Margootje: ooh! Jij zal het wel helemaal gehad hebben zeg! Vinden zij het belangrijk dat je lichaam het op een natuurlijke manier overneemt of vind je dat zelf? Kun je niet aan een infuus?
Geen idee....ik heb altijd die van Pigeon gebruikt. Die vond ik erg prettig maar heb geen vergelijking...
*neemt een tissue van lila na t lezen van de post van nony over toen ze haar moeder zag vlak na de geboorte van de 1e .. *
Meiden ga stoppen ,even met dinnetje bijkletsen aan de foon en nog wat zappen op de tv. Tot morgen! xxxxxxxxxxxx
Ik ga er ook maar es vandoor... Sensee: veel succes! Hopelijk verloopt alles voorspoedig! Meiden die er klaar voor zijn: laat maar komen die (regelmatige voor ontsluiting zorgende) weeën!! Wendy: ik hoop dat jij een beetje rust kan vinden en dat je weeën ophouden! Ikzelf ga voor de gebroken vliezen vannacht, lijkt me heerlijk dramatisch. Manlief heeft morgen een verplichte dag van zn werk, dus zal wel slechte planning zijn, maar dat zal ik de kleine meid vergeven Overige meiden: knuffel! Slaap zacht!
@sensee: aahh begrijp nu dat ze morgen de beeb gaan halen ? zo jaaaa... spannnend!!! @luukske: hoeveel ongeluk kun je hebben zeg pfff hoop dat de beeb zich zelf meld binnen nu en heeeeel snel! @fem: geeft toch helemaaal niets hoop dat de ananas helpt al de beeb er vrijdag nog niet is neem ik er ook mee ze zijn toch in de aanbieding bij de ah @doglover: succes morgen! @wendy: een schnitzel met aardappelen en appelmoes frietjes klinken toch lekkerder ik ga even douche en dan kom ik weer kletsen als er nog iemand is want lees net dat iedereen al gaat... saaie mutsen hihih nee hoor grapje slaaplekker meiden tot morgen!!
MrsNuke; heb idd heerlijk genoten van de ananas hahaha, ga lekker douchen jij, ik ben er dan nog wel hoor (of sta jij er tot 23 uur onder? )