@ kirriekip... je weet het misschien al maar we houden een lijst bij met alle nov.mama's (zie onderschrift van diverse dames) ... ik hb je daar aan toegevoegd. als je nog afspraken hebt of wijzigingen mag je ze naar mij pb-en
Yups. En heel sjagrijnig En moedeloos.... Ik moet volgende week maandag naar de gyn. Als de weeën dan nog niet hebben doorgezet, hoop ik dat ze tenminste voor enige ontsluiting hebben gezorgd....
Shit zeg en je moet nog zo lang *knuffel* Ik wou dat ik iets kon doen. Snap nog steeds niet waarom ze niet eerder gaan halen :x:x Dit is toch onmenselijk?
Chagrijnig herken ik wel ja, wat slaaptekort al niet met je kan doen he! Maar ja, we moeten er maar aan wennen denk ik met zo'n kleintje in het vooruitzicht! Ga morgen maar eens die ananas uitproberen... Ga nu ff de hond uitlaten, tot strakkies...
tja.. aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, voor baby is het nog altijd beter.. maar goed.. weet ii tot welke datum ik kan tellen en dat valt dan wel weer mee, en dat is ook wel een geluk vind ik als ik kijk naar hoe zwaar sommige dames het hier al hebben en niks weten van een datum. vk in het zh schrok wel van hoe ik d'r bij liep en de registratie van mn weeen aan de CTG maar ze is nog altijd van mening dat zij en de gyn's willen wachten tot de geplande ks. en ze hebben er meer verstand van dan ik dus ja wat doe ik er dan aan? kan ook niks anders dan het dan met ze eens zijn. heb wel nog aanbod gekregen om nog een nachtje in het zh te komen slapen met medicijnen voor 1 goede nachtrust. dat lijkt me wel wat maar dat wil ik bewaren tot het ECHT niet meer gaat.
@Sensee: Heel veel succes morgen! Gek idee he, dat je kindje er morgen is! @Doggylover: Jij ook heel veel succes en ik hoop dat de gel wat gaat doen en je niet weer naar huis gestuurd wordt. Dat lijkt me echt heel vervelend, want je stelt je in op de bevalling en als het dan niet werkt dat is dat echt balen.
pfff ben moe... afterdinnerdippie denk ik... Lekker boerenkool met worst gegeten! Ga ff tukkie doen denk ik..
Wij zijn net lekker met z'n drieën uit eten geweest, was heerlijk! Hopelijk volgende keer met z'n vieren. Voor de rest een rustige avond.... Beetje hier mee lezen...
ohh lekker! waar ben je geweest? hier valt niet veel te lezen momenteel.. volgens mij zijn er meerdre die een afterdinnerdippie hebben..
Wendy het is zeker rustig, iedereen ligt op de bank denk ik. Zolang het gaat moet je het dus nog even uitzingen, het word wel met de dag vermoeiender voor je zo of niet.
Wen ik ben ook naar het ziekenhuis gegaan voor medicatie om te kunnen slapen, nou ik kan je vertellen, het was echt zo lekker! En het doet je ook echt goed, ik kan het aanraden!
We waren hier bij een restaurant in de straat.... Gaan we elke week naar toe..... Ik vind het zo'n gek idee dat het gewoon elk moment kan beginnen, ik weet nog van de vorige keer dat s'nachts mijn vliezen braken en ik onder de douche ging staan, ik heel emo werd,.... Zo van; over een paar uur word ik mama......vond dat zo'n mooi moment. Ik hoop dat dat moment snel weer komt.... En dat mijn vliezen weer eerst breken (en dan graag binnen nu en 24 uur)
Nou hier weer geen etentje....vriendinnetje belde af. Jammer hoor, had er wel zin in. Maar goed, nu gaan we donderdag of vrijdag. @BabyP en Wendy. Heb wel met jullie te doen meiden! Het is vandaag geen topdag hè. Sterkte meiden!! Ik denk aan jullie!! Knuffel! @Wendy. Ik zou niet te lang wachten hoor met een relaxed nachtje slapen in het zh!! Lekker snel doen, en als je dan over een week weer doorheen zit kan het misschien nog wel een keer!! @Doglover. Jeetje spannend meid!! Hoop voor je dat de gel genoeg doet en je snel je beeb in je armen hebt!!! Fingers crossed!! @Nazli. Als ik jou was zou ik toch effies een plannetje maken hoor. Je kunt echt niet plannen dat de bevalling overdag begint... We hebben het echt niet voor het zeggen, sterker nog...de meeste bevallingen beginnen 's nachts. Wat andere ook al zeiden, misschien buurvrouw of kennis uit de buurt regelen?? @Kirriekip. Welkom! Ja een datum zou fijn zijn hè. Zei het toevallig vandaag nog tegen iemand. Het wachten overleef ik wel maar als ik nou zou weten tot wanneer ik moet wachten...dat zou wel ernstig aangenaam zijn!! Ik merk dat ik weer elke avond een soort deja-vu heb van de wachtdagen bij Mathijn. Vanaf zo'n week of 37 elke avond als je naar bed gaat denken...Misschien begint het vannacht wel. En dan 's ochtends met BIB wakker worden. Snap nu weer helemaal hoe zwaar ik het toen had. Jeminee 17 dagen overtijd , da's niet niks. Ik hoop ECHT dat ze nu eerder wat gaan doen!! En ik trek het nu nog wel hoor, maar ik 42,5 wk....mwaaw...denk dat dat lastig gaat worden....
Nony ,stond dat ook niet op de menu kaart? babyproject ,hoop het ook dat je veel ontsluiting hebt! Hier mijn lijstje gemaakt voor de Ikea ,begint manlief weer over geld is dat een ingebouwde chip bij mannen die ik ergens kan verwijderen
Ik heb het nu nog steeds hoor dat emo worden. Wij hadden het vanmiddag over wat als de baby geboren is, hoe gaan we het doen met Mathijn en ouders en familie enzo. En toen had ik het over de beeb en moest ik al huilen bij het idee dat ze dan geboren is. Hormonen nog steeds volop aanwezig hier Edit: Nony, nog aan de vsm pilletjes??