Haha dan moet je daar maar heengaan! Het leuke is ook...of mss vindt Femman dat niet leuk...dat er ook een kinderafdeling bijzit... Jaime heeft dus leren lopen op kleine D&G slofjes
Peertje gewoon watje met gekookt water en dan paar keer per dag schoonmaken. Richting het hoekje van de oog wrijven heel voorzichtig..
fem: ik had het er net weer over met hubs, maar hij bedoelde toch nog een andere techniek als waar ik de link van het gezet.. daarbij beginnen ze juist bij de kant van de ring, en dan niet de draadjes tegen elkaar aan richting top draaien maar met meer afstand, zodat de ring deze als 'spoor' kan gebruiken om eraf te komen. daar kan ik alleen niks van vinden op google... maar in het zh en ambu personeel doen ze het wel op die manier
ben net ff streng toegesproken door mn man.. hij wil niet dat ik vanmiddag weer ga zeggen dat het allemaal nog wel gaat... hij zegt dat ik dat iedere keer zeg terwijl het helemaal niet zo is en hij kan er niet tegen dat ik er iedere dag zo vermoeid bij loop. hij wil dat ik gewoon echt ga zeggen dat ik me zo slecht voel zodat ze weten hoe het werkelijk zit... durf nu niet eens meer iets anders te zeggen denk.. kleintje beweegt hier wel erg minimaal vandaag...
Hallo meiden, Even weer een klein berichtje van mij. We zijn inmiddels over naar ons nieuwe huis. We hebben het gelukkig gered voor dat onze kleine meid er is. Ik hoef niet in de stacaravan te bevallen. Het is nog niet helemaal klaar,maar de belangerijkste dingen zijn af. Heb ook nog geen comp, dus zit nu even achter de laptop van hubby. Sinds zondagavond verlies ik enorm veel slijm met af en toe wat bloed erbij. En regelmatig het gevoel of ik ongesteld moet worden. Geloof dat het toch wel wat aan het rommelen is. Erg spannend hoor. Maar het mag komen hoor. We zijn er klaar voor. Al kan dit ook nog wel even duren. Man lief is in ieder geval erg bezorgt. Als ik ook maar iets te lang op de wc blijf, hoor ik al "alles nog goed met je" Wel lief hoor. Het komt allemaal zo dichtbij meiden. Een aantal zijn er hier inmiddels al mama. Of druk bezig nu met puffen. In ieder geval allemaal veel succes.
Ohhh meiden (zit ondertussen op de sites van maasmechelen en bataviastad te kwijlen), duimen jullie met me mee dat de VK IETS kan doen voor me...??? Ik ga er nu vandoor...
Ook hier slechte nacht gehad.. @luukske, balen meid! hopelijk zet het gauw door! @ Fem *duim duim duim*
@Sensee: Kijk maar eens op de site van omoda, is echt een aanrader vind ik. Ook gratis verzending en je kunt heel makkelijk zoeken op een bepaald type schoen. @Fem: Ik zit nu ongeveer 1 kilo boven mijn normale gewicht. Er mag nog wel iets af voor het mooie vind ik. Hakken van 9 cm?? Wauw! Daar kan ik nooit op lopen.
@Liesje: Ik denk ook dat het van je bekken komt. Ik heb het ook soms en bij de eerste had ik het heel erg. Net of er heel hard aan de spier getrokken wordt. Erg pijnlijk. @Peetje: Bij de Hema hebben ze van die corrigerende hemden. Je buik wordt dan wat platter gedrukt. Zit erg lekker vind ik. (en ze zijn nu in de aanbieding voor 12)
Ik had er tijdens deze zwangerschap nauwelijks last van, maar nu ik bevallen ben heb ik er wel weer last van. Blijkbaar doe ik nu teveel denk ik.
Peertje, inderdaad physiologisch water (zoals je gebruikt om babyneusje proper te maken) of even bij de apotheek langsgaan voor een zalfje, kan namelijk besmettelijk zijn en dan kom je er niet vanaf he en kunnen de kids het ook krijgen... Liesje, ja bv-thee, stimuleert de melkproductie en verlaagt het risico op darmkrampjes bij de baby! Gewoon in de natuurwinkel gekocht en is van Weleda! 4 kopjes per dag is voldoende! en ik denk dat je -net als ik- een geknelde zenuw hebt!!! Weinig aan te doen helaas!
Hoera voor Paint!!!! En die onderhemdjes van Hema wil ik vandaag ook gaan halen... DUIM DUIM DUIM voor Fem!!!! Net naar schoenenwinkel Torfs geweest, er was een bon bij de Flair om voor 15euro namaak Uggs te gaan afhalen, zagen er leuk uit, al is het maar voor thuis, maar natuurlijk om 11u00 al uitverkocht in 36-37-38 (behalve grijs) pfff waarom doen ze dan zo'n actie? Je moest eerst de Flair gaan kopen en dan naar de winkel stormen? Echt belachelijk vind ik dat... hmmm heb zin in een boze email! Zo nu mijn eerste kopje Frambozenbladthee proberen, ga er denk ik wel wat honing indoen...
ken ik helemaal niet, bv thee.... ik ga wel bv proberen maar mocht het net zoals de vorige keer niet lukken of goed lopen dan ga ik niet weer stressen om het maar te laten lukken en dan stap ik zo over op fv
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik naar een manueel therapeut geweest en na twee behandelingen was ik zo goed als helemaal vanaf.