen, hoofdpijn en misselijkheid zou ik wel extra alert zijn!
    Ben benieuwd wat er uit je urine onderzoek komt... We wachten af!

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    sensee: je hebt wat gemist hoor.. er is wel een nieuwe baby geboren.. gistereavond is tjilpje bevallen van dochter rosa...

(of had je die al gezien en bedoel je van daarna??)

irene: sorry hoor.. ben ook zo;n nieuwe mama die jullie beetje verwaarloosd heeft maar had weinig keuze..
    maar nu ben ik een 'vrije moeder'!!!
    de kraamhulp is net weg en ik heb weer meer tijd dus zal daar ook gebruik van maken tbv het forum!

maar ben wel heeeel veel aan jullie blijven dnken hoor..

6. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Tjilpje; eindelijk meid!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam!

Irene; zag dat je een datum voor ks hebt. Sterkte meid met die moeilijke laatste loodjes! Dikke knuffel!

Dames, sorry dat ik hier niet zoveel meer ben... Ik kan het gewoon allemaal niet bijhouden.. Ik probeer wel de laatste nieuwtjes te lezen, maar het lukt me niet m overal op te reageren. Sorry!!

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    is idd behoorlijk rustig hier.....

maar heb wt te doen hoor ik nu...
    prinsesje is wakker.. :) etenstijd!

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooh maar zo bedoel ik het niet hoor!! Ik snap het namelijk heel goed, en ik denk dat ik volgende week ook minder/niet aanwezig ben op ZP. Alle begrip hoor! Het is meer dat het zoooooo gezellig was met alle meiden toen er nog geen beebs geboren waren :D Ik vind het echt een super gezellige club hoor.
    Maar over een paar weekjes zitten we allemaal bij het "De Mama's" November 2010 Mama topic!! En dan komt het allemaal weer goed. Ik spiek nu al stiekem daar, zodat ik binnenkort zo in kan springen ;)

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

ik eerlijk gezegd nog helemaal niet....
    anders ben ik bang dat ik hier helemaal niet meer kom... :)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hier heeft er eentje net zn eten op :).
    Hebben jullie baby's ook dat ze zo vervellen?? OP het cb zeiden ze dat het normaal was, maar Jaime had dit echt niet. Hij lijkt wel een slangetje ;). Als ik zn kleren uittrek ligt er een hele lading 'roos' op het aankleedkussen om het nog maar niet te hebben over zn sokken!

Wendy ah lekker toch dat de kraamhulp weg is dan. Wat je zegt wat meer tijd, voelt soms beetje als een verplichting heh zo'n kraamhulp in huis. Gaat alles goed met Yinthe?

Liesje ik hoop voor je dat de uitslag van de urine goed is. Je bloeddruk is echt niet hoog hoor! Bij mij was de vorige zw.schap de bloeddruk 150/100 en met name de onderdruk is hoog.
    Onderdruk 80 is prima hoor, je bent ook hoogzwanger!

Irene fijn dat je er nu een goed gevoel over hebt. Ik heb nog even teruggerekend hoe lang hechten etc. Ik had Sacha best even bij mij. En 2 keer. Tussendoor ging hij nog op zo'n bedje dat ze die controles doen etc en die apgar etc. Maar hij is dus om 9.02 geboren. Denk dat hij kwart over negen of tien voor half tien met Michiel mee ging. Ik lag om vijf over half tien op die uitslaapkamer en hoefde daar maar een kwartier te blijven. Daarna werd ik meteen naar mn kamer gereden.
    Ik hoop voor je dat je lekker snel hersteld! Nu voor de ks extra gezond eten en proberen je rust te pakken.

Mrs Miami jeetje pakjes van maat 44:$ Dat is wel heel klein! Balen van de slechte nacht!

ik ga even spammen zo! Mn eigen sinterklaasje en Sacha! :)

11. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Irene, Ik snap echt wel wat je bedoeld met een KS.
    Als je met je zoontje zo lang overtijd was, kan ik me het heel goed voorstellen dat je niet weer zo'n traject in wilt gaan.
    Ik vind je keuze hartstikke goed.
    En natuurlijk heeft het wel zo zijn mindere kanten, maar ja zo lang overtijd lopen is ook geen pretje!
    Succes meid.

@ Liesje, nou ik vind je bloeddruk wel erg aan de hoge kant hoor.
    Maar de VK maakt zich geen zorgen?

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mn eigen sinterklaasje :):D

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Close upje..haha

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zie ik gelijk dat ik mn haar ook wel weer eens mag bijkleuren ;)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mn ventje..hij ligt steeds zo op zn zijkant van het hoofdje maar dan is zn oor dubbel geklapt..haha. Hij werd geboren met platte oortjes en heeft nu flappies :p

16. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Sense wat een leuke foto's
    Dat sintenpakje vind ik echt sweety

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En de laatste van mn ventje

18. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    die laatste is lief, wat een mooi kereltje zeg

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb savonds zitten huilen op de bank van de pijn peet heeft toen de handkolf gepakt en heb toen een fles afgekolft toen was de druk er een beetje af! daarna heb ik niet meer gekolft en moet zeggen dat het tot nu toe goed gaat! even afkloppen he:D

veel plezier bij de intocht

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat een lieve foto's sensee!

Deel Deze Pagina