Betaalt heel slecht hoor (femman heeft Femvrouw die een goed betaalde baan heeft ), soms een gratis game maar daar is alles mee gezegd. Eet ze
ja dan moet je al richting ontwikkeling gaan dan verdien je bakken met geld maar kom daar maar eens tussen.. dan moet je wel een hele grote kruiwagen hebben!! ahhhh weet je waar ik toch zo'n trek in heb cake en dan niet gebakken maar het beslag wat nog rauw is ai ai ai.. dat is het eerste wat ik ga eten als de kleine eruit is
peet heeft een spelletje voor mij gedownload csi de nieuwste moet je moorden oplossen vind ik zo leuk hehe heb ze allemaal al gespeeld en nu is er eindelijk weer een nieuwe joepie
***Buddynieuws van Luukske*** Helaas nog niet genoeg ontsluiting dus nieuwe katheter die nog meer wordt opgeblazen. Wel om de 2 minuten weeën. ***Einde buddynieuws***
nou ik ga even zwemmen naja dobbere meiden ben er denk ik rond half 10 weer... niet teveel kletsen he
Luukske, jeetje, schiet niet op he!!! We duimen voor je! Debby, hier ook 'hulpmiddeltjes' voor de eisprong, gyn vermoedt een bloeding die als menstruatie werd aangezien, zonder effectief een ei (er was er ook nooit een te vinden met tempen en ovutesten)
Miza wat een heerlijk mannetje zeg! Super hoor!! En fijn om te horen dat het langzaam aan wat beter gaat. Hebben ze al enig idee wat het kan zijn met zijn armpje?
WHOOOHOOEEE!! Verlof!! Wat een heerlijk gevoel zeg. Nu even mannetje in bad doen en naar bed brengen enzo en dan kom ik vanavond even reageren.
coco: lekker genieten nu! Héhé, Denise ligt eindelijk op bed, pfff wat had die een humeurtje vandaag! Alles was "NEEEE! en ook was ze aardig aan het uittesten. oorzaak: slaap tekort! Vanmiddag sliep ze oook maar weinig aangezien ze hier nog steeds bezig zijn met renovatie van de straat. Voor ons huis is het meeste nu klaar geloof ik, ben ik allang blij om. Geen zin om te bevallen met het idee dat er allemaal werkmannen om het huis zweven
MoedertjeB- Zo die kleine kan de krulspelden wel in geweldig!! en wat fijn dat alles zo goed gaat. Miza- ook al een prachtig kereltje denk je wel een beetje om jezelf? blijf hopen dat het goedkomt met het armpje. Msmiami - iemand nog wat van gehoord? Luuske - meid dat schiet niet echt op he wat spannend!! blijf duimen dat het nu allemaal opschiet! Babyproject - ik vind dat jij nu aan de beurt bent Gamen daar hebben wij hier helemaal niks mee. Ben nooit verder gekomen dan het spelletje Bubbles Mijn dochter mag wel graag een spelletje op de Wii doen maar dan houd het ook wel op. Mijn man en ik doen er helemaal niks mee. Tandarts- ik heb het overleeft, boren zonder verdoving maar niet zo heel lang, er zit nu een noodvulling in. Hij vroeg nog wel van te voren of ik echt geen krampjes had Roken- ben nu voor de derde keer zwanger en dus voor de derde keer gestopt. Ik hoop er nu echt vanaf te kunnen blijven als ik stop met de borstvoeding. Bij de vorige lukte dat niet. (zit toch echt tussen je oren dan he) Meer kindjes- Nee wil ook niet een te oude moeder worden Ben nu net 32 en dit is ons derde kindje
@Luukske: Duurt inderdaad heel erg lang.. Ze zal het vast heel zwaar hebben na al die uren. Ik hoop dat het een beetje op gaat schieten Luukske! Sterkte!
Kreeg net nog bericht dat het wel erg zwaar begint te worden... Valt inderdaad allemaal niet mee! Las dat jij lekker bent wezen shoppen....jaloers!! Heerlijk hoor, leuke nieuwe dingen kopen, ik kan ook niet wachten!!!
Ja, ik ben de hele middag weg geweest om te shoppen. Ik pas alles weer gewoon dus was erg leuk om nieuwe dingen te kopen. Flink ingeslagen en ook voor het kraamfeest nieuwe dingen gekocht.
Luukske: zet hem op he! Het duurt wel heel lang Dat gun je niemand... De eerste novemberbeeb is voor jou hoor!