Nou idd (ik moest wel erg lachen om het stukje; al scheur ik van voren tot achteren uit, ghehehehehehe, sorry ), het is niet zo dat ik het mentaal niet volhou, maar lichamelijk, ik kan gewoon echt bijna NIKS meer, als ik mn dochter onder de douche vandaan haal staan de tranen van de pijn in mn rug in mijn ogen, plus dat ik ervan baal omdat ik juist dan altijd lekker met dr knuffel... dat soort dingetjes. Effe shoppen kan niet meer, eigenlijk alleen nog maar bankhangen...... ook niet leuk
ja dat ik het later terug las moest ik ook wel even lachen... maak ik in ieder geval nog iemand aan het lachen toch nog een beetje een voldaan gevoel.. het zijn de kleine dingetje he die je zo mist op het eind en net wat je zegt even er lekker op uit lekker knuffelen etc etc.. het gevoel van niets meer kunnen in echt verschrikkelijk en bankhangen tjah wat zal ik zegen.. is helllemaaaal niet leuk..
Ik wil gewoon lekker voor mn ventje gaan zorgen, ben er helemaal klaar voor!!! Ik vind ook zo erg; ik heb trek in van alles wat ik niet in huis heb en alles wat ik wél heb krijg ik zuur van, whahahahahaha, schiet ook niet op he . Nouja, ik denk maar zo; gelukkig komt ook aan deze dag een einde, morgen weer een nieuwe dag. Morgen ben ik gewoon 40 weken zwanger!!! Nooit verwacht dat te gaan halen!
Ik ga er zo maar eens inkruipen, nog ff een boek lezen ofzo en dan hopen dat het echt gaat beginnen op de uitgerekende datum Ik ga jullie allen een heeeeeeeeeeerlijke nachtrust toewensen, ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen. Sensee; mocht je dit nog lezen; zet hem op he morgen, ik zal aan je denken!!!!!!! Liefs vanaf hier
hier zijn we er ook helemaal klaar voor.. elke ochtend kom ik op zijn kamertje en dan kijk ik naar zijn lege bedje en dan krijg ik een brok in me keel omdat ik al verwacht had dat hij er al zou zijn... ik kan niet wachten tot ik een keer op zijn kamertje kom en hij heerlijk in zijn bedje ligt... ik haal niets meer in huis want eet me tonnetje rond.. haal nu fruit maar ik krijg last van me tong heel appart.. werken rennies niet?
Redelijk, ik drink me een ongeluk aan melkproducten... die helpen wel een beetje..... Nou, ik ga slapen!!! doeiiiiiiiii meiden!
Pfff het lijkt wel alsof ik hier plots in een weeënstorm terecht ben gekomen.... Ik heb sinds een half uur ongeveer om de 2 minuten flinke weeën. Jeetje, dat is wel wat andere koek dan de weeën die ik de afgelopen weken had! Ik wacht nog een half uurtje ofzo af en anders rijden we naar het ziekenhuis. Spulletjes staan al klaar
wonen we vast niet zo ver bij elkaar vandaan!!! hier dus WEL stroomstoring gehad..zo kwam ik er dus achter dat de zaklamp wel werkte voor nog geen minuut!!! morgen eerst een andere halen! maar was gezellig met al die kaarsjes aan hoor T'was echt nacht!
hier sinds 21.20 om de paar minuten pijnlijke harde buiken, net ff lekker gedouched en het werd niet minder, maar sinds ik onder de douche uit ben, is het weer aardig rustig geworden, dus het zal wel weer loos alarm zijn. Nou het is bedtijd, slaap lekker allemaal!
vandaag op controle geweest. Buik voelt nog soepel, mijn bloeddruk was prima, uk doet het prima, vruchtwater bij de vleet... al met al, ik hobbel vast nog wel even door met mijn dikke pens! wel 2 kg erbij, ws vocht! mocht er volgende week nog geen verandering zijn dan gaan ze over op strippen. Ik hoop maar dat ik eerder beval. Hele avond al een zeer bewegelijke beeb..niet fijn al dat getrappel en gestomp alle kanten op. Nou ik zal mijn bedje opzoeken! tot morgen allemaal Sensee: succes morgen! Hoop dat het allemaal wat soepel en vlot mag verlopen!
oh margootje ! succes! hoop voor je dat dit het echte werk is!!!! uurtje is voorbij dus ben benieuwd hoe het nu is... heb mn gsm aan hoor! *knufff*
***BUDDYNIEUWS*** BIJ MARGOOTJE IS HET NU ECHT BEGONNEN, ZE ZIJN NU IN HET ZH!! *** Einde, voor nu althans ***
Poeh ff tukkie doen dacht ik... schrik ik om half 12 wakker!!! Hond met gekruiste poten!!! Wel eindelijk weer eens lekker geslapen trouwens... Maar ja, heeft dus tot resultaat dat ik nu klaar wakker ben, niet echt handig tijdstip. Alhoewel manlief avonddienst heeft gehad, dus die zit nou ook nog lekker te gamen (blijven kleine kinderen he haha). Maar wat een lekker actief topic is dit, man ik lees me een ongeluk! Ben heeeel erg benieuwd hoe het verder verloopt bij Margootje en Senseee, hopelijk 2 beebs morgen! Hier na het wakker worden net een heeeeerlijk rustige, zachte en relaxte buik, wat echt lang geleden was voor me gevoel... Maar helaas van korte duur want zodra ik terug was van de hond uitlaten en weer achter me laptoppie zat begon madam tekeer te gaan van binnen!!! En nu dus weer pijnlijke harde buiken en menstruatie-achtige krampen die doorstralen naar me bovenbenen en me onderrug. En dus gelijk weer die gedachteflitsen door je hoofd van: zou het dan toch vannacht? Maar goed, ik spreek jullie morgen wel, neem aan dat jullie allemaal, zoals het hoort, al lekker in jullie mandje liggen. Ik verheug me helemaal op het vooruitzicht dat ik morgen even met me vriend mee naar de kapper ga, waar ook markt is die dag. Is toch eigenlijk ernstig dat dat mijn highlight van de week is haha... Kusss
na een hele avond ruzievechten met de printer, t-shirts en transfer blaadjes is het shirt van mn hubbie af !!!! hij is super leuk geworden! ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maarrrr nu ist bedtijd.. ben goed moe (was ook de opzet van het 'opblijven') dus heb goede hoop op een redelijke nacht... slaap lekker allemaal !!!!
zoooo daar zijn we weer, we zijn alweer wakker. Wanneer zal ik nou eens een hele nacht kunnen slapen? Ik word hier zoooo moe van. Nou ja, we proberen het maar weer. Tot straks!