November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fem Bataviastad is leuk hoor. Wij zijn er pasgeleden geweest. Gaan ook vaak naar Roermond. Maar eigenlijk zijn ze een beetje hetzelfde.
    Maasmechelen is wel leuker dan de hierboven genoemde... Maar is ook niet om de hoek heh.

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    fem, is het nog gelukt met je ring???

3. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh arme Luuske wat een domper zeg pffff.

MrsNuke kan jou man niet wat me fotografie gaan doen?

Hier het idee dat baby zich er vanonderen uit wil drukken pffff. Giga druk op mijn *piep*.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Meiden ik ga even 'wild' doen haha
    ga naar m'n zusje die hier 3km verderop woont en dan even naar het Kruidvat voor borstvoedingsthee... mag eigenlijk niet meer van m'n mannetje want m'n water moest maar eens breken, maar ja, dan hebben die dames van het Kruidvat nog eens wat om te vertellen he ;)

Niet teveel kletsen he!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    uhm..borstvoedingsthee?

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    even een vraagje he, misschien dat jullie dat weten
    ik heb nu ongeveer een 1,5 week last van pijn wat doortrekt in mijn bovenbenen aan de achterkant...soms zo erg dat ik gewoon door een been heenzak.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: ach nee toch meid...wat balen zeg......................nou duimen dat de kleine een deze dagen zich spontaan meld.....

jootje: mooie buik meid!!!

mannen: ooo megatoby!!!! mmm daar zou ik best een beschuitje mee willen eten;):D

liesje: misschien een zenuw die beklemd zit? vervelend.....

hier; de paar kilo die ik was aangekomen, zijn eraf...en nog wat extra...maar door mn blubberbuik zit mn gewone kleding nog niet fijn.....
    heb trouwens nu 2 ontstoken ogen:( had t voor de bevalling aan 1 oog al....die bleef wat dikker....nu is de onderkant ook weer dik en mn andere oog ook....ziet er nu helemaal niet uit....:( iemand een idee wat ik daaraan kan doen?

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Vanacht toch wel veel beter geslapen, moest maar 1 keer opstaan om te plassen. En zoontje lag naast papa te slapen, dus had ruimte zat om me te bewegen snachts..

Wat wordt het een rommel thuis als zoontje thuis is, overal ligt zijn speelgoed. Straks effe snel stofzuigen en dan alleen de keuken dweilen, is wel genoeg.. het hele huis ga ik niet meer vaak doen, want ik heb rugpijn.. En dan mijn wenkbrauwen epileren, is wel nodig..

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    peertje, Ik had bij isa ook een blubberbuik over, maar mijn oma raadde aan om een strakke band om mijn buik te doen, zodat het wat strakker wordt, ik weet niet of het allemaal helpt. Maar ik ga het na de bevalling proberen. Ben bang dat het nog erger wordt..

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    peertje, ontstoken ogen kan je schoonmaken met physiologische water, die je ook kan gebruiken voor je neus..

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ Ineke; Ohwwwwwww, mja, weet ik veel :) hahaha. En ga jij eens lekker wild doen ;).
    @ Sensee; Ja, heb ik ook gehoord over Maasmechelen, ik rij overal naar toe, maakt mij niet uit hoor ;). Kun je in Bataviastad ook pakken kopen (voor vrouwen???).
    @ Liesje; Ik hoop ook dat ze kunnen strippen, ik weet dat het nieta ltijd wat uithaalt maar dan heb ik in ieder geval het idee dat er WAT gebeurt daar, haha :). Vervelend die pijn, ligt uk niet stiekem op een spiertje te liggen zodat er wat afgekneld word????
    @ Wendy; Nog niet geprobeerd, ik heb nl niet zulk dun touw in huis.... zat te denken aan garen maar die zijn weer te dun... hmpf.
    @ Tjilpje; Oh lekker dan... hopelijk gaat het snel doorzetten voor je...
    @ Peertje; Ik zou gewoon ff langs de HA gaan, ik heb ook eens in de zoveel tijd ontstoken ogen, krijg ik vaak een zalfje voor...

Zo, ik ga ff ontbijten :).

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Luukske jeetje wat een tegenvaller zeg, nu afwachten dus, succes.

Ik heb een erg rustig kindje in mijn buik, vind dat niets heb liever dat ik de kleine even goed voel voor mijn eigen gevoel.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wat is dat dan????

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mannen, mijn man is 7 jaar ouder dan mij..

hakken, ik draag nooit hakken.. ik vind het niet lekker lopen.. Ik draag ballerina´s of sportschoenen.. en in de winter laarzen zonder hakken..

schoenmaat, ik heb kleine voetjes, maat 36, heel soms pas ik ook maat 35.. hangt van de schoen af..

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    physiomer neusspray 100% natuurlijk en zeewater, kan je denk ik bij de apotheek kopen.. hier in belgie verkopen ze dat.. je spuit het op een watje en dan van buitenkant naar binnenkant schoonmaken..

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja hier ook af en toe ik hou het steeds maar op dat bekken wat niet meewerkt..Ik heb het trouwens maar aan 1 been..

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    zoals Fem het ook zegt, kan je beter naar de ha gaan... Die kan een zalfje geven..

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    dAt weet ik eigenlijk niet..
    In roermond wel daar zit ook een D&G outlet...erg mooie pakken voor dames!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb het erger aan het linkerbeen dan aan het rechterbeen maar het is verdraaid vervelend :x

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhhhh zeg dat nou niet *dekt ogen en oren af* zooooooo verleidelijk........... ik mag toch wel 1 pakje van D&G kopen voor mezelf...... als kado zeg maar voor de bevalling enzo... :p ghehehehehhee........ ohhhhh ikwilhetikwilhetikwilhet....

Ik ben niet shopverslaafd ofzo hoor ;)

Deel Deze Pagina