Ja kun je nu niets meer aan doen...helaas. Hier ook Manlief stoomt als de boot van Sint en moeilijk te weerstaan soms.
Zo. Mijn baarhaar zit weer goed . Trouwens, volgens de Mittendorf-Williams methode is 2 nov mijn bevaldatum...
Hoi meiden, Nog geen nieuws van Luukske? Of heb ik daar overheen gelezen? Met Amé gaat alles goed, ze is alleen onwijs misselijk nog en spuugt dus best wel veel. Maar ze drinkt ook goed, dus dat heft elkaar weer op. De borstvoeding is dus prima op gang gekomen. Hebben een leuke kraamverzorgster dus dat scheelt ook alweer. Ik zal jullie nog even een foto van Amé showen onze kleine haarbal
Fem: en alsnog zo'n grote baby... Soms geloof ik wel in karma... Het zal me niks verbazen als wij gewoon doorlopen t/m 42 weken. Eigen schuld
WAUW MoedertjeB, wat heeft ze een mooie bos met haartjes zeg!!!! Wat heerlijk!!! Fijn dat de BV goed op gang is gekomen zeg!!!
Haha hoe groot was de baby van Fem anders wel niet geweest Nee hoor dat is een heel flauw grapje van mij Sorry!
WOW MoedertjeB! Wat een prachtige dochter! En dat haar! OMG *smelt* Wat fijn dat de borstvoeding goed lukt en dat jullie kraamhulp leuk is!
Maak jij maar grapjes, maar jij hebt ook slechte karma Manlief is met me mee gestopt trouwens. Ik zou het werkelijk anders niet vol kunnen houden... Dus vind het al heel knap dat jij niet net zo hard meerookt!
Fem: laten we het hopen dat je morgen bevalt! Volgens die methode is mijn bevaldatum: Zondag, 24 Oktober 2010 Ik geloof het toch niet helemaal? (Maar dat komt natuurlijk door die langere cyclus. Die methode vraagt niet naar cyclusduur..)
MoedertjeB wat een schatje zeg!!! super dat alles goed gaat! Babyproject, LOOOOOOL ok, nu MOET je beebje wel komen he!!! Ben hier nog steeds alleen thuis, dus na mijn badje even relaxen met laptop op school en een heruitzending aan het kijken van het engelse Dirty Cows... kennen jullie dat? Met die boer Alexy (trouwens NL-BE roots) *zwijmelt* hihi leuk zo'n lui namiddagje! Beebje vond het bad trouwens ook super! Enkele ferme schopjes gevoeld!
Lijkt mij niet verstandig te doen... Maar ja in de file staan met uitlaatgassen....heb ik ook dagelijks gedaan tot week 34. Niet dat ik het daarmee goedpraat hoor. En 24 oktober bevallen...
Wat erg! Lees net in het topic 'beroemd en zwanger' dat de baby van Lily Allen dood geboren is!!! Ben geen superfan, maar zoiets raakt me toch altijd hoor...
Ja ik zag het op telegraaf.nl. Zes maanden zwanger was ze heh. Erg lang geleden een collega van mij 35 weken zwanger ze moest nog een week voor haar verlof..Maandagochtend maar zij was er niet terwijl ze altijd zo stipt was.. Had ze de zondag haar baby niet gevoeld, naar het zkh en foute boel. Zo vreselijk. Ik heb foto's van haar meisje gezien en het was zo'n mooi kindje. Echt afschuwelijk. Ze zijn er nooit achter gekomen waarom het kindje net voor geboorte was overleden.
Jeetje, kan jullie echt niet bijhouden hoor. Denk ik alles gelezen te hebben, blijkt dat ik toch nog wat gemist heb. Ga vanaf nu proberen om ook wat te reageren, maar weet niet zeker of het lukt hoor. Ff een korte update: vk heeft mij doorgestuurd naar de gyn. Afspraak staat voor morgen, kijken of ik inleidbaar ben en wanneer dat zou kunnen. Ben benieuwd, maar hopelijk dat het deze week dus geboren wordt....... Groetjes, Elleke