November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Meid je ziet er super goed uit joh!!! En heerlijk foto's van Jaime. :D

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooooh verliefd!!! En die kleine mannetjes zijn zo lief hè! (ja sorry heb alleen (nog) maar ervaring met jongetjes ;))

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    \

Ja het begint wat te worden. IN het begin hebben ze die ogen niet zo open, althans hij niet. Nu kijkt hij echt een beetje rond en maakt soms wat geluidjes.

Die sint is lachen heh. Ben echt een HEMA fan! (daar had ik het pak en baard gehaald, geweldig voor die kids heh..haha)

Ik ga even alle kaarten op een slinger maken in de gang. Het worden er nu wat teveel om rond de spiegel in woonkamer te hangen...ze vallen steeds naar benee..

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ik zal je vertellen wilde gisteren mijn 'eigen' laarzen weer aandoen...:$ mooi dat ik daar dus gewoon bij lange na niet in pas...Echt vreselijk!

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goed dat het wat beter gaat met je boobs MrsNuke!!!
    Sensee, wat een mooie fotootjes zeg :)

MrsMiami, ja het was een maatje00 (44-46 eigenlijk) omdat ik aan de verkoopster had gevraagd maatje 50 te geven, maar ze had zich vergist!
    Gisteren wilden ze in Hasselt niet ruilen omdat dat niet zou mogen van de hoofdzetel (had kaartjes afgeknipt), maar ben vanmorgen naar Sint-Truiden geweest en daar was het geen probleem... ;) raar toch met dezelfde hoofdzetel he!
    Nu heb ik er 2 nieuwe!!! Maatje 0 (50) en 1 (56) tis een witte pyjama met een roze muisje op en GIRL en een roze met een schaapje op... als ik het fototoestel vind, zal ik even spammen :)

Knufje voor iedereen die hem kan gebruiken!!!
    Oh ja, weten jullie of ja mag vrijen als je je slijmprop hebt verloren? En in bad gaan?

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja lief maar meisjes ook lief!
    Ik moet wel wennen aan dat verschonen hoor!! Hij plast alle kanten uit joh. Dan leg ik er nu een doekje op maar dan gaat hij ook plassen en zijn heel zn kleren weer nat...en weer verschonen...
    Ook met poepluier wat een gedoe om die balletjes helemaal schoonmaken. Ik vond dat met een meisje wat makkelijker!

Ga echt vandoor nu, de slinger maken. Zo nog ff stofzuigen en dweilen dan kan ik bezoek netjes ontvangen ;)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @IreneH, krijg je een ks omdat je ruim over tijd loopt? Proberen ze het dan niet meer eerst met gel (inleiden)? Spannend hoor meis, kan me voorstellen dat je er ook wel aan toe bent!

@Wendy, ben je "blij" dat de kraamhulp straks weg is?

@Fem, een rotavond achter de rug :(. Wil je erover praten?

@Sensee, wat vervelend dat Jaime was gevallen :(. En heerlijk dat Sascha het zo goed doet! Mooie foto's!

Jaa Tjilpje is bevallen zie ik, gefeliciteerd met jullie dochter Roos!

Zat druk bij te lezen en te reageren en toen kwam mijn kleine mannetje, die wilde aandacht, ds ben de helft alweer vergeten :).

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En iedereen weer bedankt voor de lieve woorden! Ik ga vanavond met een goede vriend even een avondje "feesten", we gaan weer eens lekker naar een salasparty! Gezellig, hopelijk kan ik het nog, want direct toen ik zwanger was, moest ik stoppen omdat ik te misselijk was :(.

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Tjilpje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje ♥

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ga ook even foto spammen :D
    niet zo'n onwijse qualiteit maar heb ze gemaakt toen we in het ziekenhuis lagen met me mobiel stuurde namelijk elke avond voor het slapen gaan een foto naar peet toe!

11. LittleMonsters

nog eentje lache bekkie

12. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Ineke, ja dat mag gewoon (of tenminste zover mijn VK me een tijd geleden uitgelegd heeft). Zolang je vliezen niet gebroken zijn is dat allemaal geen probleem. Als je vliezen breken mag je geen sex meer hebben en pas in bad als je actieve aanhoudende weeen hebt. Zo is het mij in ieder geval verteld :)

Controle gehad bij de VK en alles nog prima in orde. Genoeg vruchtwater, bloeddruk 100/60 en hartslag van de kleine was goed te horen.

Vroeg haar nog even naar het volle maan verhaal, en zij zegt ook dat het lijkt te kloppen. Dus meiden die nog BIB-en, hopelijk hebben we maandag allemaal een kleintje in onze armen ;)

13. LittleMonsters

foto modelletje :D

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dank je Indigo!
    MrsNuke, wat een schatje :)

Nog iemand die het felecitatieboek van tjilpje niet kan openen?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    MrsNuke, wat een prachtig mannetje!

16. LittleMonsters

en naar deze keek ik elke avond toen peet weer naar huis ging :(

me 2 mannetjes zie nu pas hoe moe peet eruit zag hij was helemaal gesloopt!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga me maar eens op de was storten, de mannen liggen beiden boven (wakker nog ;)), maar hopelijk slapen ze snel!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    * Inbraak*
    MrsNuke wat een lieffie!
    Hoe is het nu met je?
    Want we hoorden vanalles over je in het januari topic van mimi (kim)
    Hoop dat je je al wat beter voelt.
    groetjes Elif
    * uitbraak*

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik kopieer het hier ook ff voor je van ons jan topic.

Aaaaah dat is heftig , jullie hebben niet eens echt kunnen genieten.
    Nu maar goed inhalen.
    Dat van die streptococcen , weet ook niet hoe je het schrijft sorry hahaha, daar word je schijnbaar bij ons zh op getest van te voren.
    Een vriendin van mij had dit ook , maar dat hadden ze voor de bevalling getest.
    Ik hoop dat je nog verder goed hersteld en lekker kunt genieten van de zwangerschap.
    En nu prachtige foto´s van jullie mannetje ipv je prachtige buikfoto´s toen!!
    xxx

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja, met Mathijn is het nogal een lijdensweg geweest. Toen met 41 wkn aan het zh overgedragen door de vk. Toen zijn ze nog zo'n 1,5 wkn bezig geweest om te proberen in te leiden, maar dat is allemaal mislukt. Om de dag naar het zh, daar gel en ctg en de hele mikmak, maar er gebeurde helemaal niets... Uiteindelijk is Mathijn met een ks met 42,3 geboren.
    Inleiden met gel is, door de ks, geen optie meer, maar met ballonkatheter was nog wel een mogelijk geweest. Maar ja, de gyn riep dus gisteren gelijk "Niet inleidbaar" en kwam met een datum voor de ks. En na een avondje en nachtje nadenken kan ik me hier nu wel in vinden...

Deel Deze Pagina