Fijn dat je er even rustig over na hebt kunnen denken en dat je je er nu wel in kunt vinden (ook niet geheel onbelangrijk ). In ieder geval super dat je alles voor jezelf ook op een rijtje hebt kunnen zetten!
Zo mn huisje is weer aan kant. Niet zo netjes als ik normaal doe want merk toch nog wel dat het wat inspannend is maar voor het oog ziet het er prima uit Debby goed dat je even eruit gaat. Beetje je zinnen verzetten is ook nodig.. Oh er brult er hier eentje..ben ik ook niet gewend
ha meiden, Even snel vanaf hier, Renzo is niet helemaal in zn doen, wilt het liefste de hele dag bij papa of mama liggen, lijkt heel erg honger tehebben en huilt dan ook best wat , vind het zo zielig en zit echt ff met mn handen in het haar, wat is er nou toch??? Baal ik weer omdat ik zo weinig tijd voor jullie heb en zo graag bij wil blijven, pfffff....... en dan denk ik aan Owen en Thijs en dan denk ik; wat klaag ik nou joh... Nog afgezien van alle bib en dat jullie het zo zwaar hebben... argh.. hahahahahaha . Hoe gaat het met jullie???????? xxx van mij
sensee: ja hoor alles goed met Yinthe! maar heeft idd sinds vndaag ook van die velletjes... wist al ff niet meer wat ik er van moest denken wnt ik ontdekte het pas toen de KH al weg was dus kan het niet vragen.. ..leuke foto's heb je gespammed!!!! wat een lief sinterklaasje! debby: ja eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee dat ze weg is maar dat ligt niet aan haar hoor. ze was hartstikke lief enzo maar kan niet zo goed tegen als er een ander de baas wil spelen in 'mijn huis'.. ben nogal gesteld op mn privacy... *bloos* wat goed en fijn dat je vanavond naar salsa gaat! ff beetje afleiding kan geen kwaad voor je... hoop dat je een leuke avond zult hebben. mrsnuke: leuke foto's van je kereltje! echt een modelltje idd..! kan papa straks z'n hart ophalen met zo'n zoon voor de lens ineke: felicitatieboek van tjilpje doet het inmiddels.. had spelfoutje gemaakt.. excuses.. fem: hoe lang heeft renzo dat al dat aanhankelijke en huilen? zou het niet zo'n 'regeldag' kunnen zijn? dat had Yinthe gisteren en vandaag ist weer over.
hier is hubbie ook weer thuis! joepie!!!!! vanmiddag gaan we naar het kraamfeest van t buurjongetje ... heb er zin in !!!! (stiekm showen met ons eigen beebje..hihihihihi)
mrsNuke: wat een mooie foto's Irene: fijn dat je , na een nachtje slapen, toch de juiste keuze blijkt te hebben gemaakt. Pff las je verhaal, wat een gedoe heb je bij je eerdere zwangerschap gehad zeg! felicitatieboeken?? euhm volgens mij heb ik wat gemist? waar vind ik dat? Ik feliciteer altijd gewoon hier, en nergens anders (niet met opzet dus...) Slijmprop: volgens mij mag je nog wel vrijen en badderen hoor, als je hem bent verloren. Ik heb trouwens die van mij pas verloren tijdens de weeën, nadat mijn vliezen waren gebroken.. Heb hem in zijn geheel gezien. Best heel kunstig zo'n prop slijm
Felicitatieboeken: Ja Jootje er is er voor jou ook eentje! Als je onderin mijn onderschrift even klikt op de link November mama's. Als je dan klikt op Mama's dan krijg je de hele lijst met alle kindjes die al geboren zijn. Aan het begin van elke regel staat een symbooltje, als je daarop klikt kom je in het felicitatieboek. Voor elke bevallen mama is er eentje! Enne...bedankt voor de knuffel
Hee meiden, hoe is het met jullie? hier gaat het goed. alleen 1 van onze honden had de speen kapotgebeten van ons mannetje en toen sliep die niet meer zo goed dus even snel een nieuwe gehaald en 1 reserve liefs, simone
Spannend Liesje! Ik duim voor een goede uitslag. Kraambezoek is weer weg, was gezellig. Leuke kleertjes gekregen een mooi spijkerbroekje en een stoer vest!
Ben ik iig niet de enige met een vervellend kindje. Ik smeer ook als een gek met zwitsal maar daar valt niet tegenop te smeren! Hier zei de kraamhulp dat het is omdat hij groeit ofzo??? Maar ik begreep er niks van omdat Jaime het nooit had!