wij vinden Herman Finkers helemaaaaaaal geweldig Maar eerst in januari Najib...kan niet wachten tot het zover is
Het zkh belde net ik sta als eerste op de lijst. Dus 9 uur ws baby halen. Moet er om 7.15 uur zijn. Ook zo vroeg omdat ze eerst nog extra bloed moeten prikkne. Realiseer mij nu dat ik verder eigenlijk niets heb gevraagd...over nuchter zijn. Maar zal wel tot 12 uur vannacht eten en dan nuchter ofzo..of moet ik nog terugbellen... WAt ben ik een muts zeg!!
Oooeeehhhh spannend, en al wel lekker vroeg! Anders zit je er nog een halve dag tegen aan te hikken. Kun je niet terugbellen over dat nuchter zijn???? Maar is het niet zo tot 20.00 uur eten en drinken en daarna niet meer?
Fem. Balen hoor meid. Ik hoop echt voor je dat je van de week gewoon uit je zelf bevalt. Nou zet hem op hoor!
Fem balen zeg *knuffel* Net nog even bij de huisarts geweest, had wat rare plekken op mijn benen, exceem gewoon. Hij vroeg me hoever ik was.....Ik zeg 39 weken. Oei zegt ie hier heb je het recept en nu snel mijn deur weer uit hahahahaha. De tandarts kneep hem gister ook al Zal een stunt zijn Hier nog steeds enorme druk aan mijn *piep*. Geen krampen oid. Er hangt hier een geurtje in mijn huis en ik kan niet vinden waar het wegkomt, word er echt sjacherijnig van:x Zal straks mijn dochters eens even op de knieen onder de kasten laten ruiken. Arme kinderen
Heb nog maar even teruggebeld... Tot 6 uur tevoren niets meer eten en tot 2 tevoren drinken maar ze hebben liever met het drinken tot 2,5 uur tevoren dus half zeven mag ik nog wat water daarna niet meer....
berichtje van Luukske, die nog steeds zwanger is..... de inleiding is niet gelukt, heb gisterochtend een speciale ballon ingebracht gekregen(die echt geen pretje was) die de ontsluiting zou moeten opwekken tot 3 cm, echter hij is mij eruit gevallen....de artsen meenden dat dit een goed teken was, en ze gistermiddag de vliezen al konden breken, echter na inwendig onderzoek alleen een verweekte bmm, maar amper ontsluiting(een topje van de vinger), dus opnieuw een ballon catheter....gisteravond flinke weeen om de 2 minuten, deze hebben aangehouden tot half 1 vannacht....ben toen in slaap gevallen, en vanochtend waren ze weg...balen dus... de ballon cath is er toen uitgehaald in de hoop dat de 3 cm nu wel werden bereikt, echter...helaas pindakaas.... nou, weer balen dus.... de artsen hebben toen allemaal overleg gehad, en heb even een gesprek gehad met hoofd gyneacologie....we hadden 2 opties, OF opnieuw een KS OF nog even wachten(met gel mogen ze me niet inleiden ivm littekenweefsel in de buik van de vorige KS)en maandag kijken hoe het er dan voor staat. ik zie zelf op dit moment een KS niet zitten, gelukkig dachten de artsen er ook zo over, zolang de beeb het goed blijft doen, en ik niet meer klachten krijg....dus we zijn naar huis gestuurd, in de hoop dat in 1 week wat gebeurd en maandag opnieuw wordt gekeken voor een nieuwe inleiding.... morgen en vrijdag moeten we wel terug voor CTG en bloeddruk controle... ben nu bekaf, ondanks ik vannacht goed heb geslapen.... ik laat het allemaal op me af komen, en hoop dat we maandag gewoon iets meer ontsluiting hebben.... ik heb zelf het idee dat het wel eens kan uitkomen wat Luka steeds zegt, dat zijn broertje op zijn verjaardag wordt geboren, dit is namelijk volgende week woensdag(10 nov). ik weet iig wel dat het "iets"heeft gedaan, want het rommelt wel, en ik heb trouwens ontzettend veel pijn aan mijn polsen van het vocht, dus zal wat minder schrijven deze week, haha....als me dat lukt!
Zo ben ik weer. Weer helemaal goedgekeurd. Volgende week maandag weer... Maar hopelijk red ik dat niet! @ Liesje; afgeknelde spier, heb ik ook.. Maar dan een andere spier. Is best wel lastig idd.. Oh ja, dat ken ik van mijn schoonmoeder. De hele tijd ons dochtertje vragen om een kus.. Dochterlief vind dat vervelend (bij anderen die er niet om vragen, doet ze het graag hoor) en wil dus niet. Dan doet schoonmoeder net alsof ze moet huilen. Ja, leer ons kind even dat als ze haar zin niet krijgt, dat ze dan moet huilen. Kan daar zo chagrijnig om worden he.. @ Lot; niks aan als de beeb zo rustig is.. Anders even bellen? Of had je al een afspraak vandaag? Wat lief dat je mannetje daar aan gedacht heeft! @ Wendy; je mannetje heeft gelijk! Je moet wel zeggen hoe je je echt voelt.. @ Paint; super dat jullie nu weer in een echt huis wonen! En spannend hoor! @ Ineke; ook al aan de frambozenbladthee? Hopelijk doet het wat. @ Sensee; oh dat meen je niet, gaan ze je bellen.. Ik zou de tel uit doen.. En lekker een dagje zeiken, moet kunnen toch?? Oh wat mooi dat je morgen al zo vroeg aan de beurt bent! Lijkt me een super gevoel dat je gewoon zeker weet dat je morgen de beeb in de armen mag sluiten! @ Grietje; ik zou nu maar niet ziek gaan worden he. @ Debby; toch weer wat goed nieuws van Owen. Hopelijk gaat het nu zo door. Ik zal voor jullie duimen! @ Lilalien; niks aan he, voorweeën.. Gelukkig zijn ze weer over. @ Nony; is de beeb nog niet helemaal ingedaald? Omdat je moet gaan liggen. Ik hoop voor jou dat die afspraak voor over 2 weken niet meer nodig zal zijn! @ Doglover; succes bij de gyn! @ Lief; nee ik vind dat niet zeurderig. Ze hadden je best kunnen vragen. Dat was hier dan wel weer gebeurd en ik zou ook wel mee gaan denk ik.. @ Coco; oh jakkes, vond je dat niet vervelend dat ze in het ziekenhuis op je zaten te wachten tot je bevallen was?? Dat lijkt mij nou niet echt een prettig gevoel.. Uh chocoladetaart??? Mmmmhhhh!!! @ Bezoek na bevalling; hier eerst dochterlief kennis laten maken met de kleine, na een uurtje (of 2) mag de familie wel komen. En ze weten ook allemaal dat we dit graag zo willen. Gelukkig accepteren ze het ook. @ Nazli; is je man niet bij de bevalling dan? @ Irene; lekker eten vanavond! Gezellig! @ Fem; balen meid!!! Hopelijk heeft de bigmac je nog een beetje opgevrolijkt?? @ Mrsnuke; haha, nou hoop met je mee hoor dat jullie jochie er zometeen spontaan uitvalt... Hey, mrsmiami komt ineens weer langs! Hoe is het met jou? @ Tjilpje; idd arme kinderen haha! @ Luukske; wat ontzettend balen meid! Maar je hebt nu wel een begin, hopelijk helpt dat de bevalling snel door te zetten. Ik zal voor je duimen. En ik ben weer bij.
Fem, wat vervelend!!!! Luukske, echt k*t he! Niet te geloven dat je nu in deze toestand terug naar huis toe moet! Heb nog zo voor jullie geduimd MrsNuke, inderdaad echt supervervelend die misleidende reclames!
Wij hebben het van tevoren wel aangegeven wat mijn man ons zoontje eerst zou komen halen en dat hij dan eerst kennis mocht maken in alle rust en dat ik zou bellen als mijn ouders mochten komen. Dat ging prima. Moet toch kunnen om dat te bespreken?
Ja vind ik wel hoor. Mn vader belde net al op...we hebben mama wat weten te dimmen....Hij zei nog als jij er klaar voor bent en je goed voelt dan komen we pas en niet eerder. Vaders zijn altijd wat meer nuchter heh..
kitty, overdag kan hij wel komen, maar snachts wordt het een probleem, want we kunnen Isa snachts nergens brengen.. Geen familie in de buurt.. wel hebben we kennis die dichtbij wonen, maar moeten we hen snachts op bellen; vragen om op Isa te passen..
Nou ja, eerlijk gezegd zou ik dat wel regelen als het geregeld zou kunnen worden.. Of misschien een buurvrouw? Misschien kun je daar een babyfoon en een sleutel brengen of zo? Ik zou mijn mannetje niet graag willen missen bij de bevalling..
We zullen het wel zien, misschien komt mijn zusje wel logeren en dan kan ze op Isa passen... ik zou mijn man ook niet missen hoor.. maar ik moet nu gaan Isa ophalen..