ik zie dat mijn banner niet klopt... verander ik dan wel even. Hoe gaat het hier? Ik heb een bevalling gehad van 12 uren. Om 4u 's morgens zijn vliezen gebroken. Van daar af was het een ware veldslag. Veel stagiairs die infusen niet goed prikten enzo... Aan weeënstimulatie gelegen (wat veel te hoog stond waardoor ik en Tristan het moeilijk aankonden --> hartslag baby reageerde erop). Tegen 12 u nog maar 4cm en ik een epi gevraagd. Tegen 13u eindelijk ook één gekregen. Om 3u al 8 cm maar volledig stilgevallen. Tristan is pas om 18.16u geboren. Ik had een klein knipje nodig maar de eigenlijke bevalling ging vlot. Na Tristan gehoord te hebben en gehecht te zijn, ben ik flauwgevallen waardoor ik nog een uurtje in observatie moest blijven. Ik ben veel bloed verloren maar ondertussen gaat alles super met ons!
*Blieb* *Blieb* Baby nieuws!!!!! Nelly is vanmorgen om 05.26 na een bevalling van nog geen 1,5uur weer een trotse mama van een dochter Marjolein geworden! Ze is 52cm en weegt 3480gram.
@Nelly: Gefeliciteerd met jullie DOCHTER! Hier een superslechte nacht gehad. Ons oudste zoontje is nooit wakker, maar vannacht werd hij vier keer huilend wakker. Hij zei een zeer oor te hebben en wilde koude washandjes erop. Arm manneke... Hij had vanmorgen ook koorts dus de dokter gebeld en kunnen om 11.00 uur terecht. Tussendoor moest ik ook Luuk nog voeden vannacht dus bijna niet geslapen..
Dit topic krijgt een mooi slotje aangezien de 5000 posts zijn behaald, veel kletsplezier in het nieuwe topic http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/239397-november-mamas-2010-deel-5-a.html