Nou het bellen is hier begonnen hoor...Mss had ik de datum niet moeten noemen . Iedereen ben je nerveus en bla bla... Pffff ik zat m al een beetje te knijpen maar dat wordt nu nog erger
ik ga ook de bv thee halen, want bij Isa was mijn melkproductie al na 2 maanden verminderd.. hopelijk helpt ie dan echt..
Liesje ik heb bij deze en mijn vorige zwangerschapsisschias gehad en had dan pijn in mijn bil wat soms uitstraalde naar mijn been, er zit dan een zenuw knel en na losmasseren bij de fysio voelde het bij mij weer aardig aan. het is erg vervelend hoop dat het snel minder word. Mijn man had vandaag een dagje vrijgenomen om de wc verder te betegelen maar is geen hele dag bezig dus ik zei nog ook zonde van je dag dan nee hoor had bedacht dat wij vanmiddag nog even naar een babyzaak gaan om nog wat laatste dingen te halen en een kadootje voor Tygo vond dit toch wel lief dat hij daaraan dacht.
Ja is ook wel weer lief bedoeld maar wel vervelend. Ik zeg heel vaak ik wou dat het al weekend was maar wil dat nu wel heeeeeeeel erg graag. Mn moeder zei aan de tel ook gelijk al oh dan komen we woensdagavond wel gelijk langs..ik zeg uhh nee lliever niet. Nou donderdag neem ik dan wel vrij ook dan komen we dan in de ochtend wel langs (vast 8 uur 's ochtends) uhh nee liever niet. Ik wil gewoon dat Jaime hem eerst ziet en aan hem kan wennen...Die baby loopt niet weg heh. MAar ja dan heb ik dat gezegd en dan voel ik mij ook weer schuldig heh..
niet schuldig voelen, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om zoiets te zeggen. Hier zou precies hetzelfde gebeuren..geen rust voor ons viertjes in het begin omdat iedereen zo graag de baby wil vasthouden zien enzenz het liefste had ik dat iedereen gewoon de 1e 2 dagen wegbleef maar ja dat kan je weer niet maken
Ja dat vasthouden zo gelijk hou ik ook niet van. Vorige keer trok mn schoonvader Jaime gelijk uit dat wiegje (hij had toen net gehoord dat hij nierkanker had dus was ook wel erg, maar dan nog heh om haar nou gelijk te pakken zonder uberhaupt te vragen..)
Vreselijk he als iedereen al onmiddelijk vanaf de 1ste seconde erbij wil zijn! Mijn ouders zijn een beetje triest omdat ze niet gelijk met ons mee naar het zh mogen om op de gang te wachten zoals ze bij mijn zusje hebben gedaan (die spijt had dat ze gebeld had trouwens) Ze hebben gewoon van 8u30 tot 13u30 buiten gestaan he om te wachten en ze waren eerder op de kamer dan mijn zus zelf! Nu gaan we bellen als we bevallen zijn, hebben we toch nog een uurtje of 2 eer de grootouders aankomen! De tantes mogen ook dan komen en de rest pas vanaf dag 2-3!
Fem, veel suc6 bij de vk! Ja, en het is al de 3de keer dat ie dat vraagt, weet ik veel . Zou het wel graag weten, dat is het niet, HAHA Jullie babbelen echt veel! Sorry dat ik niet meer bijlees maar ik kan echt niet meer volgen. Ben wat wasmachines aan het draaien enzo. 'k Voel me precies zo grieperig vandaag, 'k had gisteren ook zo'n periode (zo'n 3 uur misselijk en rugpijn) maar dat is gewoon over gegaan. Zal nu ook wel zo zijn. Toch vreemd!
Dat is toch ook niks dat ze op de gang staan wachten. Je moet zelf nog bekomen van alles wat gebeurd is en aan je kind wennen...geen pottenkijkers daarbij hoor. Ik krijg nog die morfine dus wil het gewoon echt niet...Hier vanaf of donderdagavond of vrijdag en als dat niet lukt dan wordt het gewoon het weekend.... Wil ook dat Jaime eerst weet hoe haar broertje heet en niet de opa's en oma's. En we willen het haar zelf vertellen dat hij is geboren. Dus Michiel belt en dan eerst met haar praten...dat is weer het voordeel dat ze vier is en alles begrijpt.
Ik kan jullie niet bijhouden hoor , komt wel weer als Owen thuis is. Vandaag een gesprek gehad met de ka en zij was ook erg positief over ons mannetje! Hij groeit goed, heeft gisteren zelfstandig gedronken (niet zoveel als ze gehoopt hadden, maar voldoende om te groeien ) en we hopen nu dat hij deze lijn voort blijft zetten. Zo ja, dan kunnen we eindelijk kijken voor een ontslagdatum. Laten we hopen dat Owen nu zo goed blijft drinken (liefst nog iets meer). Ik houd nog een slag om de arm (niet om negatief te zijn, maar omdat hij vorige week ook 1 goede dag had en daarna terugviel).
Hoi laat even van me horen alvorens vanaf pagina 62 te gaan bijlezen Kersverse mama's hoe gaat het met de beebjes??? Gisteravond om 23 uur een voorproefje gehad van weeën maar dit keer de echte pijnlijke en mijn man was in paniek Na een uur ging het beter ,had mijn man nog goesting om het wat mee te helpen maaar dat heeft niet afgedaan ,jammer Morgen naar de Ikea voor wat Sint en naar de lokale babyshops daar ook eens zien (Heerlen). Liefs
Hoi Lilalien, veel plezier in de Ikea, zo'n leuke winkel he En lastig, die voorweeën... gelukkig zijn ze toch nog overgegaan! Debby, leuk dat je goed nieuws krijgt van je mannetje! Sensee, inderdaad, laat het 'gezinnentje' maar eerst wennen en het zusje krijgt voorrang dat vind ik ook hoor! zo ik ga even aan de strijk, dan is dat ook weer van de baan
@ Mrsnuke; ja het leek mij achterna ook wel lekker om te zwemmen, voel je je zo heerlijk gewichtloos! En oh wat een vent heb jij hahaha! @ Sensee; oh ja, morgen is het voor jullie D-Day!! Spannend hoor! @ Luukske; oh nee dit meen je niet... Nog geen beeb en nu naar huis... @ Jootje; mooie buik heb je. En is dat dat huispak van de Hema die iedereen hier heeft? Vind em wel mooi! @ Ineke; weet zeker dat je je buik zo weer kwijt bent. Zo'n dikke buik heb je niet toch?? Wow, is dat MegaToby?? Wat is ie knap eigenlijk! Mijn mannetje is niet jaloers, tenminste hij zegt van niet.. @ Grietje; uhm, lekker vaag die schoonvader van jou zeg.. @ Irene; ja die is ook steeds op de reclame, over die schoenen. @ Grotere maat schoenen; gekke meiden... @ Fem; nog steeds bib... Nou ik moet eerst naar de vk. Ben op pag 78.. (even voor mezelf). Tot vanmiddag!!!
wat dat betreft was ik blij dat ik bij mijn dochter midden in de nacht bevallen ben..dus de volgende ochtend hebben we pas rond 10 uur gebeld
dat doe ik dus al weken...en t werd minder...maar sinds gister 2 ogen boven en onder dik..... zal morgenochtend HA wel ff bellen...t doet ook zo zeer.....