Niks van mrsmiami gehoord nee... Ik had al op de site gekeken of ze een buddy heeft, maar ze staat niet op de buddy lijst... @Tjilpje: drie keer stoppen en weer opnieuw beginnen! Dat valt niet mee. Zorg maar gewoon dat je deze keer echt gestopt blijft! Is veel beter voor je gezondheid, de gezondheid van je kindjes en de portemonnee
lekker hoor Marleen (ben er wel een beetje jaloers op ), lekker van genieten dus. Ik ben helemaal gesloopt op de bank terecht gekomen, pffffff..... ineens helemaal energieloos....
Bijna liter biter lemon op.... @ luuske je geduld wordt wel op de proef gesteld hoor... Hoop dat het nu snel gaat!
Beeb en ik zijn overigens weer helemaal goedgekeurd door VK. Bloeddruk eindelijk een beetje normaal. Had gemiddeld een bloeddruk van 100/50, vind ik toch wat aan de lage kant. Het was nu 115/65. Stuk prettiger! En ik mocht kiezen: - OF volgende week maandag (dan ben ik precies 41 weken) eerst naar de VK en dan de dag erna naar de gyn in het ziekenhuis, - OF volgende week maandag meteen naar de gyn. Nou doe mij dan maar meteen een afspraak met de gyn! Beetje onzin om eerst nog naar een controle van de VK te gaan als ze me enkel gaat verwijzen. Dus morgen word ik gebeld voor een afspraak voor volgende week maandag. Dan word ik niet meteen ingeleid hoor, maar gaat de gyn toucheren en kijken hoe ver mijn lichaam is, CTG maken en misschien een echo. En dan op basis van dit alles kijken wat de volgende stappen zijn. Als mn BMM nog potdicht zit, kan hij verder ook weinig doen natuurlijk. Ben wel blij dat het einde redelijk in zicht begint te komen. Het mooiste zou zijn als ik de afspraak bij de gyn niet hoef te maken of meteen weer mag afzeggen
Oh lekker BabyP naar de gyn en dat ze gaan kijken wat ze kunnen doen, ik hoop met je mee dat de afspraak gewoon lekker afgebeld kan worden, zou mooi zijn zeg. Voel me hier heel dubbel; wil heel graag bevallen maar ga anderzijds mn buikje / Beeb in buik ook wel missen.....
@Moedertjeb; wat een mooi meisje!! En idd veel haar! Kun je lekker vroeg aan de slag met speldjes en elastiekjes!! @Babyproject; hoop zo voor je dat die afspraak bij de gyn niet doorgaat. Mss geeft dit wat rust onbewust dat jullie meisje zich snel aandient... Word je al plat gebeld en gesmst of je al druk bezig bent??
@Fem: Ik snap het wel, je BIB missen. Het is toch wel gezellig he? Zeker als je weet dat het je laatste is... Vond het vandaag ook wel weer leuk, dat ze lekker aan het gymnastieken was. De kopstoten naar beneden kunnen me daarentegen gestolen worden
@nony: ik had ergens gelezen dat je minstens 17 liter moet drinken voordat je genoeg van dat spul binnen hebt?
Ik hoop het ook! Gelukkig heb ik nog niet zoveel "last" van telefoontjes en smsjes. Zolang ik blijf twitteren, gelooft iedereen het wel Mijn moeder en schoonouders houden zich ook verbazingwekkend rustig, maar die weten dat we meteen contact opnemen als er iets gebeurt. Even afkloppen hoor, straks word ik de komende week wel platgebeld
Hier schoonloeder na ruim een maand (18 sept voor het laatst gesproken) weer eens per telefoon komt informeren hoe het hier gaat...... 3 x raden wie er na de bevalling als eerste op de stoep wilt staan???????? Juist. Nou, dat gaat mooi niet gebeuren.
@Fem; hahahahaha.. hier ook weer schoonouders op bezoek gehad.. Zijn uit elkaar, schoonloederwas er vanmiddag en schoonvader stapt nu op. Heb hem 7 oktober voor het laatst gezien, haar 23 oktober. Gesprekken zijn echt dodelijk saai en zeer zeer oppervlakkig, wordt meer met vriendlief gesproken dan met mij. En idd hier wil schoonloeder ook meteen komen als de kleine geboren is. Maar heb duidelijke afspraken met vriendlief gemaakt en ik hoop dat hij ze nakomt....
Ik ben ingestort....had ik maar een beetje rustig aan moeten doen vandaag Ik vind het al vermoeiend om op de bank te zitten, wil eigenlijk gewoon mijn bed in. Denk dat als Greys zo is afgelopen dat ik het ook maar gewoon doe. Mocht er nog nieuws zijn van Luukske dan horen jullie het!! Anders tot morgen!!
@Irene; duik lekker je bedje in meid! Gister lagen wij er ook al om 20.45 uur in. Denk dat wij Bones lekker in bed gaan kijken, maar eerst nog een warme choco met slagroom!
Zo weer heel wat pagina's bijgelezen en even geen puf om te reageren.. Zal mijn best doen, morgen wat te plaatsen! Slaap ze voor straks!
hello lady's daar ben ik weer net heerlijk gezwommen hoop de laatste keer.. niet omdat het niet leuk is maar omdat ik dan bevallen ben.. lig nu heerlijk languit op de bank... wel met krampen maar daar zijn we zo ondertussen zo aan gewend8) hoe is het hier?
meschien een beetje stom maar zit net even naar me afteller te kijken en vind het plaatje maar lelijk waar een mens zich druk om kan maken
Ik ga maar eens douchen en op bed liggen. Hopelijk zakken die pijnlijke harde buiken dan... En dan hopelijk weeën vannacht? (wishful thinking) Slaap lekker meiden! Ik meld me morgenochtend weer. Luukske: ik hoop dat het vanavond toch echt doorzet! Je zal wel kapot zijn