Meiden kan niet even iemand met zn vingers knippen dat het morgen is en dat ik het achter de rug heb. ik krijg hier zowat spontaan hyperventilatie van..
mijn schoonmoeder is hier gewoon zo vaak omdat ze dus ook alleen is en haar andere dochter heeft ze niet zoveel aan, die houden nergens geen rekening mee en komen alleen wanneer ze zelf zin hebben wij zijn ook altijd de pineut met de feestdagen...want tja je kunt haar moeilijk met feestdagen in haar eentje laten zitten he
Ah oef dus ivm.schoonfamilies , ik ga wat proberen te eten als maagje meewil. Hou jullie goed ,mocht er iets zijn zal Ineke jullie op de hoogte houden *kus*
Heh die feestdagen dat is niet leuk! Maar is ze er dan beide dagen? Heeft ze zelf wel vriendinnen of vrienden? Oh dat lijkt mij echt niet leuk! Hier geen ide ehoe het straks zal gaan...Schoonma heeft wel vriendinnen. Maar dit wordt eerste kerst zonder schoonvader dus weet niet, maar hoop toch niet heel de kerst...
nee ze is er niet beide dagen want mijn ouders zijn er ook nog dus ze snapt ook wel dat dat niet kan maar mijn schoonzus is zo dat ze gewoon roept van wij willen een dag voor onszelf...ja hallo dat willen wij ook wel maar ja je laat je (schoon)moeder toch niet alleen zitten dus wij zijn altijd wel weer zo gek om ons op te offeren. het 1e jaar alleen is erg moeilijk, dat heb ik bij haar ook wel gemerkt. maar bij ons is het met de kerst nog lastiger aangezien mijn schoonvader op 2e kerstdag is overleden
Oh dat is idd vervelend dan. Maakt kerst gelijk nog minder leuk dan lijkt mij. Is hij al lang geleden overleden? Ik heb hier gezegd ene jaar sint met de ene vieren en kerst met de ander en dan zo om en om. Dat ging altijd goed maar weet niet heo het nu zal gaan. Mss ben ik wat bot hoor maar ik vind mijn eigen gezin ook een gezin...die recht hebben op dagen met elkaar..Het is altijd al zo druk.
dit jaar is het alweer 4 jaar geleden, de tijd gaat zo snel wij deden altijd met kerst de ene kant 's morgens en de andere kant de rest van de dag en om en om 's avonds daar blijven eten zodat we de 2e kerstdag voor onszelf hadden maar ja sinds 4 jaar gaat dat niet meer op
Pfff dat beloofd wat voor mij dan Liesje. Ik dacht nog wel dit jaar heb ik mss een excuus...kan niet te lang met baby in de autostoel...
Lastig hé, families met feestdagen. Hier is het zo dat we kerstavond bij schoonmoeder zijn en 1e kerstdag bij m`n ouders. 2e kerstdag is vriendlief werken en ben ik bij m`n ouders. Schoonouders vragen mij ook nooit of ik bij hun kom 2e kerstdag omdat ik anders alleen ben (niet dat ik dat ook doe). Is zelfs een keertje geweest dat schoonmoeder met schoonopa en -oma bij vriendlief in het restaurant gingen eten op 2e kerstdag terwijl ik alleen thuis zat. Ik weet niet of ik was meegegaan maar gaat om het principe van vragen of ik meewil. Of komt dat zeikerig en zeurderig over van mij??
@ Fem: We gaan naar het Vennenbos van Landal. Is net een uurtje rijden, dus als er plotseling wat gebeurd zijn we zo thuis. @ Paint: Fijn weer wat van je te horen. Super dat jullie al over zijn naar het nieuwe huis, is toch een rustiger idee als je binnenkort moet bevallen. @ Debby: Fijn dat het de goede kant opgaat met Owen! @ Nony: Hier ook het advies om te gaan liggen als vliezen breken, beebje is nog steeds niet ingedaald. 2 weken is inderdada erg lang. Bij mij zit er deze keer ook 2 weken tussen, moet 8 nov weer, maar daarna iedere week. bezoek na bevalling: Hier wil ik dat eerst ons zoontje even alleen kennis komt maken met de baby. Daarna mogen de ouders en schoonouders meteen komen, heb ik helemaal geen probleem mee. De vorige keer hebben mijn moeder en schoonmoeder de hele middag en avond samen in het ziekenhuis zitten wachten, vond ik ook wel best. Dus ze mogen meteen komen, maar zoontje is de eerste die de baby ziet.
@ Lief: Jouw schoonouders klinken niet echt als leuke mensen. Wat jammer zeg. Hier heb ik het gelukkig wel heel erg getroffen met ze. Ze zijn heel goed voor mij en nog beter voor ons zoontje.
ik zou dus echt niet willen dat er mensen in het ziekenhuis gaan zitten te wachten tot de baby er is.. en hier net zo...eerst mijn dochter en dan pas de rest
Nou ja zeg dat is ook wat! Vind ik ook niet netjes. Vragen kan, als je nee zegt is een tweede maar je kan het toch op zn minst vragen!!